aika moni yrittäjä jää eläkkeelle ja lopettaa sastamalassa. onko kellään tietoa onko tulossa mitään yrityksiä paikkakunnalle.ne kunnan kaavoittamat yritystontiti taitaa olla myymättä. yrittäjien verotus ja eläkemaksut taitaa lopettaa yritykset.
ei lisää työpaikkoja ilmesty.
yritysten lopetus.
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Matalasuhdanteessa tietysti nyt mennään. Vanhoja yrityksiä kaatuu normaalia enemmän, ja uusia perustetaan varovaisemmin. Kokonaan uusien yritysten perusteminen ei kuitenkaan ole loppunut.
Pelkästään syys-lokakuun aikana on perustettu tällaisten alojen uusia firmoja Sastamalaan.
01. Takkela Oy: Liikkeenjohdon konsultointi.
02. Nopeus Oy: Taksiliikenne.
03. Saneerausliike Kataja Oy: Rakennusala.
04. Venevo Oy: Rakennusala.
05. NordicSec Consulting Oy: Konsulttipalvelut.
06. Farma-how Oy: Terveydenhoitopalvelut.
07. Keikyän Rakennuspalvelut Oy: Rakennusala.
08. Äetsän Paitapaino Oy: Painaminen, painotuotteet.
09. Kii-Kone Rent Oy: Koneiden ja laitteiden vuokraus ja leasing.
10. Inkapital Partners Oy: Rahoituspalvelut, pl. vakuutustoiminta.
11. Evorak Oy: Asuinrakennusten rakentaminen.
12. Raikusen-ajot Oy: Taksiliikenne.
13. Sastamalan Taksikuljetus Oy: Taksiliikenne.
14. Talotekniikka Miettinen: LVI- ja talotekniikka-ala.
15. Parturi-kampaamo Karrar Oy: Parturi-kampaamopalvelut.
16. Jalkahoitola Pajuniitty: Jalkahoitopalvelut.
Noille alkajille sopii kaikkien täkäläisten vaan toivotella hyvää menestystä, ja selviämistä vaiken taloustilanteen lävitse. - Anonyymi
Sastamalan suurin työnantaja on Sastamalan kaupunki. Sillä oli vuonna 2023 määräaikaiset työsopimukset mukaan luettuna 923 työntekijää.
Yksityisen puolen neljä suurinta työllistäjä ovat:
1. Teknikum Oy ........... 246 hlöä
2. Lojer Oy ..................... 179 hlöä
3. Servi Oy ..................... 174 hlöä
4. Bewi Finland Oy .....126 hlöä
Liikevaihdoltaan suurimmat yritykset ovat
1. Kalaneuvos Oy .......... 104 Milj. €
2. Teknikum Oy .................44 Milj. €
3. Dragon Mining Oy ...... 40 Milj. €
4. Lojer Oy ...........................34 Milj. € - Anonyymi
Meistä Suodenniemen paapeista oli yrittäjä. Kyllä sen hänestä näkee, että on tekiä mies. En muista palkittiinko. t. Suodenniemen paapit p.s. Sitten lähdetään Vammalan torille ja Superin kahvilaan porisemaan. Mukavaa lauantaita kaikille Vammalaisille!
- Anonyymi
Meistä Suodenniemen paapeista oli yrittäjä. Kyllä sen hänestä näkee, että on tekiä mies. En muista palkittiinko. t. Suodenniemen paapit p.s. Sitten lähdetään Vammalan torille ja Superin kahvilaan porisemaan. Mukavaa lauantaita kaikille Vammalaisille!
- Anonyymi
ok hyvin etsitty tietoa. työpaikka ilmoituksis ei juuri näy.yksinyrittäjiä tietysti osa.
- Anonyymi
Kiitoksia! Kerrottiin vaan muistoja. t. Suodenniemen paapit
- AnonyymiUUSI
Eiköhän Servikin oo kunnan omistama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575