Seksiviestittely

Onko täällä muita seksiviestittelyn (eli sextaamisen) ystäviä? Mikä sun mielestä tekee hyvän sextaajan?

Jos toisella on sana hallussa niin se saa kyllä mielikuvituksen ja kehon kierroksille. Tykkään myös kun saa toisen pään pyörälle omilla tuhmilla viesteillä. Hyviä sessioita tulee muisteltua vielä pitkäänkin.

28

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä hyvä viestittely, ennakkoluuloton ja häpeilemätön on vähintäänkin hyvä korvike. Vähintään erittäin hyvää itsetyydytys materiaalia.
      Kuka kysyy?
      T. Teksti mies

    • Anonyymi

      Onhan se kiihottavaa. Jutut pitää olla riittävän tuhmia niin halut hyrrää ja voi runkata ja tulla. M.52

      • Anonyymi

        Kuohi ittes luuseripelle


      • Anonyymi

        Kyllä. Todellakin noin. Sitä hetkeä pitää elää itsekkin samalla kun kirjoittaa. N25


    • Anonyymi

      Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

    • Anonyymi

      Kyllä viestittely voi olla tosi kiihottavaa vaikka silloin kun vieras mies arvostelee ja kertoo mitä tekis mun vaimolle.

    • Anonyymi

      Kyllä kunnon härskit ja törkeät viestit kiihottaa.

      • Anonyymi

        Työnnä löylykauha perseesees hönö


    • Anonyymi

      Kunnon härskit viestit kiihottaa.

    • Anonyymi

      Jos viesteihin vielä voi lisätä kuvia niin on mahtavaa runkata niille.

    • On se vaan todella nautinnollista, mutta vain jos on vakkari. Kertarunkkareita (naisissa) on todella paljon, jotka siis hakevat jatkuvasti uutta. Parhaat sessiot ovat olleet parin naisen kanssa, joiden kanssa ei koskaan tavattu, mutta jutut (ja videot, kuvat) olivat sitäkin rohkeampia. Heittämällä parempaa kuin keskinkertainen seksi livenä. Harmi vaan, että tuollaista aidosti pervoa, avarakatseista, kokeilunhaluista ja luotettavaa kirjoitteluseuraa on todella vaikea löytää. Paljon meinaan seassa miehiä jotka tekeytyvät naiseksi.

      • Anonyymi

        Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹

        Hei N25 kyllä on kokeiltu texti sex juttuja ihan ok ei tarvi tavata homma toimi ja kuviakin on vaihtettu.... kiinostaisiko sinua.. TERV. M38


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹

        Jos oikeestikki olet nainen laita KIK ripa98765


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Jos oikeestikki olet nainen laita KIK ripa98765

        Vitut ae ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Jos oikeestikki olet nainen laita KIK ripa98765

        Mä olen nainen. Vaikka mulla ei tuota kik. Juttua olekkaan vielä. Tai jos jollakin miehellä on rinnat 120K niin sitten olen mies. Tuo on siis kuppikoko. Isot ja kivat mollukat. N25, 🌹


      • Anonyymi
        rensen kirjoitti:

        Hei N25 kyllä on kokeiltu texti sex juttuja ihan ok ei tarvi tavata homma toimi ja kuviakin on vaihtettu.... kiinostaisiko sinua.. TERV. M38

        Vois kokeilla. N25


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vois kokeilla. N25

        Joo, treffin kautta yhteys jos asia kiinnostaa.


    • Joskus on ollut tosi kiihottavia seksiviestituokioita. Tosin pitääsen toisen kanssa olla jotenkin samalla aaltopituudella ja kehittää molempia tyydyttävää tarinaa.

    • Anonyymi

      Kokeillaanko? KIK ripa98765

      • Anonyymi

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


    • Anonyymi

      On ollut todella antoisia sessioita, ennakkoluulottomien naisten kanssa. Molemmat osapuolet on nauttinut.
      Ois kyllä tervetullut kokemus taas.
      T. M51

    • Anonyymi

      Estottomuus ihan tärkein! Ja avoin kiiman näyttäminen jutuissa. Hyvä mielikuvitus ehdoton.. T. M Kuopio😊

      • Anonyymi

        Vakkari parasta löytää, jotenkin molemmat kiintyy toisiinsa. T. Bi ukm 60+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkari parasta löytää, jotenkin molemmat kiintyy toisiinsa. T. Bi ukm 60

        Vakkari ilmanmuuta! Voi näyttää kasvonsakin... TM Kuopio😊


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe