Onko täällä muita seksiviestittelyn (eli sextaamisen) ystäviä? Mikä sun mielestä tekee hyvän sextaajan?
Jos toisella on sana hallussa niin se saa kyllä mielikuvituksen ja kehon kierroksille. Tykkään myös kun saa toisen pään pyörälle omilla tuhmilla viesteillä. Hyviä sessioita tulee muisteltua vielä pitkäänkin.
Seksiviestittely
27
526
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hyvä viestittely, ennakkoluuloton ja häpeilemätön on vähintäänkin hyvä korvike. Vähintään erittäin hyvää itsetyydytys materiaalia.
Kuka kysyy?
T. Teksti mies - Anonyymi
Onhan se kiihottavaa. Jutut pitää olla riittävän tuhmia niin halut hyrrää ja voi runkata ja tulla. M.52
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Kyllä. Todellakin noin. Sitä hetkeä pitää elää itsekkin samalla kun kirjoittaa. N25
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Kyllä viestittely voi olla tosi kiihottavaa vaikka silloin kun vieras mies arvostelee ja kertoo mitä tekis mun vaimolle.
- Anonyymi
Kyllä kunnon härskit ja törkeät viestit kiihottaa.
- Anonyymi
Työnnä löylykauha perseesees hönö
- Anonyymi
Kunnon härskit viestit kiihottaa.
- Anonyymi
Jos viesteihin vielä voi lisätä kuvia niin on mahtavaa runkata niille.
On se vaan todella nautinnollista, mutta vain jos on vakkari. Kertarunkkareita (naisissa) on todella paljon, jotka siis hakevat jatkuvasti uutta. Parhaat sessiot ovat olleet parin naisen kanssa, joiden kanssa ei koskaan tavattu, mutta jutut (ja videot, kuvat) olivat sitäkin rohkeampia. Heittämällä parempaa kuin keskinkertainen seksi livenä. Harmi vaan, että tuollaista aidosti pervoa, avarakatseista, kokeilunhaluista ja luotettavaa kirjoitteluseuraa on todella vaikea löytää. Paljon meinaan seassa miehiä jotka tekeytyvät naiseksi.
- Anonyymi
Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹
Hei N25 kyllä on kokeiltu texti sex juttuja ihan ok ei tarvi tavata homma toimi ja kuviakin on vaihtettu.... kiinostaisiko sinua.. TERV. M38
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeestikki olet nainen laita KIK ripa98765
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Vitut ae ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Mä olen nainen. Vaikka mulla ei tuota kik. Juttua olekkaan vielä. Tai jos jollakin miehellä on rinnat 120K niin sitten olen mies. Tuo on siis kuppikoko. Isot ja kivat mollukat. N25, 🌹
- Anonyymi
rensen kirjoitti:
Hei N25 kyllä on kokeiltu texti sex juttuja ihan ok ei tarvi tavata homma toimi ja kuviakin on vaihtettu.... kiinostaisiko sinua.. TERV. M38
Vois kokeilla. N25
Joskus on ollut tosi kiihottavia seksiviestituokioita. Tosin pitääsen toisen kanssa olla jotenkin samalla aaltopituudella ja kehittää molempia tyydyttävää tarinaa.
- Anonyymi
Kokeillaanko? KIK ripa98765
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
On ollut todella antoisia sessioita, ennakkoluulottomien naisten kanssa. Molemmat osapuolet on nauttinut.
Ois kyllä tervetullut kokemus taas.
T. M51 - Anonyymi
Estottomuus ihan tärkein! Ja avoin kiiman näyttäminen jutuissa. Hyvä mielikuvitus ehdoton.. T. M Kuopio😊
- Anonyymi
Vakkari parasta löytää, jotenkin molemmat kiintyy toisiinsa. T. Bi ukm 60+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkari parasta löytää, jotenkin molemmat kiintyy toisiinsa. T. Bi ukm 60
Vakkari ilmanmuuta! Voi näyttää kasvonsakin... TM Kuopio😊
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979