Seksiviestittely

Onko täällä muita seksiviestittelyn (eli sextaamisen) ystäviä? Mikä sun mielestä tekee hyvän sextaajan?

Jos toisella on sana hallussa niin se saa kyllä mielikuvituksen ja kehon kierroksille. Tykkään myös kun saa toisen pään pyörälle omilla tuhmilla viesteillä. Hyviä sessioita tulee muisteltua vielä pitkäänkin.

28

512

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä hyvä viestittely, ennakkoluuloton ja häpeilemätön on vähintäänkin hyvä korvike. Vähintään erittäin hyvää itsetyydytys materiaalia.
      Kuka kysyy?
      T. Teksti mies

• Anonyymi

Onhan se kiihottavaa. Jutut pitää olla riittävän tuhmia niin halut hyrrää ja voi runkata ja tulla. M.52

• Anonyymi

Kuohi ittes luuseripelle

• Anonyymi

Kyllä. Todellakin noin. Sitä hetkeä pitää elää itsekkin samalla kun kirjoittaa. N25

• Anonyymi

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi

Kyllä viestittely voi olla tosi kiihottavaa vaikka silloin kun vieras mies arvostelee ja kertoo mitä tekis mun vaimolle.

• Anonyymi

Kyllä kunnon härskit ja törkeät viestit kiihottaa.

• Anonyymi

Työnnä löylykauha perseesees hönö

• Anonyymi

Kunnon härskit viestit kiihottaa.

• Anonyymi

Jos viesteihin vielä voi lisätä kuvia niin on mahtavaa runkata niille.

• On se vaan todella nautinnollista, mutta vain jos on vakkari. Kertarunkkareita (naisissa) on todella paljon, jotka siis hakevat jatkuvasti uutta. Parhaat sessiot ovat olleet parin naisen kanssa, joiden kanssa ei koskaan tavattu, mutta jutut (ja videot, kuvat) olivat sitäkin rohkeampia. Heittämällä parempaa kuin keskinkertainen seksi livenä. Harmi vaan, että tuollaista aidosti pervoa, avarakatseista, kokeilunhaluista ja luotettavaa kirjoitteluseuraa on todella vaikea löytää. Paljon meinaan seassa miehiä jotka tekeytyvät naiseksi.

• Anonyymi

Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹

Hei N25 kyllä on kokeiltu texti sex juttuja ihan ok ei tarvi tavata homma toimi ja kuviakin on vaihtettu.... kiinostaisiko sinua.. TERV. M38

• Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeestikki olet nainen laita KIK ripa98765

• Anonyymi
        retku kirjoitti:

Vitut ae ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi
        retku kirjoitti:

Mä olen nainen. Vaikka mulla ei tuota kik. Juttua olekkaan vielä. Tai jos jollakin miehellä on rinnat 120K niin sitten olen mies. Tuo on siis kuppikoko. Isot ja kivat mollukat. N25, 🌹

• Anonyymi
        rensen kirjoitti:

Hei N25 kyllä on kokeiltu texti sex juttuja ihan ok ei tarvi tavata homma toimi ja kuviakin on vaihtettu.... kiinostaisiko sinua.. TERV. M38

Vois kokeilla. N25

• Anonyymi kirjoitti:

Vois kokeilla. N25

Joo, treffin kautta yhteys jos asia kiinnostaa.

• Joskus on ollut tosi kiihottavia seksiviestituokioita. Tosin pitääsen toisen kanssa olla jotenkin samalla aaltopituudella ja kehittää molempia tyydyttävää tarinaa.

• Anonyymi

Kokeillaanko? KIK ripa98765

• Anonyymi

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi

Nainen? KIK ripa98765

• Anonyymi

Ei oo kysymysmerkillä hyvä rakas ihminen. Mua jäi ällöttään tuo mies juttu. Voiks tommosiaki olla. Ite oon ollu monen kans ihan livenä sängys asti mutta siis toi viestittäminen. N25

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kysymysmerkillä hyvä rakas ihminen. Mua jäi ällöttään tuo mies juttu. Voiks tommosiaki olla. Ite oon ollu monen kans ihan livenä sängys asti mutta siis toi viestittäminen. N25

Nii olen jonkunverran kirjotellut ja muutama tapaus onkin paljastunu mieheksi joka tekeytyy naiseksi, sillä vähän skeptinen vaikka aihehan kiinnostaa todella paljon, olen ollut muutaman kerran kimppailemassa etupäässä kolmantenapyöränä, kerran ollut useampi mies kaverin mökillä saunaillassa ja siellä yks nainen jonka kanssa pelehdimme koko viisihenkinen ukkolauma......oli sen verran kiihottavaa ettei kukaan edes ajatellut kondomii, sillä lauettiin kyllä suuhunkin ja vatsalle.

• Anonyymi

On ollut todella antoisia sessioita, ennakkoluulottomien naisten kanssa. Molemmat osapuolet on nauttinut.
      Ois kyllä tervetullut kokemus taas.
      T. M51

• Anonyymi

Estottomuus ihan tärkein! Ja avoin kiiman näyttäminen jutuissa. Hyvä mielikuvitus ehdoton.. T. M Kuopio😊

• Anonyymi

Vakkari parasta löytää, jotenkin molemmat kiintyy toisiinsa. T. Bi ukm 60+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakkari parasta löytää, jotenkin molemmat kiintyy toisiinsa. T. Bi ukm 60

Vakkari ilmanmuuta! Voi näyttää kasvonsakin... TM Kuopio😊

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      122
      12527
    2. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      70
      5233
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      156
      4444
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      475
      4247
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      118
      4118
    6. 73
      3774
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2843
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2833
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2079
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      22
      1708
    Aihe