Onko täällä muita seksiviestittelyn (eli sextaamisen) ystäviä? Mikä sun mielestä tekee hyvän sextaajan?
Jos toisella on sana hallussa niin se saa kyllä mielikuvituksen ja kehon kierroksille. Tykkään myös kun saa toisen pään pyörälle omilla tuhmilla viesteillä. Hyviä sessioita tulee muisteltua vielä pitkäänkin.
Seksiviestittely
12
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hyvä viestittely, ennakkoluuloton ja häpeilemätön on vähintäänkin hyvä korvike. Vähintään erittäin hyvää itsetyydytys materiaalia.
Kuka kysyy?
T. Teksti mies- AnonyymiUUSI
Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Onhan se kiihottavaa. Jutut pitää olla riittävän tuhmia niin halut hyrrää ja voi runkata ja tulla. M.52
- AnonyymiUUSI
Kuohi ittes luuseripelle
- AnonyymiUUSI
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- AnonyymiUUSI
Kyllä viestittely voi olla tosi kiihottavaa vaikka silloin kun vieras mies arvostelee ja kertoo mitä tekis mun vaimolle.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kunnon härskit ja törkeät viestit kiihottaa.
- AnonyymiUUSI
Työnnä löylykauha perseesees hönö
- AnonyymiUUSI
Kunnon härskit viestit kiihottaa.
- AnonyymiUUSI
Jos viesteihin vielä voi lisätä kuvia niin on mahtavaa runkata niille.
On se vaan todella nautinnollista, mutta vain jos on vakkari. Kertarunkkareita (naisissa) on todella paljon, jotka siis hakevat jatkuvasti uutta. Parhaat sessiot ovat olleet parin naisen kanssa, joiden kanssa ei koskaan tavattu, mutta jutut (ja videot, kuvat) olivat sitäkin rohkeampia. Heittämällä parempaa kuin keskinkertainen seksi livenä. Harmi vaan, että tuollaista aidosti pervoa, avarakatseista, kokeilunhaluista ja luotettavaa kirjoitteluseuraa on todella vaikea löytää. Paljon meinaan seassa miehiä jotka tekeytyvät naiseksi.
- AnonyymiUUSI
Ihan oikeasti😦. Mä oon ihan untuvikko sitte kyllä näis jutuis jos on tommosia ki miehiä jotka tekeytyy naiseksi... Miksi ihmeessä... Siis. Ihan oikeesti kysyn..., N25🌹
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512