Milloin olen sinut menneisyyteni kanssa? Pääsenkö koskaan rauhaan itseni kanssa?
Näkijälle, jos täällä on sellainen
5
139
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Mutta vaikuttaisi siltä, että jotain suurta ajattelun muutosta se vaatisi sinulta.
Tunnen myös, ettet ole oikein ajatellut, miltä se toivomasi lopputulos tuntuisi.
🕉️- AnonyymiUUSI
Niin se vaatisi. Näen kaiken itseeni liittyvän negatiivisena ja tuomittavana. Pelkään koko ajan, että joku alkaa syytellä minua. Virheeni näen kirkkaasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin se vaatisi. Näen kaiken itseeni liittyvän negatiivisena ja tuomittavana. Pelkään koko ajan, että joku alkaa syytellä minua. Virheeni näen kirkkaasti.
Voit sanoa itsellesi joka päivä:
"Minulla on lupa tehdä virheitä, suuriakin, ja silti ansaitsen rakkautta."
🕉️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit sanoa itsellesi joka päivä:
"Minulla on lupa tehdä virheitä, suuriakin, ja silti ansaitsen rakkautta."
🕉️Voin yrittää. Se on kyllä vaikea uskoa, että niin suuret virheet annetaan anteeksi. Olen vain tällainen ja olin sellainen. En voi muuttaa mitään..rakkaus kyllä voittaa pahimmatkin virheet. Armollisuus ja rakkaus. Eikö vaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin yrittää. Se on kyllä vaikea uskoa, että niin suuret virheet annetaan anteeksi. Olen vain tällainen ja olin sellainen. En voi muuttaa mitään..rakkaus kyllä voittaa pahimmatkin virheet. Armollisuus ja rakkaus. Eikö vaan?
Kuka tai mikä on se taho, joka ei hyväksyisi sitä, että sinä teet virheitä, koska olet ihminen? 😄
Tuon aikaisemmin kuvaamani harjoituksen voi tehdä vaikka aina hampaita harjatessaan. Muotoa voi vaihdella:
- Olen tällainen aivan keskeneräinen, mutta minä ansaitsen rakkautta.
- Tein virheen mutta ansaitsen silti rakkautta.
- Tein aivan käsittämättömän suuren/tyhmän/turhan virheen, mutta ansaitsen silti rakkautta.
Ja niin edelleen. Jos jokin sisälläsi väittää vastaan ja sanoo esimerkiksi "älä puhu päskää", voit haastaa tuon äänen ja sanoa "älä itse puhu". 😄
🕉️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741