MISTÄ SAIS MAIDEN FANIKAMAA?? Mieluiten suomesta..
Jos sinulla on myytävänä niin ilmoita.
MISTÄ SAIS MAIDEN FANIKAMAA??
8
833
Vastaukset
- gpsgn
no ihan mistä nettikaupasta vaan!! www.google.fi , pääsee jo aika hyvään alkuun.
- Rautaneitonen
...en olekaan yhtä ilkeä, ja ehdota googlea heti ensimmäiseksi. Se on nimittäin merkki siitä, ettei ole hajuakaan mistä voisi löytyä. Esim. www.stuntman.fi löytyy jotain pientä kivaa. :)
- Tomi
www.ironmaiden.com
www.stuntman.com - d>p
- Edward
BraveNewWorld kirjoitti:
Tää ei oo kyl suomest mut...
http://www.eddiesmegastore.com/Kiitos kaikille avusta :D
- deathrock
sun kannattaa kiertää kaikki muoti liikkeet. on meinaan niin muotia kuunnella iron maidenia
- Rautaneitonen
..se suusi kiinni. Huomaan, että Sinä olet yksi ja sama ihminen joka on tehnyt nämä kaikki tämäntapaiset avaukset ja viestit. Miksi? Tykkäätkö itse edes musiikista? Jos et, niin miten jaksat kuluttaa energiaasi moiseen? Itse keskittyisin mielluummin kuuntelemaan lempimusiikkiani, kuin haukkumaan sinun lempibändejäsi (johon minulla ei ole mitään tarvetta), jotka tässä tapauksessa ehkä ovat Antti Tuisku, Nightwish, The Rasmus tai CoB, jotka siis EIVÄT MISSÄÄN NIMESSÄ OLE KAUPALLISTA TAI MUOTI-ILMIö. No mutta, sanotaan nyt vaikka näin että meistä on moneen junaan ja moni jää asemallekin. Kysynpäs nyt, että montako kertaa olet kuullut Iron Maidenia radiosta, esim. YleX kanavalta? Tai kuinka monta kertaa muut ovat? Voisin veikata, että jos nykyisin(kin) kuuntelee tuota mainittua kanavaa vaikka sitten koko päivän, ei sieltä hirvittävän montaa Maidenin biisiä tule.
Ja anteeksi, tästä tuli offtopic mutta oli pakko vastata tämän herran/neidin viestiin. Anteeksi, anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013761
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482691- 1142519
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221571- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281