Jopahan narahtivat varkaat! Toivottavasti heidän hallustaan löydetään paljon varastettuja tavaroita ja omistajat saavat omansa. Minultakin vietiin tuhannen euron edestä työkaluja. Lienevätkö varkaat ihan paikallisia? Näitä rikoksia on tapahtunut viime vuosina useita.
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Kirjoitan tähän kun vähän on näistä kirjoituksia.Ei ymmärrä murtovarkaita kun kodeissa on jokaisen ostettavia juttuja halvalla saa ostettua.ihan kuka vaan.Toki kannattaa vakuutukset pitää kaikkien.Nyt on jopa roskalavoilta toimivia juttuja annetaan ilman tartte murtautumaan lähteä.Diyten polkupyörä varkaudet.älkää ostaako liian halpoja pyöriä saiteilra kaupoistakin saa edullisesti.Ne on tunnistus merkittyjä ne vähän kalliimmat.Varkauden takkii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502