Vaimoni kiima

Anonyymi-ap

Olin laittamassa ruokaa niin sanoin kaverille että käy panemassa vaimoa että rauhoittuu vähän.
Minä tein ruokaa sillä aikaa kun kaveri pani mun vaimoa. Åååä
Vaimo ei ole koskaan ennen ollut noin kiimainen ettei ole pysyä housuissaan eikä pystynytkään.
Yöllä vaimo halusi tosi usein että pantaisiin häntä ja nautti myös kun joku nuoli pillua.

1

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Oltiin kahdestaan vaimon kanssa mökillä heti seuraavana päivänä kulki ilman housuja vain juhyt hame ja paita päällä, kävi vähän väliä mouruamassa kyrpää kiusasin en antanut, vaimo käveli nännit kiihkeästi pystyssä kuulin että auto tuli pihaan kalkaveri Juha tuli päivää aikaisemmin kuin oli puhetta. Vaimo vilkaisi ulos pankaa kahdestaan.
      Juha tuli sisään kävi moikkaamassa vaimoa vaimo makasi seljällää nännit pystyssä ja puhui normaalisti. Laitoin keittössä kahvia, Juha kysyi mikä Millaa vaivaa sanoin kyrvän puute Jha hymyili vai niin.
      Sanoin mene ja nai vaikka estelee. Juha joi lasin tyhjäksi ja nousi. Kuulin kun Milla esteli älä noin Juha sanoi Asko käski olet kuulema kyrpää vailla, Milla esteli näin sarana puolelta kun paita nousi ja nännit sai mitä on odottanut, Milla yritti nyrkein estää Juha vain imi nännejä käsi meni housuun Juha sanoi oikeassa Asko oli housut lähti vaikka jalat esteli Jukka työntyi pilluun Milla huusi imnua menin ovelle sanoin tuota olit vailla ja lähdin kuulin kun Milla kuiskas sievästi, katsoin kuinka pillunkarvat ja kalun karvat kosketteli sievästi toisiaan vaimon lantio nousi samassa tahdissa.
      Milla nosti jalkoja ja kuiskas nyt lujaa pillun äänet alkoi kuulua selvästi vilkaisin vielä vähän Milla uuteli kiihkeästi ja antoi pillua pian kuului tuttua ulinaa Milla kuiskasi sitähän tulee ja nosteli pyllyään. Mika tuli keittiöön kuiskas kiitos sulle.

Juotiin kahvia Milla tuli ja halasi tämän takiakko et antanu aamulla, nauroin tämän takia. nostin millan pöydälle naitiin Juhan edessä Juha hyväili rintoja kun nain loppuun asti sanoin sun vuoro, Juha nai rajusti kiljuvaa vaimoa vaimo jäi makaamaan nostin pois spermaa oli iso läntti pöydällä vaimo nauroi siinä teille puuroa ja lähti pesulle. Kun tuli pesulta nauroi en olis aamulla uskonut että näin ihana päivä, pitkin päivää naitiin vaimoa vuorotellen ja yhdessä.
      Juha kysyi saako vaimo tulla sanoin tottakai. Irma tuli ja sanoi ihana kun sain lapset hoitoon Milla lähti Irman kanssa saunaan olivat aika pitkään viini pullon kanssa ja haki lisää, vaimo tuli ja pyysi minut saunaan.
      Irma on keski-ikäinen nainen pyöreät rinnat karvainen pillu oli edessäni Irma tuli ja suuteli kuiskas pidetään kuulema parin vaihto ja samalla hieroi kalua Irma kuiskason aikaa kun miehet on nainut katsoin Irmaa se nauroi niitä oli kolme ja odotin viimmeistä lasta sen ihan alkuaikoina raskaana haluttaa hulluna olin niiden huorana kasi päivää Juha ei tiedä mitään. Irma istui lauteelle ja levitti haarat, sanoin ihanat karvat ja maistoin karvat kutitti nenää sanoin harvoin saa näin luomua Irma kiirehti tule jo Irma huokasi olen huono kotiäiti kun annan näin halukkaasti ja suuteli ihana kyllä on olen märkä kuin teini aikoina työnsi pois ja sanoi pane pyllyyn ja nosti jalkoja pylly antoi periksi helposti Irma huokaili minua nai kasikin miestä samaan aikaan nyt tulee sma tunne haluan hulluna kuiskas anna tulla sinne nain voimalla jaukesin sisään kuiskasin se oli minulle ensi kerta Irma suuteli ihanaa olit neitsyt.

Pestiin ja mentiin mökkiin, äänet ilmoitti mitä tekevät Irma meni ovelle nauroi sauna on tyhjä. Kun tuli viereen ja toiset lähti saunaan Irma sanoi tiedän että Juha käy välillä vieraissa meillä menee hyvin kaikesta huolimatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe