Olen jo eläköitynyt uudenmaan mies, ja pidän todella mlnkä ikäisen naisen vaan nuolemisesta, pillu ja tissit on ok ym puuhailut.
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
Heippa Kiva jos vanhemmat miehet kiihottuu nuorista ...itse olen just täyttänyt 18v eli laillista lihaa...tykkään hitoti kun vanha mies katselee..nuolee ..myös pyllyreikää...missä ? koska ?
- Anonyymi00003
Vaikka kerava mäntsälä välialueella haluan nuolta pilluasi tissejäsi ym. Olen vanhempi mies, ihana nähdä sunn pillu.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaikka kerava mäntsälä välialueella haluan nuolta pilluasi tissejäsi ym. Olen vanhempi mies, ihana nähdä sunn pillu.
Heippa Tule tänään illalla Janakkalan levähdysalueelle motarin varteen , tuun sinne kaverin autolla ( sain just kortin) !! Se on pieni pakettiauto , mahutaan oleen takana sillai että mahdut nuoleen mun haaroja ja jos ssan runkata sua !!! tuun ilman tissiliivejä !!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heippa Tule tänään illalla Janakkalan levähdysalueelle motarin varteen , tuun sinne kaverin autolla ( sain just kortin) !! Se on pieni pakettiauto , mahutaan oleen takana sillai että mahdut nuoleen mun haaroja ja jos ssan runkata sua !!! tuun ilman tissiliivejä !!
Jee..ihanaa tiedossa illalla 🥰
- Anonyymi00006
Millainen ilta teillä oli?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1502456- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 74626
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36498