Kuinka onnistuu esim.Tku-Sto-Tku risteilyltä poisjäänti Tukholmassa jos on miniristeilyllä.Pääseekö nykyään edes r.lipulla maihin vai alkavatko jossain vaiheessa piruilemaan jos yrittää? Tarkotus ois olla muutama päivä perillä ja noi Viking Linen reittimatkat on aika suhteettoman kalliita verraten risteilyihin.Onko kokemuksia lipun ostosta Ruotsista? Pystyykö esim.Ruotsalaisilta Viikkarin sivuilta varaamaan ? Sekuliaita kysymyksiä mut joka ymmärsi ni info olis paikallaan...
LAIVALTA POISTUMINEN...
9
1145
Vastaukset
- onnistua
jos sinulla on miniristeily, kokeile jonkun matkatoimiston kautta, voi saada edullisemmin niin.
- minä
Hei!
En ymmärrä mitä täällä ihmiset vastailee kun eivät asioista mitään tiedä! Olen itse ollut monta vuotta siljalla töissä ja voin sanoa varmaksi että ketään ei kiinnostaa pätkääkään jos jäät tukholmassa pois vaikka olisit ostanut risteilyn! kenelläkään ei ole siellä aikaa tarkkailla poisjäävien lippuja ja lappuja.ja vaikka joku ihme sattuisi ja lippua kysyttäisi mitä se ketään haittaa vaikka jäisit aikaseimmin pois??? eletään hei ihan vapaassa maailmassa! asun tällä hetkellä tukholmassa ja aina kun menen käymään suomessa otan risteilyn! ja tulen viikkarilla kun ne risteilyt on todella edullisia.itse olen ostanut matkatoimistosa risteilyn tku-sto-tku hintaan 20 euroo ja jos siinä on kaksikin jakamassa niin ei paljon köyhdy tuosta summasta! että aina kannattaa ottaa järki käteen,huomaa kyllä että suomalaiset on tottuneet elämään kurissa ja nuhteessa, kunnon holhousmeininkiä :)- J_K
Mietin, että mahtavatko tulevaisuudessa paikata moisen porsaanreiän. Kun esim. Visbyn risteilyllä luettiin Visbystä laivasta poistuessakin viivakoodi lipusta. Tällähän he pystyisivät estämään vaikka turku-tukholma välillä risteilymatkustajien poistumisen aluksesta.
No joo, eipä taida olla mitenkään mahdollista, siinä ryysiksessä alettais vielä piipittään maihinnousukortteja :)
- Anonyymi
Siinä kaikille rikollisen mielen omaavilla hyvää ja asiallista nekkerimäistä tietoa, etenkin Sovo-Nigeria -linjalta.
- Anonyymi
Lisäkommentteja, mikäli sellaisia kaivataan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1915373/laivalta-poistuminen--- - Anonyymi
Laivasta poistuminen pitäisi tehdä luvanvaraiseksi. Vain hyväkäytösiset saisivat poistua laivalta.
- Anonyymi
Aikoinaan asiansa osaava luotsi osasi sijoittaa tämän oikealle foorumille:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1915373/laivalta-poistuminen--- - Anonyymi
Voiko laivasta poistua kesken matkan?
- Anonyymi
Poistuminen onnistuu muiden poistujien joukossa kävellen ulos laivasta.
Voi herra jestas, täytyykö tuokin neuvoa uusavuttomille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265