Arpikudos ulkoisen peräpukaman jälkeen

Anonyymi-ap

Elikkäs mulla oli eka sisäiset jotka tuli ulos-> Ne parani itestään ennenkuin pääsin julkiselle minnekkään (3 luokan oli kuulemma). Noh, se oli mahtavaa mut sit keväällä sain olettavasti tähän sisäisten jättämiin jälkiin ulkoisen. Ei ollu kipeä edes, turpoili ja vuoti verta. Se parani itestään ja kesän jälkeen tilalle jäi pieni kohouma. Joka turpoaa ulostamisen jälkeen, mutta myös yhtä nopeasti palautuu. Se ei yleensä edes oireile.

Paino sanalla yleensä. Sain YT:ssä potkut ja stressiä sen takia ollut minkä takia vatsa mennyt sekaisin ja tulee 4-8 vessareissun aamuja sekalaisesti kerran viikkoon. Ei siinä mitään, toi oletettavasti on arpikudos koska se vuotaa verta noiden jälkeen ainoastaan ja oikeastaan mitään muuta oireita ei ole, se vaan vuotaa verta ja itse kohouma ei turpoa mitenkään liiemmin ja se on peräaukon vieressä eli ihan 100% varmana tulee tosta eikä sisältä. Julkinen ei tosiaan asialle tee mitään koska mulla ei kipuja jne.

Mut osaiskohan joku sanoa täällä miten kauan tolla kestää parantua? Se on nyt 3kk vanha arpikudos (oletettavasti, en oo päässy lääkäriin koska yksityinen liian kallis) ja mitähän mun pitäs tehä vatsalle et toi sais enemmän aikaa parantua? :(

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
        Maailman menoa
        92
        2157
      2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
        Maailman menoa
        44
        2117
      3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
        Maataloustuki
        50
        1845
      4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
        Maailman menoa
        75
        1370
      5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
        Ikävä
        86
        1261
      6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
        Kaste
        219
        1151
      7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
        Haapavesi
        31
        1080
      8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
        Ikävä
        57
        1033
      9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
        Ikävä
        67
        946
      10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
        Luterilaisuus
        285
        910
      Aihe