Elikkäs mulla oli eka sisäiset jotka tuli ulos-> Ne parani itestään ennenkuin pääsin julkiselle minnekkään (3 luokan oli kuulemma). Noh, se oli mahtavaa mut sit keväällä sain olettavasti tähän sisäisten jättämiin jälkiin ulkoisen. Ei ollu kipeä edes, turpoili ja vuoti verta. Se parani itestään ja kesän jälkeen tilalle jäi pieni kohouma. Joka turpoaa ulostamisen jälkeen, mutta myös yhtä nopeasti palautuu. Se ei yleensä edes oireile.
Paino sanalla yleensä. Sain YT:ssä potkut ja stressiä sen takia ollut minkä takia vatsa mennyt sekaisin ja tulee 4-8 vessareissun aamuja sekalaisesti kerran viikkoon. Ei siinä mitään, toi oletettavasti on arpikudos koska se vuotaa verta noiden jälkeen ainoastaan ja oikeastaan mitään muuta oireita ei ole, se vaan vuotaa verta ja itse kohouma ei turpoa mitenkään liiemmin ja se on peräaukon vieressä eli ihan 100% varmana tulee tosta eikä sisältä. Julkinen ei tosiaan asialle tee mitään koska mulla ei kipuja jne.
Mut osaiskohan joku sanoa täällä miten kauan tolla kestää parantua? Se on nyt 3kk vanha arpikudos (oletettavasti, en oo päässy lääkäriin koska yksityinen liian kallis) ja mitähän mun pitäs tehä vatsalle et toi sais enemmän aikaa parantua? :(
Arpikodus ulkoisen peräpukaman jälkeen
Anonyymi-ap
1
50
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398