Elikkäs mulla oli eka sisäiset jotka tuli ulos-> Ne parani itestään ennenkuin pääsin julkiselle minnekkään (3 luokan oli kuulemma). Noh, se oli mahtavaa mut sit keväällä sain olettavasti tähän sisäisten jättämiin jälkiin ulkoisen. Ei ollu kipeä edes, turpoili ja vuoti verta. Se parani itestään ja kesän jälkeen tilalle jäi pieni kohouma. Joka turpoaa ulostamisen jälkeen, mutta myös yhtä nopeasti palautuu. Se ei yleensä edes oireile.
Paino sanalla yleensä. Sain YT:ssä potkut ja stressiä sen takia ollut minkä takia vatsa mennyt sekaisin ja tulee 4-8 vessareissun aamuja sekalaisesti kerran viikkoon. Ei siinä mitään, toi oletettavasti on arpikudos koska se vuotaa verta noiden jälkeen ainoastaan ja oikeastaan mitään muuta oireita ei ole, se vaan vuotaa verta ja itse kohouma ei turpoa mitenkään liiemmin ja se on peräaukon vieressä eli ihan 100% varmana tulee tosta eikä sisältä. Julkinen ei tosiaan asialle tee mitään koska mulla ei kipuja jne.
Mut osaiskohan joku sanoa täällä miten kauan tolla kestää parantua? Se on nyt 3kk vanha arpikudos (oletettavasti, en oo päässy lääkäriin koska yksityinen liian kallis) ja mitähän mun pitäs tehä vatsalle et toi sais enemmän aikaa parantua? :(
Vastaa
Arpikudos ulkoisen peräpukaman jälkeen
Anonyymi-ap
2
343
Vastaukset
- Anonyymi
vatsan toiminta normaalisti kaiken A ja O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746