kuinka hieno oli Hämppi ennen ratikkaa.
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/8986165
Kaukainen muisto vain mutta ehkä joku tulevista sukupolvista älyää palauttaa Hämpin vanhaan loistoonsa.
Katsokaa nyt kaikki tamperelaiset ja itkekää
15
115
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Keskustassa ilmanlaatu on viime vuosina parantunut, kun autoliikenne keskusta-alueella on vähentynyt.
- AnonyymiUUSI
CENRUM 2.KERROS TÄHÄN UUSI TANSSI PAIKKA VILKASTUTTAA KATUA
- AnonyymiUUSI
ratikka on hyvä väline liikkua , toisin kun turvonneet debiili demari ämmät laatikko bemareissaan 🤣🤣🤣
debiili demarit aiheuttavat liikenneonnettomuudet koska ovat aivan saatanan hitaita reagoimaan - AnonyymiUUSI
Mitenkä onkin saatu kuva, missä ei näy kuin yksi linja-auto horisontissa. Yleensä niitä oli täynnä koko Hämeenkatu rautatieasemalta Tuulensuuhun saakka. Pysäkille pysähtymistä joutui jonottamaan.
- AnonyymiUUSI
Kuva on kaukana loistosta. Kauan kauan sitten ajettiin perhe kyydissä HENKILÖAUTOLLA! Hämpille ihmettelemään hehkulampuin toteutettuja jouluvaloja. Siinä oli loistoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuva on kaukana loistosta. Kauan kauan sitten ajettiin perhe kyydissä HENKILÖAUTOLLA! Hämpille ihmettelemään hehkulampuin toteutettuja jouluvaloja. Siinä oli loistoa.
Mieletön tärinä nupuviveyksellä, josta odotti pian pääsevänsä pois sen auton kyydissä.
- AnonyymiUUSI
Montako työhakemusta lähetit tänään?
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse lähetellä työhakemuksia. Eikä ole koskaan tarvinnut.
Sen kun käveli sisään työpaikalle ja alkoi hommiin.
Jos työnantajalle kelpas niin tervetuloa uudelleen huomisaamuna.
Jos ei kelvannut, niin seuraavasta ovesta sisään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse lähetellä työhakemuksia. Eikä ole koskaan tarvinnut.
Sen kun käveli sisään työpaikalle ja alkoi hommiin.
Jos työnantajalle kelpas niin tervetuloa uudelleen huomisaamuna.
Jos ei kelvannut, niin seuraavasta ovesta sisään.Kaikki maksetut Kelan etuudet pitäisi olla julkisessa rekisterissä, josta näkyisi maksun saajan nimi, henkilötunnus ja osoite. Kannustaisi kummasti hakemaan töitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maksetut Kelan etuudet pitäisi olla julkisessa rekisterissä, josta näkyisi maksun saajan nimi, henkilötunnus ja osoite. Kannustaisi kummasti hakemaan töitä.
Miten liittyy Hämeenkadun vanhoihin lehmuksiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maksetut Kelan etuudet pitäisi olla julkisessa rekisterissä, josta näkyisi maksun saajan nimi, henkilötunnus ja osoite. Kannustaisi kummasti hakemaan töitä.
Yritykset eivät uskalla laittaa enää työpaikkailmoituksia jos on vaikka yksi rupinen paikka avoinna kun siihen läjähtää tuhansien hakemusten tulva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy Hämeenkadun vanhoihin lehmuksiin?
Ei mitenkään. Jotkut vain luulevat olevansa itseäänkin fiksumpia.
- AnonyymiUUSI
Hiljaiselta näyttää kuin pystyyn kuoleva muuttotappiopaikkakunta.
- AnonyymiUUSI
Kuva on vuodelta 2013.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuva on vuodelta 2013.
Niin? Paikka näyttää nykyään vilkkaalta. Ratikka elävöitti tuppukylän keskustaa merkittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621