Te, jotka fantasioitte sidottunaolosta, sidotteko joskus itse itsenne jotenkin
Toinen käsihän ainakin pitää siis jättää vapaaksi, mutta muuten kai voi sitoa itsensä jotenkin tai johonkin kiinni
Itse itsensä sitominen
16
506
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin auttaa sidonnassa😉
M53 - Anonyymi
Tuo ei ollut vastaus kysyjän kysymykseen
Itse en osaa vastata, kun en fantasioi sidottuna olosta tai en ainakaan mistään piiskauksesta, mutta siitä ei kai tuossa itsensä sitomisessa olekaan kysymys.
Vastatkaa te, jotka tunnette tämän aiheen paremmin - Anonyymi
Sitähän on sellaista Self Bondagea, mutta siinä kai ollaan tietty aika sidottuna ennen kun pääsee irti. Kysyjä ei kai kuitenkaan tätä tarkoittanut vaan, että sitoo itsensä ja sitten tyydyttää itsensä
- Anonyymi
Alkuperäinen kysyjä tässä
Huomasin itsekin vasta jälkeenpäin, että olisin voinut tuossa sen itsetyydytyksen selkeämmin mainita. Eli tarkoitin juuri sitä, että sitoo itsensä jotenkin kiinni johonkin ja tyydyttää itsensä sitten siinä- Anonyymi
Itse miehenä käytän aikalukkoa ja kauko-ohjattavaa eturauhas vibraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse miehenä käytän aikalukkoa ja kauko-ohjattavaa eturauhas vibraa.
Yksi mies on uskaltanut ilmoittautua, ettekö te naiset siis tee tällaistä ollenkaan?
- Anonyymi
Tällainen on erittäin jännittävää sekä kiihottavaa mutta ei tänne enää ole mielekästä keskustella mistään tai jakaa kokemuksiaan kun heti on jo joku ukko kaiken pilkaten tuomitsemassa.
Ennen niin kiva keskustelupalsta on nykyisin alusta vain niille, keitä ei seksi ja erotiikka edes kiinnosta, vaan niille jotka käyvät vain latistamassa muiden asiaan liittyviä keskusteluita. Ikävää!!😟
N.43- Anonyymi
N.43 :lle
Kiitos, kun vastasit, Tuo mistä kirjoitat on todellakin ikävää.
Sinä siis kuitenkin harrastat sitomis- ja itsetyydytysleikkejä, kun sanot, että tälläinen on erittäin jännittävää ja kiihottavaa. Kerro nyt kumminkin vähän siitä, miten sidot itsesi ja mitä sitten teet, minä en ainakaan sinua tuomitse enkä pilkkaa.
- Anonyymi
Aika vaisua on nyt tämä keskustelu ylipäätään täällä.
Onko tosiaan niin, että tänne ja muihinkaan keskusteluihin ei kukaan enää uskalla kertoa mitään kokemuksiaan ja näkemyksiään - Anonyymi
Alkuperäinen kysyjä tässä
Tulkitsen nyt näitä vastauksia, tai vastaamattomuutta, siten, että n. 80% ei harrasta tälläistä ollenkaan ja loput, jotka harrastaa ei sattuneesta syystä halua vastata.
Eli siis mitään valtavirtaa tämä ei ole, mutta kumminkin joku tälläistäkin tavalla tyydyttää itseään.
Korjatkaa, jos olen väärässä- Anonyymi
Tuo olisikin hyvä vinkki, tosin työntäisin sen mielummin pilluun, sitä kun sidottuna työntelisi sisäänsä ja toisella kädellä hieroisi klitorista, niin laukeaisi...aah...niin ihanaa orgasmiin
- Anonyymi
Katos mitäs löykauha friikki. No korjaa jos sen kerran sait rikottua.
- Anonyymi
Jos joku toinen sitoo, se on vähän eri asia kuin jos itse sitoisi itsensä. Toisen sitomana siihen tulee se alistettuna olon tunne mukaan ja sitten siiihen saattaa liittyä jotain piiskausta yms. Jos sitoo itsensä, pitää kiihoittua ja saada lisänautintoa nimenomaan sidottuna olosta, ei alistettuna olosta. Tokihan joku voi tästäkin kiihoittua. Näin minä tämän ymmärrän. Mutta olkoon miten hyvänsä, niin hyviä hetkiä vaan kaikille, mitä sitten teettekin itsenne kanssa.
- AnonyymiUUSI
Alkuperäinen kysyjä tassä
Hyviä hetkiä vaan itsellesikin. Taisit osua aivan asian ytimeen eli minä ainakin saan nautintoa juuri sidottuna olosta, en mistään piiskauksesta mutta voin fantasioida ja usein fantasioinkin, että joku ihana mies on sitonut minut, mutta hän ei tee minulle mitään pahaa, ainoastaan hyvää.- AnonyymiUUSI
Olisi mielenkiintoista tulla avaamaan sinun solmut ja lukot. Ja vastaavasti myös minun itse itseeni sitomat solmut. Vaikka 2-3h ennenkuin saisi tulla availemaan. M43
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tulla avaamaan sinun solmut ja lukot. Ja vastaavasti myös minun itse itseeni sitomat solmut. Vaikka 2-3h ennenkuin saisi tulla availemaan. M43
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta kysymys sinulle M43, mitä sinä sitten tekisit tuon 2-3h aikana, olisit siis sidottuna, itse itsesi sitomana koko tuon ajan vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935