Itse itsensä sitominen

Anonyymi-ap

Te, jotka fantasioitte sidottunaolosta, sidotteko joskus itse itsenne jotenkin
Toinen käsihän ainakin pitää siis jättää vapaaksi, mutta muuten kai voi sitoa itsensä jotenkin tai johonkin kiinni

26

806

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin auttaa sidonnassa😉
      M53

• Anonyymi

Tuo ei ollut vastaus kysyjän kysymykseen
      Itse en osaa vastata, kun en fantasioi sidottuna olosta tai en ainakaan mistään piiskauksesta, mutta siitä ei kai tuossa itsensä sitomisessa olekaan kysymys.
      Vastatkaa te, jotka tunnette tämän aiheen paremmin

• Anonyymi

Sitähän on sellaista Self Bondagea, mutta siinä kai ollaan tietty aika sidottuna ennen kun pääsee irti. Kysyjä ei kai kuitenkaan tätä tarkoittanut vaan, että sitoo itsensä ja sitten tyydyttää itsensä

• Anonyymi

Alkuperäinen kysyjä tässä

Huomasin itsekin vasta jälkeenpäin, että olisin voinut tuossa sen itsetyydytyksen selkeämmin mainita. Eli tarkoitin juuri sitä, että sitoo itsensä jotenkin kiinni johonkin ja tyydyttää itsensä sitten siinä

• Anonyymi

Itse miehenä käytän aikalukkoa ja kauko-ohjattavaa eturauhas vibraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miehenä käytän aikalukkoa ja kauko-ohjattavaa eturauhas vibraa.

Yksi mies on uskaltanut ilmoittautua, ettekö te naiset siis tee tällaistä ollenkaan?

• Anonyymi

Tällainen on erittäin jännittävää sekä kiihottavaa mutta ei tänne enää ole mielekästä keskustella mistään tai jakaa kokemuksiaan kun heti on jo joku ukko kaiken pilkaten tuomitsemassa.
      Ennen niin kiva keskustelupalsta on nykyisin alusta vain niille, keitä ei seksi ja erotiikka edes kiinnosta, vaan niille jotka käyvät vain latistamassa muiden asiaan liittyviä keskusteluita. Ikävää!!😟
      N.43

• Anonyymi

N.43 :lle

Kiitos, kun vastasit, Tuo mistä kirjoitat on todellakin ikävää.

Sinä siis kuitenkin harrastat sitomis- ja itsetyydytysleikkejä, kun sanot, että tälläinen on erittäin jännittävää ja kiihottavaa. Kerro nyt kumminkin vähän siitä, miten sidot itsesi ja mitä sitten teet, minä en ainakaan sinua tuomitse enkä pilkkaa.

• Anonyymi

Aika vaisua on nyt tämä keskustelu ylipäätään täällä.

Onko tosiaan niin, että tänne ja muihinkaan keskusteluihin ei kukaan enää uskalla kertoa mitään kokemuksiaan ja näkemyksiään

• Anonyymi

Tulkitsen nyt näitä vastauksia, tai vastaamattomuutta, siten, että n. 80% ei harrasta tälläistä ollenkaan ja loput, jotka harrastaa ei sattuneesta syystä halua vastata.

Eli siis mitään valtavirtaa tämä ei ole, mutta kumminkin joku tälläistäkin tavalla tyydyttää itseään.

Korjatkaa, jos olen väärässä

• Anonyymi

Tuo olisikin hyvä vinkki, tosin työntäisin sen mielummin pilluun, sitä kun sidottuna työntelisi sisäänsä ja toisella kädellä hieroisi klitorista, niin laukeaisi...aah...niin ihanaa orgasmiin

• Anonyymi

Katos mitäs löykauha friikki. No korjaa jos sen kerran sait rikottua.

• Anonyymi

Jos joku toinen sitoo, se on vähän eri asia kuin jos itse sitoisi itsensä. Toisen sitomana siihen tulee se alistettuna olon tunne mukaan ja sitten siiihen saattaa liittyä jotain piiskausta yms. Jos sitoo itsensä, pitää kiihoittua ja saada lisänautintoa nimenomaan sidottuna olosta, ei alistettuna olosta. Tokihan joku voi tästäkin kiihoittua. Näin minä tämän ymmärrän. Mutta olkoon miten hyvänsä, niin hyviä hetkiä vaan kaikille, mitä sitten teettekin itsenne kanssa.

• Anonyymi

Alkuperäinen kysyjä tassä

Hyviä hetkiä vaan itsellesikin. Taisit osua aivan asian ytimeen eli minä ainakin saan nautintoa juuri sidottuna olosta, en mistään piiskauksesta mutta voin fantasioida ja usein fantasioinkin, että joku ihana mies on sitonut minut, mutta hän ei tee minulle mitään pahaa, ainoastaan hyvää.

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista tulla avaamaan sinun solmut ja lukot. Ja vastaavasti myös minun itse itseeni sitomat solmut. Vaikka 2-3h ennenkuin saisi tulla availemaan. M43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tulla avaamaan sinun solmut ja lukot. Ja vastaavasti myös minun itse itseeni sitomat solmut. Vaikka 2-3h ennenkuin saisi tulla availemaan. M43

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta kysymys sinulle M43, mitä sinä sitten tekisit tuon 2-3h aikana, olisit siis sidottuna, itse itsesi sitomana koko tuon ajan vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta kysymys sinulle M43, mitä sinä sitten tekisit tuon 2-3h aikana, olisit siis sidottuna, itse itsesi sitomana koko tuon ajan vai mitä?

No siis esim. tuoliin sitoisin itseni ja eturauhas vibra/ välilihan suristaja paikoilleen ja sit kullille bj masturbaattori niin että sekin olisi jollain hihnalla kiinni. Akut täyteen ja antaa surista eikä itse voi tehdä mitään. M43 Tätä olen kokeillut mutta se toinen käsi jää aina vapaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis esim. tuoliin sitoisin itseni ja eturauhas vibra/ välilihan suristaja paikoilleen ja sit kullille bj masturbaattori niin että sekin olisi jollain hihnalla kiinni. Akut täyteen ja antaa surista eikä itse voi tehdä mitään. M43 Tätä olen kokeillut mutta se toinen käsi jää aina vapaaksi.

Okei, tämä selvensi tuota asiaa, mutta pystyykö tuota tekemään 2-3h ajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, tämä selvensi tuota asiaa, mutta pystyykö tuota tekemään 2-3h ajan

Sehän se ois mielenkiintoista kokeilla kun oikeasti olisi viimeinenkin käsi sidottu. Eturauhasvibraan on kaukosäädin ni sen jos saisi pitää sormissa kun pidemmän päälle tuntuu että ihan polttaa. mutta bj laite ei sammu ennenkuin akku loppuu ja virta riittää sen 120min kummassakin. Sit mulla on sellainen teline mistä valuu pakastettua omaa spermaa letkua pitkin suupallon läpi suuhun🙈 purkki telineeseen ja sit kun sulaa ni on aika rivo olo olla puoli avuttomana M43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se ois mielenkiintoista kokeilla kun oikeasti olisi viimeinenkin käsi sidottu. Eturauhasvibraan on kaukosäädin ni sen jos saisi pitää sormissa kun pidemmän päälle tuntuu että ihan polttaa. mutta bj laite ei sammu ennenkuin akku loppuu ja virta riittää sen 120min kummassakin. Sit mulla on sellainen teline mistä valuu pakastettua omaa spermaa letkua pitkin suupallon läpi suuhun🙈 purkki telineeseen ja sit kun sulaa ni on aika rivo olo olla puoli avuttomana M43

Sinulla M43 onkin aika hurjaa tuo. Itselle tosiaan riittää, että sidottuna hieron klitorista ja työntelen joskus jotain sisääni ja fantasioin. Mutta kukin tyylillään, jokainen tekee sitä, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla M43 onkin aika hurjaa tuo. Itselle tosiaan riittää, että sidottuna hieron klitorista ja työntelen joskus jotain sisääni ja fantasioin. Mutta kukin tyylillään, jokainen tekee sitä, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

No joo🙈 alkuun minäkin vain sidoin itseäni ja nautiskelin ilman sen kummempia. Sit vuosien saatossa tullut kokeiltua ja rakennettua kaikenlaista lisäkiihoketta. mm. piiskauskoneenkin tehnyt😅

• Anonyymi

Nyt kun tuo eräs mies on uskaltanut kertoa täällä. mitä tekee sidottuna itselleen, tovoisin, että myös naiset rohkaistuisivat kertomaan omia kokemuksiaan, saisin vähän vertaistukea itselleni. Vai olemmeko minä ja tuo aikaisemmin vastannut N43 sitten ainoat naiset maailmassa, jotka tällaistä tekevät

• Anonyymi

Niin, heh, tuskin te nyt ainoat maailmassa olette, eikös tällä pallolla ole meitä n. 9 miljardia. Ja tuskin nyt ainoat Suomessakaan, vaikka meitä onkin jonkun verran vähemmän.

Niin kuin tuolla kirjoitit, ei tämä varmaan mitään valtavirtaa ole, mutta kumminkin.

Vastatakaa nyt vaan rohkeasti arvon naiset, ladyt, rouvat tai neidit tälle alkuperäiselle kysyjälle.

Jos ette kaikkein suurimpia salaisuuksianne uskailasikaan paljastaa, niin ehkä jotain pientä.

• Anonyymi

M43 miten sinuun saa yhteyden? Haluaisin keskustella aiheesta lisää. Terv. M44 kik:Kristjl80

• Anonyymi

Voin ottaa myöhemmin yhteyttä kikin kautta. Tänään en kerkeä. M43

• Anonyymi

Oon laittanut sulle viestiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      195
      3924
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      52
      2788
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      77
      1360
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1276
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1199
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      991
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      964
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      48
      911
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      223
      895
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      107
      696
    Aihe