Itse itsensä sitominen

Anonyymi-ap

Te, jotka fantasioitte sidottunaolosta, sidotteko joskus itse itsenne jotenkin
Toinen käsihän ainakin pitää siis jättää vapaaksi, mutta muuten kai voi sitoa itsensä jotenkin tai johonkin kiinni

31

1138

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin auttaa sidonnassa😉
      M53

• Anonyymi

Tuo ei ollut vastaus kysyjän kysymykseen
      Itse en osaa vastata, kun en fantasioi sidottuna olosta tai en ainakaan mistään piiskauksesta, mutta siitä ei kai tuossa itsensä sitomisessa olekaan kysymys.
      Vastatkaa te, jotka tunnette tämän aiheen paremmin

• Anonyymi

Sitähän on sellaista Self Bondagea, mutta siinä kai ollaan tietty aika sidottuna ennen kun pääsee irti. Kysyjä ei kai kuitenkaan tätä tarkoittanut vaan, että sitoo itsensä ja sitten tyydyttää itsensä

• Anonyymi

Alkuperäinen kysyjä tässä

Huomasin itsekin vasta jälkeenpäin, että olisin voinut tuossa sen itsetyydytyksen selkeämmin mainita. Eli tarkoitin juuri sitä, että sitoo itsensä jotenkin kiinni johonkin ja tyydyttää itsensä sitten siinä

• Anonyymi

Itse miehenä käytän aikalukkoa ja kauko-ohjattavaa eturauhas vibraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miehenä käytän aikalukkoa ja kauko-ohjattavaa eturauhas vibraa.

Yksi mies on uskaltanut ilmoittautua, ettekö te naiset siis tee tällaistä ollenkaan?

• Anonyymi

Tällainen on erittäin jännittävää sekä kiihottavaa mutta ei tänne enää ole mielekästä keskustella mistään tai jakaa kokemuksiaan kun heti on jo joku ukko kaiken pilkaten tuomitsemassa.
      Ennen niin kiva keskustelupalsta on nykyisin alusta vain niille, keitä ei seksi ja erotiikka edes kiinnosta, vaan niille jotka käyvät vain latistamassa muiden asiaan liittyviä keskusteluita. Ikävää!!😟
      N.43

• Anonyymi

N.43 :lle

Kiitos, kun vastasit, Tuo mistä kirjoitat on todellakin ikävää.

Sinä siis kuitenkin harrastat sitomis- ja itsetyydytysleikkejä, kun sanot, että tälläinen on erittäin jännittävää ja kiihottavaa. Kerro nyt kumminkin vähän siitä, miten sidot itsesi ja mitä sitten teet, minä en ainakaan sinua tuomitse enkä pilkkaa.

• Anonyymi

Aika vaisua on nyt tämä keskustelu ylipäätään täällä.

Onko tosiaan niin, että tänne ja muihinkaan keskusteluihin ei kukaan enää uskalla kertoa mitään kokemuksiaan ja näkemyksiään

• Anonyymi

Tulkitsen nyt näitä vastauksia, tai vastaamattomuutta, siten, että n. 80% ei harrasta tälläistä ollenkaan ja loput, jotka harrastaa ei sattuneesta syystä halua vastata.

Eli siis mitään valtavirtaa tämä ei ole, mutta kumminkin joku tälläistäkin tavalla tyydyttää itseään.

Korjatkaa, jos olen väärässä

• Anonyymi

Tuo olisikin hyvä vinkki, tosin työntäisin sen mielummin pilluun, sitä kun sidottuna työntelisi sisäänsä ja toisella kädellä hieroisi klitorista, niin laukeaisi...aah...niin ihanaa orgasmiin

• Anonyymi

Katos mitäs löykauha friikki. No korjaa jos sen kerran sait rikottua.

• Anonyymi

Jos joku toinen sitoo, se on vähän eri asia kuin jos itse sitoisi itsensä. Toisen sitomana siihen tulee se alistettuna olon tunne mukaan ja sitten siiihen saattaa liittyä jotain piiskausta yms. Jos sitoo itsensä, pitää kiihoittua ja saada lisänautintoa nimenomaan sidottuna olosta, ei alistettuna olosta. Tokihan joku voi tästäkin kiihoittua. Näin minä tämän ymmärrän. Mutta olkoon miten hyvänsä, niin hyviä hetkiä vaan kaikille, mitä sitten teettekin itsenne kanssa.

• Anonyymi00028

Varmaan tuollaiset kahdenkeskiset sitomisleikit ovat paljon yleisempiä. Ehkä eniten niin, että mies sitoo naisen, mutta voi varmaan olla tosinkin päin. Tuollainen itse itsensä sitominen ja itsensä tyydyttäminen on varmaan harvinaisempaa. Tämänkin ketjun vähät vastaukset siitä kertovat, ellei sitten ole niin, että tänne ei tosiaan ole uskallettu vastata

Sitomisleikit vaativat 100% luotettavan kumppanin ja jos sellaista ei ole, niin silloin paljon parempi on sitoa itse itsensä ja tyydyttää itsensä kuin lähteä jonkun tuntemattoman sidottavaksi, sellaista ei todellakaan pidä tehdä.

• Anonyymi

Alkuperäinen kysyjä tassä

Hyviä hetkiä vaan itsellesikin. Taisit osua aivan asian ytimeen eli minä ainakin saan nautintoa juuri sidottuna olosta, en mistään piiskauksesta mutta voin fantasioida ja usein fantasioinkin, että joku ihana mies on sitonut minut, mutta hän ei tee minulle mitään pahaa, ainoastaan hyvää.

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista tulla avaamaan sinun solmut ja lukot. Ja vastaavasti myös minun itse itseeni sitomat solmut. Vaikka 2-3h ennenkuin saisi tulla availemaan. M43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tulla avaamaan sinun solmut ja lukot. Ja vastaavasti myös minun itse itseeni sitomat solmut. Vaikka 2-3h ennenkuin saisi tulla availemaan. M43

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta kysymys sinulle M43, mitä sinä sitten tekisit tuon 2-3h aikana, olisit siis sidottuna, itse itsesi sitomana koko tuon ajan vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta kysymys sinulle M43, mitä sinä sitten tekisit tuon 2-3h aikana, olisit siis sidottuna, itse itsesi sitomana koko tuon ajan vai mitä?

No siis esim. tuoliin sitoisin itseni ja eturauhas vibra/ välilihan suristaja paikoilleen ja sit kullille bj masturbaattori niin että sekin olisi jollain hihnalla kiinni. Akut täyteen ja antaa surista eikä itse voi tehdä mitään. M43 Tätä olen kokeillut mutta se toinen käsi jää aina vapaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis esim. tuoliin sitoisin itseni ja eturauhas vibra/ välilihan suristaja paikoilleen ja sit kullille bj masturbaattori niin että sekin olisi jollain hihnalla kiinni. Akut täyteen ja antaa surista eikä itse voi tehdä mitään. M43 Tätä olen kokeillut mutta se toinen käsi jää aina vapaaksi.

Okei, tämä selvensi tuota asiaa, mutta pystyykö tuota tekemään 2-3h ajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, tämä selvensi tuota asiaa, mutta pystyykö tuota tekemään 2-3h ajan

Sehän se ois mielenkiintoista kokeilla kun oikeasti olisi viimeinenkin käsi sidottu. Eturauhasvibraan on kaukosäädin ni sen jos saisi pitää sormissa kun pidemmän päälle tuntuu että ihan polttaa. mutta bj laite ei sammu ennenkuin akku loppuu ja virta riittää sen 120min kummassakin. Sit mulla on sellainen teline mistä valuu pakastettua omaa spermaa letkua pitkin suupallon läpi suuhun🙈 purkki telineeseen ja sit kun sulaa ni on aika rivo olo olla puoli avuttomana M43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se ois mielenkiintoista kokeilla kun oikeasti olisi viimeinenkin käsi sidottu. Eturauhasvibraan on kaukosäädin ni sen jos saisi pitää sormissa kun pidemmän päälle tuntuu että ihan polttaa. mutta bj laite ei sammu ennenkuin akku loppuu ja virta riittää sen 120min kummassakin. Sit mulla on sellainen teline mistä valuu pakastettua omaa spermaa letkua pitkin suupallon läpi suuhun🙈 purkki telineeseen ja sit kun sulaa ni on aika rivo olo olla puoli avuttomana M43

Sinulla M43 onkin aika hurjaa tuo. Itselle tosiaan riittää, että sidottuna hieron klitorista ja työntelen joskus jotain sisääni ja fantasioin. Mutta kukin tyylillään, jokainen tekee sitä, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla M43 onkin aika hurjaa tuo. Itselle tosiaan riittää, että sidottuna hieron klitorista ja työntelen joskus jotain sisääni ja fantasioin. Mutta kukin tyylillään, jokainen tekee sitä, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

No joo🙈 alkuun minäkin vain sidoin itseäni ja nautiskelin ilman sen kummempia. Sit vuosien saatossa tullut kokeiltua ja rakennettua kaikenlaista lisäkiihoketta. mm. piiskauskoneenkin tehnyt😅

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän olikin joku nostanut tänne ylemmäksi vastauksellaa, luulin jo, että tämä on hautautunut kaikkien muiden keskustelujen alle. Toinenkin mies on uskaltanut kertoa sitomisleikeistään, kiitos kun vastasit.

Nyt kun vielä muutama nainenkin vastaisi ja kertoisi kokemuksistaan, niin olisi vielä kivempaa.

• Anonyymi

Nyt kun tuo eräs mies on uskaltanut kertoa täällä. mitä tekee sidottuna itselleen, tovoisin, että myös naiset rohkaistuisivat kertomaan omia kokemuksiaan, saisin vähän vertaistukea itselleni. Vai olemmeko minä ja tuo aikaisemmin vastannut N43 sitten ainoat naiset maailmassa, jotka tällaistä tekevät

• Anonyymi

Niin, heh, tuskin te nyt ainoat maailmassa olette, eikös tällä pallolla ole meitä n. 9 miljardia. Ja tuskin nyt ainoat Suomessakaan, vaikka meitä onkin jonkun verran vähemmän.

Niin kuin tuolla kirjoitit, ei tämä varmaan mitään valtavirtaa ole, mutta kumminkin.

Vastatakaa nyt vaan rohkeasti arvon naiset, ladyt, rouvat tai neidit tälle alkuperäiselle kysyjälle.

Jos ette kaikkein suurimpia salaisuuksianne uskailasikaan paljastaa, niin ehkä jotain pientä.

• Anonyymi

M43 miten sinuun saa yhteyden? Haluaisin keskustella aiheesta lisää. Terv. M44 kik:Kristjl80

• Anonyymi

Voin ottaa myöhemmin yhteyttä kikin kautta. Tänään en kerkeä. M43

• Anonyymi

Oon laittanut sulle viestiä.

• Anonyymi00029

Olen tehnyt monestikin niin, että sidon vasemman käteni sänkyyn kiinni ja vedän käteen oikealla. Toimii joskus mutta vasenta kättä on vaikea saada kunnolla tiukalle. Hampaita käyttäen se jotenkin onnistuu. On kiihottavaa fantasioida että sen olisikin tehnyt minulle joku nainen vaikka toki toinen käsi onkin pakko jättää vapaaksi jotta voi runkkailla. Mut on tullut tosi kovia erektioita :) kannattaa pitkittää kunnolla laukeamista niin saa parhaat tehot irti ja kuvitella että olisit naisen armoilla sillä hetkellä.

• Anonyymi00031

Miksiköhän minun kommentti meni tuonne väliin, piti tulla tänne alimmaseksi.

• Anonyymi00032

Toinenkin mies on uskaltanut kertoa sitomisleikeistään, kiitos kun vastasit.
      Nyt kun vielä muutama nainenkin vastaisi ja kertoisi kokemuksistaan, niin olisi vielä kivempaa.

Tälläinen piti laittaa tänne alimmaseksi, eihän näitä kukaan tuolta toisten välistä houmaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      17
      2553
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      82
      2389
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1334
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      119
      1215
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      84
      1186
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      278
      1126
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      10
      951
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      939
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      917
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      55
      830
    Aihe