Ikävöin. Elikkäs. Ikävöin sellaista intohimoa, sellaista, että olisi nainen kuka olisi kiinnostunut minusta ja itsekin olisin kiinnostunut tuosta naisesta.
Voisimme jutustella ja välillä rakastella .
Eli kuten 30-40% parisuhteessa olevissa käy vieraissa, hakien sisältöä elämään ja intohimoa.
Jos itsekin etsit tälläistä, olet nainen 37-50 vuotta, tältä väliltä, kirjoita oma vihjeesi minulle tähän itseäsi koskien.
Itse oon 42-50 välin mies, 180-187 cm pitkä
Numeror tarkoituksella välillä koska tänne ei tietenkään kannata kirjoittaa pelkkiä totuuksia.
En ole paikan vakiokasvoja. Vastaan mielelläni tietenkin naisilta tuleviin kysymyksiin täällä.
Sijainti noin 125 km Tampere ympyrällä.
Ikävöin parisuhteen ulkopuolista
10
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja tietenkin olen avoin myöskin muutamalle menneisyyden ihastukselleni, molemminpuolinen ihastus, he, heitä siis 2 eri aikoina, niin he ensisijaisesti kiinnostaa. En tietenkään poissulje ketään naista tästä kunhan tuo ikä haitari osuu
- AnonyymiUUSI
Ja sen verran voin kertoa, että täällä kirjoitetaan milloin näit naisen. Niin menneisyyden ihastukseni näin tänään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen verran voin kertoa, että täällä kirjoitetaan milloin näit naisen. Niin menneisyyden ihastukseni näin tänään.
Ja en kovinkaan helposti kiinnostu naisesta kenet olen vaikka nähnyt kaksi vuotta sitten, eihän tällöin ole edellytyksiä oikein salaisuhteeseen kun ei tähänkään asti ole nähnyt ja seksuaalinen ihminen tietenkin harrastaa seksiä 3-5 kertaa viikossa joten eihän tuolloin oli edellytyksiä tällaiseen. Tietenkin nainen voi väitteeni kumota ja nähdä minua sitten vaikka esim kerta kaksi viikossa. Eihän mikään juttu etene ellei näe oikeasti useamman kerran viikossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja en kovinkaan helposti kiinnostu naisesta kenet olen vaikka nähnyt kaksi vuotta sitten, eihän tällöin ole edellytyksiä oikein salaisuhteeseen kun ei tähänkään asti ole nähnyt ja seksuaalinen ihminen tietenkin harrastaa seksiä 3-5 kertaa viikossa joten eihän tuolloin oli edellytyksiä tällaiseen. Tietenkin nainen voi väitteeni kumota ja nähdä minua sitten vaikka esim kerta kaksi viikossa. Eihän mikään juttu etene ellei näe oikeasti useamman kerran viikossa
Ja en ala täällä esiintyvään kirjain vihjailuun.
Vaan edellytän ihan, että jos tämän lukee joku nainen ketä tämä asia saattaisi kiinnostaa hän silloin osaa kirjoittaa minulle edes sillein, että se herättää tunteen, no nyt kirjoittaa Esimerkiksi Sonja tässä.. Ja tämä nimi esimerkkinä.
Eli kyllähän kirjoitukseen pitää kirjoittajan joku täky laittaa
- AnonyymiUUSI
Reisimies ei karvoistaan pääse...
- AnonyymiUUSI
En kyseinen henkilö enkä kyseinen nimimerkki.
Joten kannattaa etsiä häntä muualta
- AnonyymiUUSI
No, puolet tinnerimiehistä on näitä parisuhteessa olevia. Ei valitettavasti kiinnosta. Eikö sitä intohimoa saa sen vaimon kanssa?
- AnonyymiUUSI
Tietenkään en ketään sinkkua kelpuuta, koska eihän sinkuissa ole ketään kiinnostavaa naista
- AnonyymiUUSI
Eritoten minuun ihastunut nainen kiinnostaa.
Ehkä sinä S olet täällä.- AnonyymiUUSI
Oletko Satu täällä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582