Näin paljon kuin minua
Sattuuko sua yhtään
13
194
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä juurikaan.
- Anonyymi
Miksi mua sattuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mua sattuu
Kysy palstasedältä ja muilta sorvaajilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mua sattuu
En osaa sanoa.
- Anonyymi
Ei enää.
- Anonyymi
Miksei enää? Miksi sä pääset nyt yli? Olisin päässyt aikaisemmin paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei enää? Miksi sä pääset nyt yli? Olisin päässyt aikaisemmin paremmin
Mulla on yksi keino, mutta en kerro sitä ja se toimii harmi kyllä vain minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on yksi keino, mutta en kerro sitä ja se toimii harmi kyllä vain minulle.
Eri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri
Miksikään laastariksi en kyllä rupea.
- Anonyymi
No kyllä jokainen haluaa olla prioriteetti ykkönen toiselle ja jos näkee toisen toisten kanssa niin kyllä siinä mielenkiinto nopeasti häviää. Jotku on taitavia esittämään suhteen alussa. Tärkeintä varmasti ihan kaikille oikea välittäminen ja toisen arvostaminen. Kukaan ei halua olla pelinappula muiden joukossa.
- Anonyymi
Riippuu mihin sua sattuu. Mua sattuu nyt päähän ja alavatsaan sekä selkään pistää.
- Anonyymi
Sattuu...
Ja luultavasti enemmänkin
Mutta ei sille voi mitään.
Täällä mua pidetään tyhmänä ( nuo pienet hoitajat pitää,)
mutta jos jo saisin niin lähtisin erilleen täältä. - Anonyymi
ei mua ihmissuhteet osaa enää satuttaa liian paljon kaikkea muutakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163