Minua masentaa , mitä muut miettii marraskuusta?
Masentaako marraskuu - m kertomus
17
157
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mitenkään masentunut. Mulla on täällä valoja, kynttilöitä, lepäilen ja työn välissä lueskelen jotakin.
- Anonyymi
intialaiset masentuneet köhät pskantavat ilman sellaiseen kuntoon ettei kadulla näe kättään
ja tuhoavat maailman https://www.brookings.edu/articles/delhi-the-worlds-most-air-polluted-capital-fights-back/
ne polttavat läpi yön valtaisia praasuja ja kerääntyvät juhlimaan jatkuvasti yöstä toiseen
miljoonittain ilmaa tuhoavia ihmisiä ympäri Intiaa- Anonyymi
Myös manipuloidun joukko-"paniikin" aikaansaamat tallatut ruumiit kaduilla antavat oman, pikantin lisänsä katujen löyhkään.
- Anonyymi
Marraskuussa on kuukausi jouluun jota täälläkin hössötetään jo kuin se olisi ihan just edessä.
Kaikki kuukaudet saman arvoisia, kun osaa elää tässä ja nyt. - Anonyymi
Ei niin vähääkään masenna marraskuu. Tänään oli kivan leppeä tyyni sää. Reipasteltiin. ,,käveltiin 1000m ,, aika 10.25 min. Hyvä me.
- AnonyymiUUSI
Kauhea vauhti ei voi kuin onnitella
ote on oikea, eli
ei pitkiä lenkkejä hitaasti
vaan
lyhyempiä ja rivakasti
aivan oikein
- Anonyymi
Marraskuu ei masenna
mutta
vanhuus ja vanhuuden vaivat lyö vasten kasvoja
eipä tässä kovinkaa ilo irtoa eikä riemu raiju
pikkunen valonpilkku ajatus maailmassa
kohta on joulu
päivän tasaus muistaakseni joulukuussa, - AnonyymiUUSI
Olen tasaisen masentunut aina. Vanhuus toi kaikenlaisia murheita.
- AnonyymiUUSI
sanon yhden lauseen eikun kolme: ota ohjelmaan murheen parantaminen, jos kyse on terveydestä
niin aloita lievä liikunta on lääke lol ja monivitamiinitabletit ruokakaupasta ja
sitten hitaasti laajentaen. Jos aloitat englannin opiskelun tänään niin 85 -vuotiaana
kuuntelet jo sujuvasti bbc ja 90-vuotiaana puhut kohtuullisesti
oma ikätavoitteeni on nyt 110 (lisäsin antioksidanttien määrän kahdeksaan) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sanon yhden lauseen eikun kolme: ota ohjelmaan murheen parantaminen, jos kyse on terveydestä
niin aloita lievä liikunta on lääke lol ja monivitamiinitabletit ruokakaupasta ja
sitten hitaasti laajentaen. Jos aloitat englannin opiskelun tänään niin 85 -vuotiaana
kuuntelet jo sujuvasti bbc ja 90-vuotiaana puhut kohtuullisesti
oma ikätavoitteeni on nyt 110 (lisäsin antioksidanttien määrän kahdeksaan)Liikun minkä kykenen. Onko joku tae, että elää 85 vuotiaaksi ?
Puhun jo useampaa kieltä, mutta kiitos vinkistä.
- AnonyymiUUSI
Ei masenna marraskuu. Eilen vasta tajusin, että nyt on jo marraskuu.
Mielialat vaihtelee, en ole huomannut, että jonain vuodenaikana olisin synkempi.
En pakota itseäni mihinkään, teen mistä tykkään tai huvittaa. Välillä ei huvita mikään ja sitten vain olen. - AnonyymiUUSI
Itselläni on tätä hidasta joulunaluspuuhaa. En ole ehtinyt masentua. Pikemminkin piristyä, kun huoneet tulevat jälleen puhtaaseen järjestykseensä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole enää mitään tavoitteita oppia uutta esimerkiksi kieliä,
kun ei niitä pääse missään käyttämään. Se ilo jää pois.
Kunhan päivä kerrallaan pääsee eteenpäin. Siinäkin on joskus
täystekeminen.- AnonyymiUUSI
Olen taannoin kerrannut venäjän taitojani, mutta kun ei pääse puhumaan, niin taas unohtuu.
Syksyllä aloitin kertaamaan saksaa, sekin jäänyt näiden siivoustouhujeni viedessä aikaa ja voimia. Aikeissa on kyllä jatkaa, kunhan joulumenoiltani ehdin.
- AnonyymiUUSI
Mua masentaa Vornasen panettelu
Vornanen ON joutunu häirinnän , panettelun ja ilkivallan kohteeksi,
suuresti IHMETYTTÄÄ MIKSI entinen poliisi EI saisi puolustaa itseään,
kun häiriköt käy käsiski, ja panettelu juttuja levittävät julkisuuteen,
onko oikeuslaitokseenki soluttauunu suomalaisten henkilöön kohdistuvaa vihaa jos on niin MIKSI
onko oikein tuomita henkilö jos on joutunu itseään puolustaakseen näyttää mahdollisen voimansa,
jotenki nyt on menny jokin yhteiskunnassamme todella joku väärille raiteille,
IHMETYTTÄÄ VÄÄRYYS VALLASSA ,
Vornasella on tavallisten rehellisten suomen kansalaisten tuki puolellaan, vaikka näyttää siltä ettei sille anneta mitään arvoa,
ONKO OIKEIN
TAPAHTUUKO TODELLA OIKEUS TÄSSÄ TAPAUKSESSA ?
KYSYMYS ja mielipide ! ? - AnonyymiUUSI
Marraskuu matelee
vettä ,,,,,,,,,,,,,- AnonyymiUUSI
vettä satelee,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kone sieppasi sanan pitti-avaruuteen, sosri,,,,,,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918