Nyt siitä ettei mun suku voinut sua hyväksyä
Onko tämä kaikki
23
287
Vastaukset
- Anonyymi
Harmihan se on, mutta todellinen este
- Anonyymi
Ei sillä olisi ollut väliä. Olisin halunnut olla vain onnellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä olisi ollut väliä. Olisin halunnut olla vain onnellinen
Sulla tulee vielä mahdollisuuksia
- Anonyymi
Kyllä ne aluksi hyväksyi muttei enään kun paljastui kusipääksi. Kasvonsa menetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne aluksi hyväksyi muttei enään kun paljastui kusipääksi. Kasvonsa menetti.
Ohi ei sovi tähän
- Anonyymi
Ei. Johtuu että olet sairas ihminen.
- Anonyymi
Älä viitsi loukata mua enempää
- Anonyymi
En tod.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tod.
Tarkoitin ”sairas” sängyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ”sairas” sängyssä.
Aa ok
- Anonyymi
Suku hyväksyi, mies ei.
- Anonyymi
Ne aivan oikeasti suunitteli laittavansa sut Vuoksen kautta Venäjälle. Oikeasti.
- Anonyymi
Mies menetti kasvonsa, siinäpä se.
- Anonyymi
Minun ja mieheni suvuilla EI KIINNOSTA HYVÄKSYYKÖ sinun ja vaimosi TÄYDELLISET SUVUT MEIDÄT VAI EIVÄT, KOSKA SEKIN ON JO TIEDOSSA, ETTÄ TEIDÄN TÄYDELLISILLÄ SUVUILLA EI OLE EDES VARA MAKSAA KORVAUKSIA AIHEUTTAMISTANNE MAINE HAITOISTA MINULLE JA MIEHELLENI!
- Anonyymi
Valkolaisen sekaantuminen romanien elämänmenoon on sitten niin sievä homma. Romanit ovat omiansa.
https://m.youtube.com/watch?v=buxccDwjkdA- Anonyymi
ME TURJAKKEET KYLLÄ VOITETAAN ROMANIENKIN SUKU RIIDAT SEKÄ TAPPELUT!
- Anonyymi
Mä en edes tiedä hänen suvustaan.
Enkä usko että kumpikaan antais jonkun suvun mielipiteen olla esteenä. Ei mun sukuni sen miehen kanssa tallustelis vaan mä joten........
<3 - Anonyymi
Jaa, täällä on jotkut sukutappelut.
- Anonyymi
Joku romani oli kuulemma varastanut minun ex-mieheltä aseen ja pankki-kortin aikoinaan. Hän kertoi minulle tuon silloin, kun oltiin naimissa.
Minä sanoin hänelle, että : Ei minulla ole ongelmia romanien kanssa ollut koskaan ja ei hekään tykkää rosvoista eikä varsinkaan jos he ovat aseita varastaneet.
Ex-mieheni alkoi itse sekoilemaan tämän uuden vaimonsa kanssa joka ei edes ole ikinä ollut romanien kanssa missään tekemissä.
Eihän romanit tykkää siitäkään, että suomalaiset saa tehdä mitä haluaa heidän kavereina, mutta he jos tekee samalla tavalla niin he ovat heti poliisien tai sossujen kanssa tekemissä.
Olin siskoni luona käymässä aikoinaan ja hänen pojan kaveri oli romani poika. Romani pojan äiti ja mummo tulivat käymään minun siskon luona. Eihän he minua haitanneet, koska on romani naiset käyneet minun vanhempien luona myös ja minä olen keskustellut heidän kanssa ihan normaaleista asioista.
Siskoni luona toinen romani nainen alko katsomaan minua silmiin. Hänellä oli ns jään siniset silmät ja ihan niin, kuin joku olis sanonut minulle, että ” Et laske katsetta, koska hän yrittää alistaa ja näkee, että sinulla on jotain mitä hän haluaa.” Hän alistu ja minä yritin nähdä hänet silmät uudelleen, mutta romanit daamit lähtivät litomaan.
Minä sain kuulla myöhemmin, että romanit olivat myyneet minun siskolle auton. Oli ollu niin hyvä auto, että PERÄKONTIN LUUKKU OLI KUULEMMA IRRONUT VAUHDISSA JA LENTÄNYT TIEN REUNAAN.
Siskoni poika oli kertonut sekä sanonut vielä, että : Mustalaiset kehtas kaveria kusettaa auto kaupassa!
Minä sanoin, kun kuulin, että : Sehän kuuluu heidän perinteiseen kulttuuriin ja äitis on saanut hyväksynnän päästä osaksi ROMANI PERHETTÄ!
Siskoni ensimmäin poika-ystävä oli eskarissa Ruotsissa romani poika nimeltä ALLAN ja he olivat pussailleetkin.
Minähän olin saman ikäisenä Suomessa mummoni kanssa ja me oltiin sentään siveellisesti minun SULHASEN kanssa. Ei edes pussailtu vaikka mummot kutsuivat meitä nimillä PAITA JA PERSE! Me kuljettiin peräkkäin, koska en ollut koskaan ETELÄ SUOMESSA MAALLA vaan minä olin kesät aina Ruotsissa, kun asuttiin LAPISSA.
Me lähdettiin hillaan ja asuttiin teltassa. Ei ollut pakko lähteä, mutta jos Ruotsissa asuva oli menossa hillaan niin kyllä minäki silloin lähdin.
Hän oli TURJAKE MUMMONI joka opetti KAUNEUS HOITOA MINULLE HILLA JÄNGÄSSÄ!
El TIETENKÄÄN SISKONI OLLUT MUKANA.
Minä olin jo kertonut mummolleni siskostani ja hänen RAKKAASTA ALLANISTA!
- Anonyymi
Yes, näinhän siinä kävi, koska sulla oli epävarmuus ja et halunnut sitoutua. Niin yksinkertaista.
- Anonyymi
Ei o mulla ollu edes ongelmia tuon kanssa tähän ikään ole ollu kun yksi tyttis jonka äiti ei voinnu edes kuvitella tyttäreltään vievänsä poikaystävää tosin ole seurustellukkaan kun kolmen kanssa mu yks kolmesta ni tällöin on noi seitsemänkymmenen prosentin todennäköisyys että äiti kiinnostuu tyttärensä poika/miesystävästä
- Anonyymi
Kunnioita loukattu näinhän se oli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626745- 666558
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1435390Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504393En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204059Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53600- 373058
- 272929
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris642711Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta352213