Lopullisen päätöksen meidän suhteen
Oletko tehnyt sen
16
267
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sua kukaan tuosta tunnista toope.
- Anonyymi
Aikoja sitten, jos kyseessä on paljon nuorempi henkilö. En halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan kaipaa 60v psykoosipotilasta, ole huoleti.
- AnonyymiUUSI
Älä esitä toista henkilöä!
- Anonyymi
En! Se ei ole mitään sellaista, jonka tekisin hätäisesti.
- AnonyymiUUSI
Kyllä vain. Moikka.
- AnonyymiUUSI
Juu. Keväällä kun yritin unohtaa, tajusin, ettei mun kuulu unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Miksi yritit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yritit?
En kerro, sori.
- AnonyymiUUSI
Annan ajan kulua ja katsellaan rauhassa...
Tuskin kiire kummallakaan sitä päättämään kun meillä muutakin elämää tässä..
Mutta ihanaa olla siinä mielessä vapaa ettei olla kummatkaan varattuja.
Vapaus olla tai olla olematta, eikä varmaan kumpikaan siitä mitenkään pahemmin mieltään pahoita vaikka ei koskaan oltaisikaan.
Sen verran erikoislaatuinen suhde mutta varmasti juuri sitä mikä kummallekin sopii juuri nyt.- AnonyymiUUSI
Ootkohan se mies… en oo ap… en mä tämmösii tänne… suoraan vaan… juu ei täs nyt oo semmoi tilanne… joo nyt mennää sil mil sovittu… kuhan lueskelen tääl…
- AnonyymiUUSI
Joo, kun tää ikävöinti ei lopu, niin sitten se saa jatkua... edelleen.
- AnonyymiUUSI
Joo. Ollaan me, jos haluut.
- AnonyymiUUSI
Lopullinen päätös lukee tällä palstalla😶🌫️
- AnonyymiUUSI
Olen. Sinusta tulee minun mies. 💞
n
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163