Ettet rakasta mua. En uskonut sitä oikeasti koskaan
Parempi se on
17
251
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö miehelle?
- Anonyymi
Satutit mua.
- Anonyymi
ja minua myös vaikken tiedä mistä puhutaan.
- Anonyymi
Kenelle...?
- Anonyymi
Sua tulee sattuu paljon pahemmin jos tää ei toimikkaan.
- Anonyymi
Siksi en uskalla edetä koska en kestäisi sitä jos jättäisit. Et osaa samalla tavalla rakastaa
- Anonyymi
Kyllä minä nyt vaan rakastan. Itse asiassa nyt vasta tiedän mitä se tarkoittaa ja miltä se tuntuu. Ettäs tiedät!
- Anonyymi
Siinäpä se uskottelet ummet ja lammet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se uskottelet ummet ja lammet.
Tuhlasit bittejä potaskaan. Ei ole uskon asia.
- Anonyymi
Ei voi rakastaa tuollaista kirjallista kiristäjää.......
T.tälle jätkälle...........
https://m.youtube.com/watch?v=d31ztKewLm0 - Anonyymi
Tunteet nopeasti mukana ja toinen osannut esittää kiinnostunutta ilman tunteita. En tiedä miten jotku pystyy siihen.
- Anonyymi
Pilluuuuuu
- Anonyymi
Kulliiiiii
- Anonyymi
Psskasaaaa
- Anonyymi
Vihamiehelle kosto on suloista.
” - Anonyymi
No kyllä ne tunteet tehokkaasti tapoitkin toiminnallasi.
- Anonyymi
Sinua vaan ♥️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624779- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803250
- 481741