Traumaside. Se on kummallakin. Et voi syyttää vain minua siitä.
Meillä on rakkaus
44
504
Vastaukset
- Anonyymi
My name is Bond, Trauma Bond.
- Anonyymi
Kuva kun olen vakavissani niin pelleilet vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pic or didnt happen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa tuo sinulle.
- Anonyymi
🤣 touchee
- Anonyymi
Sulla taitaa olla oliivi loppu on pelkkä tini
- Anonyymi
Voidaanko yhdessä parantua siitä😘
- Anonyymi
Ei kun me van satutetaan toisiamme
- Anonyymi
Kuka pelleilee kenen kanssa🙄
- Anonyymi
Onko tuo pelleilee, joku japanialainen hassuttelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo pelleilee, joku japanialainen hassuttelija?
Ihan suomalainen mies se on, eikä millään tunnu ymmärtävän sitä, ettei vanhempi nainen halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä! Nainen valitsee ihan itse kenen kanssa haluaa aikaansa viettää! Ja siihen ei tuolla miehellä ole mitään sanomista!
- Anonyymi
olen täysin vihannes jo.
- Anonyymi
Johannes?
- Anonyymi
No, niin taitaa, välillä tuntuu niin hyvältä ja lämpimältä rinnassa, ettei haittaa, enkä syytä. Muista tunteista syytän sua... ;-))
- Anonyymi
En halua miestä satuttaa😢pitää vielä omana rakkaanani jos mitenkään mahdollista🙏
- Anonyymi
Pysykää etäällä jatkossakin niin on vähemmän paha olo. Simple as that
- Anonyymi
Ei auttaisi pariterapia, vaan olisi myös herättävä omaan tilanteeseen ja saada apua myös siihen.
- Anonyymi
Joo ja lähtökohtien ois esim syy olla tuollaista valoisammat?
- Anonyymi
Tuu lähelle, mee pois. Niinkö?
- Anonyymi
It takes two to tango. May I? 🫴🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It takes two to tango. May I? 🫴🏻
"Ja niin traumapallot pomppivat torilla kohti toisiaan" -kolmenkupla
- Anonyymi
Tule mies lähelle äläkä mee milloinkaan pois😘jos sovitaan mieluummin näin❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja niin traumapallot pomppivat torilla kohti toisiaan" -kolmenkupla
Onko asiassa tapahtunut tai tapahtumassa jokin rikos? Aa ja salkut vaihtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko asiassa tapahtunut tai tapahtumassa jokin rikos? Aa ja salkut vaihtuu
Valtion asiapaperit tuuleen haihtuu just juu juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtion asiapaperit tuuleen haihtuu just juu juu
Kun peto on irti niin se on silloin irti.
- Anonyymi
Turha luulla että minulla olisi traumaside keneenkään! En ole ihmisten kaipailija enkä yhdenkään traumatisoituneen auttaja koskaan!
- Anonyymi
Hö. Mulla ei ole terveyssiteitä ja joku haavasidos.
- Anonyymi
Senku käyt hyvä mies ostamassa ja sanot että omaan terveyteen tulee
- Anonyymi
Meillä kummallakin on kiintymyssuhdetrauma. Se on vain kummallakin erilainen, eri näkökulmasta katsottuna. Se yhdisti meitä. Ymmärrän paljolti sinua, mutta se ei poista tuskaa ja kipua, mitä olen käynyt läpi.
- Anonyymi
Minulla ei ole kiintymyssuhdetarumaa keneenkään, vaan päinvastoin en olisi koskaan halunnut tietyn henkilön koskaan edes lähestyvän minua. Kauheinta oli se, kun hän seurasi minua monissa paikoissa, eli hänellä oli joku apuna siinä kertomassa missä minä milloinkin kuljin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole kiintymyssuhdetarumaa keneenkään, vaan päinvastoin en olisi koskaan halunnut tietyn henkilön koskaan edes lähestyvän minua. Kauheinta oli se, kun hän seurasi minua monissa paikoissa, eli hänellä oli joku apuna siinä kertomassa missä minä milloinkin kuljin!
Se tuntui todella ahdistavalta ja niiden kohtaamisten jälkeen olin hyvin ahdistunut aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅
Mitä sinä pikkuinen yrität tästä palstaäijän talipallosta nyhtää talven varalle vieläkin ja leikkiä jotain etäsadistaa? Eiku anarkistaa eiku jotain uusintajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä pikkuinen yrität tästä palstaäijän talipallosta nyhtää talven varalle vieläkin ja leikkiä jotain etäsadistaa? Eiku anarkistaa eiku jotain uusintajaa
Yo bitch i’m gonna slap you up but just this far
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naureskellut autuaasti kaikelle insestistä mihin vaan joten äiTeen kädestä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naureskellut autuaasti kaikelle insestistä mihin vaan joten äiTeen kädestä saa
Että voikin pahansuopa nainen VVajota alas. Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voikin pahansuopa nainen VVajota alas. Lisäys
Sure im the big bully
- Anonyymi
Se on aina sairasta ja siitä kestää toipua kauan. Traumaside ei ole rakkautta. Eikä siitä yhdessä ns parantua voi. Ja se liittyy sairaaseen kuvioon. Tiedättekö yhtään lopulta mitä täällä kirjoitatte. Tänne suolletaan jotain sanoja ja ehdotetaan ties mitä vääriä apuja. Oispa se jumitus ollut täällä lopullinen.
- Anonyymi
Trollit varmasti aiheuttaneet sen, ettei täällä kovin korkealentoisiin keskusteluihin päästä. Moni turhautuneena jättäytynyt pois.
- Anonyymi
No eikö tää mistä tuhmutat aloittajaäijä oo just sitä liekkikaasua eiku mitä soli
- Anonyymi
Miksi otat jokaisen keskustelun henkilökohtaisena loukkauksena
Etkä kykene olemaan objektiivinen ja hyväksymään asioita ketään syyttelemästtä.
Asiat on joskus vaikeita vaikka parhaansa mitä pystyy ja kykenee tekeekin
Mä en esim saa terveyttäni takas tai äkkirikastu vain itseä tai toista syyttelemällä
Noista kumpikin raha ja terveys paljonkin siihen mitä ihminen voi tilanteelle tehdä.
Pelkät asenne ja kiva ajatus leikit ei riitä jos käytettäviä resursseja ei
Eikä oo keinoja majdolisuuksia tehdä niitä lisää .
Rikkaille kaikki on jotaki vitun ajatisleikkiä kun ei hamoteta sitä
Olenkaan mihin ja miten köyhyy kuhunkin vaikuttaa .
Olet ehkä liian minä keskeinen kaikessa
Et niinkään traumatapaus oikeasti
Sillä et puhu pelosta ja pelkäämisestä ikinä . Trauma tyypit sen sijaan puhuu.
Voisit välillä vaihtaa kuvakulman itsesi ympärille myös muihin
Ihmisiin ja muiden asioihin .
Asioihin jotka koskettaa isompaa määrää ihmisiä
Ja vaikka kasvaa johtajaksi siinä sivussa .
Joo olet tärkeä mutta olis muitakin juttuja mitä pitää tehdä ja hoitaa kuin sinä
Sori mut toi sun oon trauma ihminen sepitelmä ei mee läpi.
Naiselta- Anonyymi
No voi jösses, voin minäkin näyttää gubbe nuken avulla minne koskee jos tää skaba siitä on kiinni. T Tarvittaessa Tyly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi jösses, voin minäkin näyttää gubbe nuken avulla minne koskee jos tää skaba siitä on kiinni. T Tarvittaessa Tyly
So bitch i can slap you up
- Anonyymi
Kuuleppa gubbe kun sulla mulla tai palstalla ei ole edes nääs bandiittisidettä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1739432Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1254166- 1143942
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24093588- 553413
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint432740Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras162034- 571969
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201551Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu101371