Traumaside. Se on kummallakin. Et voi syyttää vain minua siitä.
Meillä on rakkaus
26
378
Vastaukset
- Anonyymi
My name is Bond, Trauma Bond.
- Anonyymi
Kuva kun olen vakavissani niin pelleilet vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pic or didnt happen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa tuo sinulle.
- Anonyymi
🤣 touchee
- Anonyymi
Voidaanko yhdessä parantua siitä😘
- Anonyymi
Ei kun me van satutetaan toisiamme
- Anonyymi
Kuka pelleilee kenen kanssa🙄
- Anonyymi
Onko tuo pelleilee, joku japanialainen hassuttelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo pelleilee, joku japanialainen hassuttelija?
Ihan suomalainen mies se on, eikä millään tunnu ymmärtävän sitä, ettei vanhempi nainen halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä! Nainen valitsee ihan itse kenen kanssa haluaa aikaansa viettää! Ja siihen ei tuolla miehellä ole mitään sanomista!
- Anonyymi
olen täysin vihannes jo.
- Anonyymi
Johannes?
- Anonyymi
No, niin taitaa, välillä tuntuu niin hyvältä ja lämpimältä rinnassa, ettei haittaa, enkä syytä. Muista tunteista syytän sua... ;-))
- Anonyymi
En halua miestä satuttaa😢pitää vielä omana rakkaanani jos mitenkään mahdollista🙏
- Anonyymi
Pysykää etäällä jatkossakin niin on vähemmän paha olo. Simple as that
- Anonyymi
Ei auttaisi pariterapia, vaan olisi myös herättävä omaan tilanteeseen ja saada apua myös siihen.
- Anonyymi
Tuu lähelle, mee pois. Niinkö?
- Anonyymi
It takes two to tango. May I? 🫴🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It takes two to tango. May I? 🫴🏻
"Ja niin traumapallot pomppivat torilla kohti toisiaan" -kolmenkupla
- Anonyymi
Tule mies lähelle äläkä mee milloinkaan pois😘jos sovitaan mieluummin näin❣️
- Anonyymi
Turha luulla että minulla olisi traumaside keneenkään! En ole ihmisten kaipailija enkä yhdenkään traumatisoituneen auttaja koskaan!
- Anonyymi
Hö. Mulla ei ole terveyssiteitä ja joku haavasidos.
- Anonyymi
Meillä kummallakin on kiintymyssuhdetrauma. Se on vain kummallakin erilainen, eri näkökulmasta katsottuna. Se yhdisti meitä. Ymmärrän paljolti sinua, mutta se ei poista tuskaa ja kipua, mitä olen käynyt läpi.
- Anonyymi
Minulla ei ole kiintymyssuhdetarumaa keneenkään, vaan päinvastoin en olisi koskaan halunnut tietyn henkilön koskaan edes lähestyvän minua. Kauheinta oli se, kun hän seurasi minua monissa paikoissa, eli hänellä oli joku apuna siinä kertomassa missä minä milloinkin kuljin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole kiintymyssuhdetarumaa keneenkään, vaan päinvastoin en olisi koskaan halunnut tietyn henkilön koskaan edes lähestyvän minua. Kauheinta oli se, kun hän seurasi minua monissa paikoissa, eli hänellä oli joku apuna siinä kertomassa missä minä milloinkin kuljin!
Se tuntui todella ahdistavalta ja niiden kohtaamisten jälkeen olin hyvin ahdistunut aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on767481- 737349
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1555924Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544877En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204139Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53850- 313477
- 383442
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris862875Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092532