Meillä on rakkaus

Anonyymi-ap

Traumaside. Se on kummallakin. Et voi syyttää vain minua siitä.

44

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

My name is Bond, Trauma Bond.

• Anonyymi

Kuva kun olen vakavissani niin pelleilet vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pic or didnt happen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa tuo sinulle.

• Anonyymi

🤣 touchee

• Anonyymi

Sulla taitaa olla oliivi loppu on pelkkä tini

• Anonyymi

Voidaanko yhdessä parantua siitä😘

• Anonyymi

Ei kun me van satutetaan toisiamme

• Anonyymi

Kuka pelleilee kenen kanssa🙄

• Anonyymi

Onko tuo pelleilee, joku japanialainen hassuttelija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo pelleilee, joku japanialainen hassuttelija?

Ihan suomalainen mies se on, eikä millään tunnu ymmärtävän sitä, ettei vanhempi nainen halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä! Nainen valitsee ihan itse kenen kanssa haluaa aikaansa viettää! Ja siihen ei tuolla miehellä ole mitään sanomista!

• Anonyymi

olen täysin vihannes jo.

• Anonyymi

Johannes?

• Anonyymi

No, niin taitaa, välillä tuntuu niin hyvältä ja lämpimältä rinnassa, ettei haittaa, enkä syytä. Muista tunteista syytän sua... ;-))

• Anonyymi

En halua miestä satuttaa😢pitää vielä omana rakkaanani jos mitenkään mahdollista🙏

• Anonyymi

Pysykää etäällä jatkossakin niin on vähemmän paha olo. Simple as that

• Anonyymi

Ei auttaisi pariterapia, vaan olisi myös herättävä omaan tilanteeseen ja saada apua myös siihen.

• Anonyymi

Joo ja lähtökohtien ois esim syy olla tuollaista valoisammat?

• Anonyymi

Tuu lähelle, mee pois. Niinkö?

• Anonyymi

It takes two to tango. May I? 🫴🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

It takes two to tango. May I? 🫴🏻

"Ja niin traumapallot pomppivat torilla kohti toisiaan" -kolmenkupla

• Anonyymi

Tule mies lähelle äläkä mee milloinkaan pois😘jos sovitaan mieluummin näin❣️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja niin traumapallot pomppivat torilla kohti toisiaan" -kolmenkupla

Onko asiassa tapahtunut tai tapahtumassa jokin rikos? Aa ja salkut vaihtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko asiassa tapahtunut tai tapahtumassa jokin rikos? Aa ja salkut vaihtuu

Valtion asiapaperit tuuleen haihtuu just juu juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtion asiapaperit tuuleen haihtuu just juu juu

Kun peto on irti niin se on silloin irti.

• Anonyymi

Turha luulla että minulla olisi traumaside keneenkään! En ole ihmisten kaipailija enkä yhdenkään traumatisoituneen auttaja koskaan!

• Anonyymi

Hö. Mulla ei ole terveyssiteitä ja joku haavasidos.

• Anonyymi

Senku käyt hyvä mies ostamassa ja sanot että omaan terveyteen tulee

• Anonyymi

Meillä kummallakin on kiintymyssuhdetrauma. Se on vain kummallakin erilainen, eri näkökulmasta katsottuna. Se yhdisti meitä. Ymmärrän paljolti sinua, mutta se ei poista tuskaa ja kipua, mitä olen käynyt läpi.

• Anonyymi

Minulla ei ole kiintymyssuhdetarumaa keneenkään, vaan päinvastoin en olisi koskaan halunnut tietyn henkilön koskaan edes lähestyvän minua. Kauheinta oli se, kun hän seurasi minua monissa paikoissa, eli hänellä oli joku apuna siinä kertomassa missä minä milloinkin kuljin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole kiintymyssuhdetarumaa keneenkään, vaan päinvastoin en olisi koskaan halunnut tietyn henkilön koskaan edes lähestyvän minua. Kauheinta oli se, kun hän seurasi minua monissa paikoissa, eli hänellä oli joku apuna siinä kertomassa missä minä milloinkin kuljin!

Se tuntui todella ahdistavalta ja niiden kohtaamisten jälkeen olin hyvin ahdistunut aina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅

Mitä sinä pikkuinen yrität tästä palstaäijän talipallosta nyhtää talven varalle vieläkin ja leikkiä jotain etäsadistaa? Eiku anarkistaa eiku jotain uusintajaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä pikkuinen yrität tästä palstaäijän talipallosta nyhtää talven varalle vieläkin ja leikkiä jotain etäsadistaa? Eiku anarkistaa eiku jotain uusintajaa

Yo bitch i’m gonna slap you up but just this far

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naureskellut autuaasti kaikelle insestistä mihin vaan joten äiTeen kädestä saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naureskellut autuaasti kaikelle insestistä mihin vaan joten äiTeen kädestä saa

Että voikin pahansuopa nainen VVajota alas. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että voikin pahansuopa nainen VVajota alas. Lisäys

Sure im the big bully

• Anonyymi

Se on aina sairasta ja siitä kestää toipua kauan. Traumaside ei ole rakkautta. Eikä siitä yhdessä ns parantua voi. Ja se liittyy sairaaseen kuvioon. Tiedättekö yhtään lopulta mitä täällä kirjoitatte. Tänne suolletaan jotain sanoja ja ehdotetaan ties mitä vääriä apuja. Oispa se jumitus ollut täällä lopullinen.

• Anonyymi

Trollit varmasti aiheuttaneet sen, ettei täällä kovin korkealentoisiin keskusteluihin päästä. Moni turhautuneena jättäytynyt pois.

• Anonyymi

No eikö tää mistä tuhmutat aloittajaäijä oo just sitä liekkikaasua eiku mitä soli

• Anonyymi

Miksi otat jokaisen keskustelun henkilökohtaisena loukkauksena
      Etkä kykene olemaan objektiivinen ja hyväksymään asioita ketään syyttelemästtä.
      Asiat on joskus vaikeita vaikka parhaansa mitä pystyy ja kykenee tekeekin
      Mä en esim saa terveyttäni takas tai äkkirikastu vain itseä tai toista syyttelemällä
      Noista kumpikin raha ja terveys paljonkin siihen mitä ihminen voi tilanteelle tehdä.
      Pelkät asenne ja kiva ajatus leikit ei riitä jos käytettäviä resursseja ei
      Eikä oo keinoja majdolisuuksia tehdä niitä lisää .
      Rikkaille kaikki on jotaki vitun ajatisleikkiä kun ei hamoteta sitä
      Olenkaan mihin ja miten köyhyy kuhunkin vaikuttaa .
      Olet ehkä liian minä keskeinen kaikessa
      Et niinkään traumatapaus oikeasti
      Sillä et puhu pelosta ja pelkäämisestä ikinä . Trauma tyypit sen sijaan puhuu.
      Voisit välillä vaihtaa kuvakulman itsesi ympärille myös muihin
      Ihmisiin ja muiden asioihin .
      Asioihin jotka koskettaa isompaa määrää ihmisiä
      Ja vaikka kasvaa johtajaksi siinä sivussa .
      Joo olet tärkeä mutta olis muitakin juttuja mitä pitää tehdä ja hoitaa kuin sinä
      Sori mut toi sun oon trauma ihminen sepitelmä ei mee läpi.
      Naiselta

• Anonyymi

No voi jösses, voin minäkin näyttää gubbe nuken avulla minne koskee jos tää skaba siitä on kiinni. T Tarvittaessa Tyly

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi jösses, voin minäkin näyttää gubbe nuken avulla minne koskee jos tää skaba siitä on kiinni. T Tarvittaessa Tyly

So bitch i can slap you up

• Anonyymi

Kuuleppa gubbe kun sulla mulla tai palstalla ei ole edes nääs bandiittisidettä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      173
      9432
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      125
      4166
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3942
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      409
      3588
    5. 55
      3413
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      43
      2740
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      16
      2034
    8. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1969
    9. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1551
    10. Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat

KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu
      Kemijärvi
      10
      1371
    Aihe