Hetkeksi viereesi?
Etkö ottaisi edes
17
325
Vastaukset
- Anonyymi
🤗🥰😘🤗
- Anonyymi
En 🤢
- Anonyymi
En harrasta mitään lyhyitä juttuja. Pitkällä kaavalla mennään, jos millään.
- Anonyymi
Joo yöksi halinalle murun viereeni😘sopii ❣️
- Anonyymi
Ottaisin hänet hetkeksi päälleni, kiitos 🧡
- Anonyymi
atria 17 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
atria 17 🤣
L O L
- Anonyymi
Eipä o kukaan osannu ainakaan oikean oven taakse sekään ei ole ihan niin yksinkertasta mulla ei muistaakseni ole nimi kun ovessa vaikka rappujen alapäässä nimitaulu onkin ja ovessakin on vai sukunimi
- Anonyymi
Minigripitkin valmiina, että saan sulta rupsutkin talteen senkin ihana olento.
- Anonyymi
Hän tietää kyllä että ottaisin 🫠
- Anonyymi
Tietysti ottaisin. Sinällään harrastan vaan pitkiä suhteita, mutta kai siihen voi yhden poikkeuksen tehdä.
- Anonyymi
elämässäni demonina ne omat tosi kivat asiat ei ole olleet ikänä hetkellisiä. se on loputonta ihan tuskasuuteen saakka ja eroon ei pääse vaikka eroaa kannan kaikenlaista mukana sikkun siunaavat voivat todeta että vihdoin se on rauhallinen.
- Anonyymi
Hetkeksi ja noin vuoteen 70 asti 🤔
- Anonyymi
Vuoteen 70? Mitä silloin tapahtui? Pompeijin tuho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoteen 70? Mitä silloin tapahtui? Pompeijin tuho?
Kuolen silloin, jos geeniperimä johtaa hyvään. Tai sitten jo huomenna. 🤔
- Anonyymi
Viitaan kirjoittajaan 20.45. Näin sinkkumiehenä voisi muutama sivupomppukin tehdä hyvää, mutta sen kumppanin löytyessä vain hänen omansa. Nyt ei saa suuttua!
- Anonyymi
Minä haluan rakkautta yhdeltä naiselta. Että olen hänelle ihan oikeasti tärkeä ja rakas. Olen vaan ihan sanaton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686782
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259