Miksi minun tunteeni herää näin voimakkaasti, eivätkä ne koskaan lopu. Toibon että perjantaina kuulen jotain sinusta. Jo kaksi vuotta olen miettinyt miksi ihastuin, miksi tykkään sinusta liikaa. Onko se huumori vai sielujen sympatia. En tiedä, mutta haluan säilyttää yhteyden. Heikolla huumorilla, sillä sinä olet se johon minä tykästyin. Ajatuskin sinusta saa minut hymyilemään. Elämä ei ole helppoa kun on jo monta asiaa huolehdittavana. Sitten jää vielä sydän puristuksiin.
Sun perässä menisin vaikka heikoille jäille.
14
407
Vastaukset
- Anonyymi
Laita viestiä, tavataan, jutellaan, mitä vaan! 🫶
- Anonyymi
Ismolle voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ismolle voisin.
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
Niin että viuhahti, haluaisin nähdä nuo poistetut viestit. Kuitenkin sama Ammu niissä uhoaa.
- Anonyymi
Mä tahtoisin, että sä menisit mun edellä heikoille jäille tsekkaamaan reitin.
- Anonyymi
Ei kyllä joudat mennä eeltä, pelastan jos jaksan ja sattuu onnistaan. Mutta hei miehän tykkään vain Ismosta joten kyllä sie saat ihan omat reittisi kepillä kokkeilla. Anyway isä on opettanut että tyhmien tai köyhien perässä ei kannata kulkea. Oon varma että ensimmäisen kohala hän on oikeassa, toisella ei niin väliä kun se voi aina muuttua.
- Anonyymi
Ai että miten lämpimästi ajateltu. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että miten lämpimästi ajateltu. 😁
Eikö vain., vaan vielä ei ole juuri jäitä.
- Anonyymi
Menisit vaikka heikoille jäille, mutta et esim uskalla laittaa yhtä viestiä irl?
- Anonyymi
En mitään niin konkreettista ole tehnyt, kun tärkeät asiat pitää sanoa kasvotusten. ;)
- Anonyymi
Kukaan EI mene jäille!
- Anonyymi
Ei ole vielä jäitä, mutta voitais mennä keväämmällä pilkille yhdessä.
- Anonyymi
Alkoi kiinnostaa, mitä perjantaina tapahtuu?
- Anonyymi
Niin toivon että kuulen sinusta, kaikki on sinusta kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163