Kerralla.. Oli vähä suolasta mut hyvää
Söin valmissavustetun lohen 1,4 kg
39
213
Vastaukset
- Anonyymi
Sillälailla. Nyt on hyvät rasvat kohillaan koko kuukaudeksi.
- Anonyymi
Joo jouluksi sitte graavilohta 3kg kuten joka vuosii
- Anonyymi
mä vedin neljä vadelma munkkia, yhden korvapuustin vartissa jälkkärinä. Pääruokana oli Minestronekeitto.
- Anonyymi
Varmaan kohta närädtää tommonen suola radvamäärä. Nousee kirvelevää nestettä suuhun. Sitte itkettää.
- Anonyymi
Eipä oo mulle tuntematonta kun on refluksitauti ollu 25 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo mulle tuntematonta kun on refluksitauti ollu 25 vuotta
Ja sitte et välitä mitä suuhusi työnnät. Syö vielä habaneero päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitte et välitä mitä suuhusi työnnät. Syö vielä habaneero päälle.
No een isommin kun nappaan happosalpaajan joka, aamu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No een isommin kun nappaan happosalpaajan joka, aamu
Ei tuo pitkään toimi. Sulle tulee hapoton maha ja sen seurauksena vaikka mitä. Kyllä se täytyy se juurisyy hoitaa, eikä napata vaan lääkettä oireisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo pitkään toimi. Sulle tulee hapoton maha ja sen seurauksena vaikka mitä. Kyllä se täytyy se juurisyy hoitaa, eikä napata vaan lääkettä oireisiin.
Pitkään? Oon syöny niitä vuodesta 1999 tauotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurisyy on palleatyrä, vaihtoehdot on leikkaus tai elinikäinen lääkitys ja hoitoon olen valinnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa kun tä teitä "kaikkitietäväviä" Jeesuksia, tulee tänne, esittämän viisauksiaan ja, sanomaan mitä pitäs tehä tai olla tekemättä. Minä tiedän omasta taudistani tasan tarkkaan enemmän kuin joku mukaviisas imbesilli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa kun tä teitä "kaikkitietäväviä" Jeesuksia, tulee tänne, esittämän viisauksiaan ja, sanomaan mitä pitäs tehä tai olla tekemättä. Minä tiedän omasta taudistani tasan tarkkaan enemmän kuin joku mukaviisas imbesilli
Minä söin pitkään itse refluksiin lääkettä. Sen vuoksi muut arvot kuten ferritiini esimerkiksi, romahtivat alas. Vatsahappoja tarvitaan, jotta elimistö voi toimia hyväksemme. Tarkoitin että kannattaa selvittää syy ja lähteä hoitamaan itse tautia, ei oireita. Sitähän teet, turha siitä on loukkaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä söin pitkään itse refluksiin lääkettä. Sen vuoksi muut arvot kuten ferritiini esimerkiksi, romahtivat alas. Vatsahappoja tarvitaan, jotta elimistö voi toimia hyväksemme. Tarkoitin että kannattaa selvittää syy ja lähteä hoitamaan itse tautia, ei oireita. Sitähän teet, turha siitä on loukkaantua.
MINÄ KYLLÄ TIEDÄN TAUTINI SYYT NOUSE SINÄ VAIKKA HIRTEEN FERRITIINEINESI
PAINU HEL VET TIIN SIITÄ VIISASTELEMASTA
- Anonyymi
Mulla kyl tulis helfetillinen närästys.
- Anonyymi
Tulee se mullaki jonkunmoinen
- Anonyymi
Plus että 9 kupoii kahvia päivässä yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus että 9 kupoii kahvia päivässä yms
Huhhels. Toivottavasti ei röökit päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhels. Toivottavasti ei röökit päälle?
No ei en oo ikinään polttanu
- Anonyymi
Ai saakeli 😄👍
- Anonyymi
Juu, kahvii menee ainakin litra. Tummapaahtoista tosin. Kaupasta halvinta kuraa yleensä.
- Anonyymi
Niin naiselta tämä ja kahvin valkaisuun maitoa tietysti.
- Anonyymi
No silllai. Hörppää pari litraa punaista maitoa päälle ettei jano yllätä.
- Anonyymi
Aamulla pää on, kun turnipsi 😂
- Anonyymi
No joskus, tilaan perhepitsan: pekoni, tuplajuusto, naudanliha, salami, kerralla menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joskus, tilaan perhepitsan: pekoni, tuplajuusto, naudanliha, salami, kerralla menee
Sappi kiittää ja sappikivetkin kohta 😂
- Anonyymi
Tämmönen on btw minun jouluruokalista, yleensä
Kinkku valmissuolattu 2-3,5g
Graavilohta 2-3kg
Lanttulaatikko 700g
Porkkanal. 700g
Rosolli 1kg
Suolakurkkuja purkki
Punajuuriviipaleita purkki
Kurkkusalaattia
Italiansalaattia
Punajuurisalaattia
Karjalanpaisti 3kg
Imelät sit erikseen päälle
Ap- Anonyymi
Siis yksin syöt?😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yksin syöt?😬
No yksin joo.. Nuo riittää 4-5pv
Joko tuli iso kakka?💩
- Anonyymi
Tuli aiemmin. Oli kyllä tavanomainen eli ei meinannu pönttö vetää
- Anonyymi
Söin puoli kiloa suklaata.
- Anonyymi
No toi on normim. Mulla meni viime jouluna yli 9 kiloo konventia
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toi on normim. Mulla meni viime jouluna yli 9 kiloo konventia
ApMulla 20kg
- Anonyymi
Aika kallis iltapala.
- Anonyymi
Joo.. Välillä hyvä ottaa Lohiki vaikkei kärsi aina
- Anonyymi
Verenpaine huitelee korkealla..
- Anonyymi
119/69 niin ei se kovin korkea lie
- Anonyymi
AP kuulostat yhdestä T alkavalta mieheltä? Oletko hän?
A- Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173