Ryhmäseksi porukkaa

Anonyymi-ap

Onko täällä kenelläkään pariskunnalla toivetta ryhmäseksin järjestämistä? Jos on niin tänne kirjoittakaa ja kootaan porukkaa.

34

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rouva 28-vuotias 167cm 54kg sekä mies. 29-vuotias 176cm 84kg.
      Olemme halukkaat osallistumaan kimppaan.
      Miten tästä edetään?

• Anonyymi
        UUSI

mistä päin olette? T: Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mistä päin olette? T: Aloittaja

Olemme Kanta-Hämeestä ja meillä on ja parinvaihdista kokemusta kimppaseksistä.
        Tehdään testit ennen tapaamista niin ei tarvitse välttämättä käyttää kortsuja tapaamisissa.
        T. 28-vuotias rva

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään testit ennen tapaamista niin ei tarvitse välttämättä käyttää kortsuja tapaamisissa.
        T. 28-vuotias rva

okei, saisinko s-postinne?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. 28-vuotias rva

Kannatan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

okei, saisinko s-postinne?

En tänne uskalla laittaa s-posti osoitetta voin kyllä vastata jos joku laittaa omansa tänne.
        T. 27-vuotias rva

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. 28-vuotias rva

Olemme myös Kanta- Hämeestä N 55v ja M 58v kuntoilua harrastava pari, kokemusta parivaihdosta ja kolmansista vuosien ajan. Käymme testeissä säännöllisesti, kumpikaan emme halua käyttää kortsuja kun aitous häviää.

• Onko tarkoitettu vain pareille?

• Anonyymi
        UUSI

pareille ja sinkuille :)

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, käykö tämmänen vajaa kuuskymppinen hyväkuntonen mies? Onko ikärajotuksia?

Olen kylläkin samaa mieltä että miehiä sais olla useampia yhtä naista kohden.

• Anonyymi
        UUSI
        retku kirjoitti:

Okei, käykö tämmänen vajaa kuuskymppinen hyväkuntonen mies? Onko ikärajotuksia?

Olen kylläkin samaa mieltä että miehiä sais olla useampia yhtä naista kohden.

sori, haluan yli 20-30 vuotiaita

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sori, haluan yli 20-30 vuotiaita

Eipä mitään, onnee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Moniko pari on lähdössä mukaan?
        Onko parien miehet ajatelleet että jos miehiä lähtee 15 ja naisìa 5 niin kestääkö pää katsoa kun 15 miestä panee teidän puolisoa.
        Minä ainakin lähden sillä mielen että annan kaikille jotka haluaa ja luulen jokaisen miehen panevan minua kuten muitakin naisia
        T. 27v rva

• Anonyymi

Minä naisena olisin sitä mieltä että saisi olla enemmän miehiä kuin naisia.
      Nainen oystyy tyydyttämään useamman miehen kuitenkin kuin mies naista.
      Toiveeni olisi 2-3 miestä naista kohden.

• Anonyymi
        UUSI

oletko sinkku? T:Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

oletko sinkku? T:Aloittaja

Minä olen aviossa ja mieheni tulee mukaani.
        Olen ylimpänä vastannut.
        Olen 28-vuotias rva ja mieheni on 29-vuotias.
        Olen sitä mieltä että 2-3 miestä naista kohden olisi sopiva silloin kaikki saisi tyydytettyä itsensä ja toisensa.
        Miten monesta henkilöstä olisi kyse?
        Montako naista ja Montako miestä on halukkaita tulemaan sinne tapaamiseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ylimpänä vastannut.
        Olen sitä mieltä että 2-3 miestä naista kohden olisi sopiva silloin kaikki saisi tyydytettyä itsensä ja toisensa.

ahaa selvä, en tiennyt koska on anonyymit vastaajat niin ei tiedä kenelle puhuu. mikä teidän s-postinne on?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ylimpänä vastannut.

Jos lasketaan vaikka 4-5 naista ja vaikka kolme miestä naista kohden nii pitäs aika iso mökki löytää yht, noin 20 kpl, no ihän tuo loppujenlopuksi kovin iso tarvikkaan olla. Kukahan ottas vetovastuun? ja missäpäin sen mökin ois oltava? oisko vuorokausi vai vkl? onhan tuossa järkkäämistä.

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon 18v ja oisin kiinnostunu. Oon 175/72/C-85/pinkki tukka ja urheilullinen.

Maija18

• Anonyymi
        UUSI

+50v mies olis kiinnostunut Maija18 ja vaik lähtee mukaan 😉😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

50v mies olis kiinnostunut Maija18 ja vaik lähtee mukaan 😉😘

N lähde mukaan vaa!

Maija 18

• Anonyymi
        UUSI

mistä päin olet kotoisin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mistä päin olet kotoisin?

Pohjois-savosta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

N lähde mukaan vaa!

Maija 18

Jos Maijalle käy varttuneemmatkin miehet nii tehään maijalle oma kimppa yö.😈

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

N lähde mukaan vaa!

Maija 18

Ok, oot siis pohjois Savosta Maija 18?

• Anonyymi
      UUSI

Aika hiljaseksi meni keskustelu, oisko nyt hyvä hetki kertoo es. toiveet ikähaarukasta joiden toivottas osallistuvan.

• Anonyymi
        UUSI

tein oikeastaan uuden keskustelun ryhmäseksiin, toiveena olis yli 20-30 vuotiaita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tein oikeastaan uuden keskustelun ryhmäseksiin, toiveena olis yli 20-30 vuotiaita

20-30v on liian tiukka seula.
        Tuossa kun ollaan niin saadaksemme jonkinlaisen ryhmän niin ikähaarukka isommaksi.
        Kunhan on aikuisia ja mukavia vanhempiakin mukaan niin on kaikille jotain.
        Olen kerran ollut työporukan virkistyspäivillä siellä oli 1kpl 18v ja 1 kpl 65v loput olimme 24-52v hauskaa oli kaikilla 3 Naista ja 17 miestä koko viikonlopun.
        Minäkin olin kaikkien kanssa olin meidän vakkari miehen kutsumana.
        T 28-vuotias rva

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kun ollaan niin saadaksemme jonkinlaisen ryhmän niin ikähaarukka isommaksi.
        Olen kerran ollut työporukan virkistyspäivillä siellä oli 1kpl 18v ja 1 kpl 65v loput olimme 24-52v hauskaa oli kaikilla 3 Naista ja 17 miestä koko viikonlopun.
        T 28-vuotias rva

Kun ikähaarukka on isompi nii todella saa porukkaa mukaan, ja jotka ei pidä siitä voi jäädä pois täähän taitaa olla vapaehtonen kaikille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T 28-vuotias rva

50 on mulle liikaa mutta ehkä 40-vuotiaat saa liittyä. T: Aloittaja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

50 on mulle liikaa mutta ehkä 40-vuotiaat saa liittyä. T: Aloittaja

OK minä olen ulkona,pitäsköhä tehä ryhmä jossa on laaja ikähaitari?

• Anonyymi
        UUSI
        retku kirjoitti:

OK minä olen ulkona,pitäsköhä tehä ryhmä jossa on laaja ikähaitari?

Kannatetaan! M58 Pohjois-Savo

• Anonyymi
      UUSI

Et sinä täältä mitään porukkaa saa kasatuksi jos tosissasi olet. Mene vaikka alastonsuomi:een ja perusta sinne klubi. Melko varmasti saat sinne jäseniä jotka voisivat olla halukkaita ryhmäseksiin. Ainakin miehiä. Naisten saaminen onkin sitten haastavampaa, mutta kyllä heitäkin löytyy. Usko pois. Ja paremmin löytyy jollei aseta kovin tiukkoja ulkonäkö- ja ikävaatimuksia. Se paikan ja ajan järjestäminen onkin sitten se vaikein juttu. Jos varaat esim. hotellin sviitin tai saunaosaston, niin maksun jakajia voikin olla vaikea löytää. keskeinen sijainti helpottaa paljon.

• Anonyymi
      UUSI

Olen alastomassa, siellä on nykyään vaan sponssin kerjääjät eli huorat, sieltä mitään ryhmää saa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3999
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      14
      3728
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      62
      3016
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2992
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      146
      2575
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      60
      2399
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2113
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      108
      1508
    9. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      26
      1369
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      65
      1360
    Aihe