Onko täällä kenelläkään pariskunnalla toivetta ryhmäseksin järjestämistä? Jos on niin tänne kirjoittakaa ja kootaan porukkaa.
Ryhmäseksi porukkaa
34
383
Vastaukset
- Anonyymi
Rouva 28-vuotias 167cm 54kg sekä mies. 29-vuotias 176cm 84kg.
Olemme halukkaat osallistumaan kimppaan.
Miten tästä edetään?- AnonyymiUUSI
mistä päin olette? T: Aloittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mistä päin olette? T: Aloittaja
Olemme Kanta-Hämeestä ja meillä on ja parinvaihdista kokemusta kimppaseksistä.
Tehdään testit ennen tapaamista niin ei tarvitse välttämättä käyttää kortsuja tapaamisissa.
T. 28-vuotias rva - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään testit ennen tapaamista niin ei tarvitse välttämättä käyttää kortsuja tapaamisissa.
T. 28-vuotias rvaokei, saisinko s-postinne?
Anonyymi kirjoitti:
T. 28-vuotias rvaKannatan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
okei, saisinko s-postinne?
En tänne uskalla laittaa s-posti osoitetta voin kyllä vastata jos joku laittaa omansa tänne.
T. 27-vuotias rva - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. 28-vuotias rvaOlemme myös Kanta- Hämeestä N 55v ja M 58v kuntoilua harrastava pari, kokemusta parivaihdosta ja kolmansista vuosien ajan. Käymme testeissä säännöllisesti, kumpikaan emme halua käyttää kortsuja kun aitous häviää.
Onko tarkoitettu vain pareille?
- AnonyymiUUSI
pareille ja sinkuille :)
Anonyymi kirjoitti:
Okei, käykö tämmänen vajaa kuuskymppinen hyväkuntonen mies? Onko ikärajotuksia?
Olen kylläkin samaa mieltä että miehiä sais olla useampia yhtä naista kohden.- AnonyymiUUSI
retku kirjoitti:
Okei, käykö tämmänen vajaa kuuskymppinen hyväkuntonen mies? Onko ikärajotuksia?
Olen kylläkin samaa mieltä että miehiä sais olla useampia yhtä naista kohden.sori, haluan yli 20-30 vuotiaita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moniko pari on lähdössä mukaan?
Onko parien miehet ajatelleet että jos miehiä lähtee 15 ja naisìa 5 niin kestääkö pää katsoa kun 15 miestä panee teidän puolisoa.
Minä ainakin lähden sillä mielen että annan kaikille jotka haluaa ja luulen jokaisen miehen panevan minua kuten muitakin naisia
T. 27v rva
- Anonyymi
Minä naisena olisin sitä mieltä että saisi olla enemmän miehiä kuin naisia.
Nainen oystyy tyydyttämään useamman miehen kuitenkin kuin mies naista.
Toiveeni olisi 2-3 miestä naista kohden.- AnonyymiUUSI
oletko sinkku? T:Aloittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oletko sinkku? T:Aloittaja
Minä olen aviossa ja mieheni tulee mukaani.
Olen ylimpänä vastannut.
Olen 28-vuotias rva ja mieheni on 29-vuotias.
Olen sitä mieltä että 2-3 miestä naista kohden olisi sopiva silloin kaikki saisi tyydytettyä itsensä ja toisensa.
Miten monesta henkilöstä olisi kyse?
Montako naista ja Montako miestä on halukkaita tulemaan sinne tapaamiseen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylimpänä vastannut.
Olen sitä mieltä että 2-3 miestä naista kohden olisi sopiva silloin kaikki saisi tyydytettyä itsensä ja toisensa.
Montako naista ja Montako miestä on halukkaita tulemaan sinne tapaamiseen?ahaa selvä, en tiennyt koska on anonyymit vastaajat niin ei tiedä kenelle puhuu. mikä teidän s-postinne on?
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylimpänä vastannut.
Montako naista ja Montako miestä on halukkaita tulemaan sinne tapaamiseen?Jos lasketaan vaikka 4-5 naista ja vaikka kolme miestä naista kohden nii pitäs aika iso mökki löytää yht, noin 20 kpl, no ihän tuo loppujenlopuksi kovin iso tarvikkaan olla. Kukahan ottas vetovastuun? ja missäpäin sen mökin ois oltava? oisko vuorokausi vai vkl? onhan tuossa järkkäämistä.
- AnonyymiUUSI
Mä oon 18v ja oisin kiinnostunu. Oon 175/72/C-85/pinkki tukka ja urheilullinen.
Maija18- AnonyymiUUSI
+50v mies olis kiinnostunut Maija18 ja vaik lähtee mukaan 😉😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
50v mies olis kiinnostunut Maija18 ja vaik lähtee mukaan 😉😘
N lähde mukaan vaa!
Maija 18 - AnonyymiUUSI
mistä päin olet kotoisin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mistä päin olet kotoisin?
Pohjois-savosta.
Anonyymi kirjoitti:
N lähde mukaan vaa!
Maija 18Jos Maijalle käy varttuneemmatkin miehet nii tehään maijalle oma kimppa yö.😈
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
N lähde mukaan vaa!
Maija 18Ok, oot siis pohjois Savosta Maija 18?
- AnonyymiUUSI
Aika hiljaseksi meni keskustelu, oisko nyt hyvä hetki kertoo es. toiveet ikähaarukasta joiden toivottas osallistuvan.
- AnonyymiUUSI
tein oikeastaan uuden keskustelun ryhmäseksiin, toiveena olis yli 20-30 vuotiaita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tein oikeastaan uuden keskustelun ryhmäseksiin, toiveena olis yli 20-30 vuotiaita
20-30v on liian tiukka seula.
Tuossa kun ollaan niin saadaksemme jonkinlaisen ryhmän niin ikähaarukka isommaksi.
Kunhan on aikuisia ja mukavia vanhempiakin mukaan niin on kaikille jotain.
Olen kerran ollut työporukan virkistyspäivillä siellä oli 1kpl 18v ja 1 kpl 65v loput olimme 24-52v hauskaa oli kaikilla 3 Naista ja 17 miestä koko viikonlopun.
Minäkin olin kaikkien kanssa olin meidän vakkari miehen kutsumana.
T 28-vuotias rva - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kun ollaan niin saadaksemme jonkinlaisen ryhmän niin ikähaarukka isommaksi.
Olen kerran ollut työporukan virkistyspäivillä siellä oli 1kpl 18v ja 1 kpl 65v loput olimme 24-52v hauskaa oli kaikilla 3 Naista ja 17 miestä koko viikonlopun.
T 28-vuotias rvaKun ikähaarukka on isompi nii todella saa porukkaa mukaan, ja jotka ei pidä siitä voi jäädä pois täähän taitaa olla vapaehtonen kaikille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T 28-vuotias rva50 on mulle liikaa mutta ehkä 40-vuotiaat saa liittyä. T: Aloittaja
Anonyymi kirjoitti:
50 on mulle liikaa mutta ehkä 40-vuotiaat saa liittyä. T: Aloittaja
OK minä olen ulkona,pitäsköhä tehä ryhmä jossa on laaja ikähaitari?
- AnonyymiUUSI
retku kirjoitti:
OK minä olen ulkona,pitäsköhä tehä ryhmä jossa on laaja ikähaitari?
Kannatetaan! M58 Pohjois-Savo
- AnonyymiUUSI
Et sinä täältä mitään porukkaa saa kasatuksi jos tosissasi olet. Mene vaikka alastonsuomi:een ja perusta sinne klubi. Melko varmasti saat sinne jäseniä jotka voisivat olla halukkaita ryhmäseksiin. Ainakin miehiä. Naisten saaminen onkin sitten haastavampaa, mutta kyllä heitäkin löytyy. Usko pois. Ja paremmin löytyy jollei aseta kovin tiukkoja ulkonäkö- ja ikävaatimuksia. Se paikan ja ajan järjestäminen onkin sitten se vaikein juttu. Jos varaat esim. hotellin sviitin tai saunaosaston, niin maksun jakajia voikin olla vaikea löytää. keskeinen sijainti helpottaa paljon.
- AnonyymiUUSI
Olen alastomassa, siellä on nykyään vaan sponssin kerjääjät eli huorat, sieltä mitään ryhmää saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493999Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso143728Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai623016Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122992Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1462575- 602399
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282113"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1081508- 261369
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es651360