Halua mua irl. Mulla vain tämä palsta enää. Ja ne tunteet jotka ei suostu millään lopettamaan sitä rakkautta, kipua ja toivoa mitä tunnen
Totuus on ettet
11
289
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se näin
- Anonyymi
Naisen sylihalia haluais, sinäkö esim et?
- Anonyymi
Vastaisit
- Anonyymi
Ei kun vain irl..
- Anonyymi
Tääkin on hyvä alotus. Tietää kenelle😊
- Anonyymi
Tuttua tunnetta. E
- Anonyymi
Kyllä mä halua. Mutten enää voi näyttää sitä enää kellekään. En sulle, muille, tilannetta seuraaville, itselleni, kellekään. Pitää olla kuin olisit kuka tahansa, puolituttu. Et tule sitä silti koskaan olemaan.
Mn- Anonyymi
En voi minäkään sulle kun pelkään sua niin helkkarin paljon nykyään etten enää uskalla sanoa yhtään mitään kun käännät sen mua vastaan. Siksi pitäis vaan yli päästä muttei lohduta yhtään ettet pääse sinäkään. Se tieto lisää vaan tätä vitun tuskaa että ollaan ihan yhä joka päivä samassa suossa molemmat.
- Anonyymi
Me ollaan yhdessä aina enemmän kuin jotain puolituttuja. Onhan se ärsyttävää kun pitää jutellessamme miettiä mitä johtopäätöksiä itse kukin meidän väleistä taas vetää.. yrittää pitää naama peruslukemilla ja keskustella asiallisen vakavan näköisenä, yhtään kuin ei sais hymyillä tai nauraa tms.. olen päättänyt että hymyilen sinulle kuitenkin lämpimästi edelleen , en pysty muuhun 😉🥰
- Anonyymi
Totuus kuuluu naiselta🌹: "haluan nähdä sinut ❤️❤️❤️❤️"
- AnonyymiUUSI
Mulla on vain tämä palsta enää...no siinä tapauksessa ei hyvin mene. Koita parantua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163