tiennyt tilannetta, luulin koko ajan...miksi en kysynyt...
Hei...en todellakaan...
Anonyymi-ap
12
248
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en enää luule. Vaikea tietää täällä kenelle ... Minä elän ja nautin. Jos asiaa on irl voi puhua. Ja nyt lähden viettämään päivääni ulos😊
11:11 - Anonyymi
Samaa olin tulossa just sanomaan.
- Anonyymi
Voi p... ap
- Anonyymi
"Luulo ei oo tiedon vääri" -sivusto
- Anonyymi
So is this kickin in?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So is this kickin in?
"Trend Aavat simitaattorit". -ruttunaama
- Anonyymi
Todellakin...
- Anonyymi
Mikä oli tilanne ja mitä luulit?
- Anonyymi
Ilmeisesti toinen halusi sitoutua ja toinen ei.
- Anonyymi
Ei aloitus tuolta vaikuta.
- Anonyymi
Luulin siis että olette yhdessä...ap
- Anonyymi
Ei me olla yhes pidetää vapaudenriistona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686782
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259