Keino että pääsen susta yli. Olet velkaa sen mulle
Keksi sitten se
29
404
Vastaukset
- Anonyymi
Tule luokseni ja pannaan tälle piste, jos ymmärrät mitä tarkoitan
- Anonyymi
Pannaan piste.
Ihan tosi. Auta pääsemään susta yli. Et koskaan ole voinut edes sanoa mulle kasvotusten asioista. En jaksa roikkua tässä tunnesotkussa ja tuskassa vuosikausia - Anonyymi
Puuttuu se puheyhteys vai oliko siitä joskus puhetta ennenkin
- Anonyymi
Tuo mitä sanoit ei auttanut mua pääsemään susta yli, vaan päinvastoin satutti.
Pyysin keinoa päästä irti, en keinoa sitoutua lisää.
Tarvitsen nyt selkeyttä, en seksuaalisia ehdotuksia.
Mulla on tunteita, ja niiden takia koetan oikeasti irrottautua.
Jos kunnioitat mua, älä satuta enempää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pannaan piste.
Ihan tosi. Auta pääsemään susta yli. Et koskaan ole voinut edes sanoa mulle kasvotusten asioista. En jaksa roikkua tässä tunnesotkussa ja tuskassa vuosikausiaJos olisit halunnut, että hän kertoo sen sinulle kasvotusten, sinun olisi pitänyt pyytää häntä keskustelemaan irl ja ottaa asia puheeksi.
On täysin epärealistista odottaa, että toinen tulee oma-aloitteellisesti kasvokkain kertomaan sinulle, että ei ole kiinnostunut sinusta. Ilman, että olet ensin irl ilmaissut hänelle olevasi hänestä kiinnostunut. Jos et ole pyytänyt häntä treffeille, et ole edes antanut hänelle mahdollisuutta antaa pakkeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit halunnut, että hän kertoo sen sinulle kasvotusten, sinun olisi pitänyt pyytää häntä keskustelemaan irl ja ottaa asia puheeksi.
On täysin epärealistista odottaa, että toinen tulee oma-aloitteellisesti kasvokkain kertomaan sinulle, että ei ole kiinnostunut sinusta. Ilman, että olet ensin irl ilmaissut hänelle olevasi hänestä kiinnostunut. Jos et ole pyytänyt häntä treffeille, et ole edes antanut hänelle mahdollisuutta antaa pakkeja.Minähän pyysin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän pyysin
Ja hän siis kieltäytyi? Silloinhan sait kasvotusten pakit eikö? Mitä muuta häneltä odotat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän siis kieltäytyi? Silloinhan sait kasvotusten pakit eikö? Mitä muuta häneltä odotat?
Eikä sanonut kun sen kirjeen kirjoitin. Ei vastannut mitään
- Anonyymi
Miehen ei tarvitse päästä yli vaan ottaa yhteyttä irl
Oot edelleen rakas❤️❤️❤️❤️
Naiselta🌹 - Anonyymi
Kenelle
- Anonyymi
Ei kukaan ikinä kerro.
- Anonyymi
Kyllä oikea tietää❤️❤️❤️❤️
-🌹- - Anonyymi
Töihin meet.
- Anonyymi
Teen susta rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Eilen pyysit anteeksi ja tänään taas rikosilmoitus. Olet nopeatempoinen, tuuliviiri.
- Anonyymi
Ylläpidät tunteita mutta haluat eroon. Suosittelen terapiaa, mikset mene kun kerran suositeltiin jo.
- Anonyymi
No jo on vaatimukset. Sinä se tässä pilasit mun elämän levittämällä valheita minuun liittyen. 😡🤬
- Anonyymi
Olet nuori ja pelleilit täällä monien kanssa. Hypit kirjaimista toisiin ei siinä mitään mutta älä odota että kaikki menee naps, naps niinkuin neiti pompottaa.
- Anonyymi
Jos olet Tuomo niin tiedät varsin hyvin miten asiat on. Turha haikailla perään sieltä
- Anonyymi
Hanki tyttöystävä. Ei sen tarvitse olla joku, johon olet pakkomielteenomaisesti rakastunut. Olemalla yhdessä hänen kanssa saat uusia kokemuksia ja muuta ajateltavaa. Ei sen tarvitse olla tajunnanräjäyttävää. Saatat hullaantua häneen, kun opit tuntemaan paremmin. Jos ei toimi, aina voi erota ja etsiä sopivamman. Olet ainakin yhtä kokemusta rikkaampi. Sillä pääset pikkuhiljaa yli.
- Anonyymi
Pääsin lopultakin yli kun avauduin terapiassa kokemuksistani.
- Anonyymi
Autolla ajat yli
- Anonyymi
Olit ja elit
- Anonyymi
Pysyttelet taas puolitoista vuotta poissa näköpiiristäni - poissa silmistä, poissa mielestä?! Vinkkinä että aina silloin kun siellä yhdessä paikassa on oletettavasti enemmän ihmisiä ja happeningia, niin sinä et tule sinne silloin, koska silloin minä olen siellä. Muulloin minä en siellä ole.
- Anonyymi
Lepo löytyy siitä että alkaa kohdata sen mikä herättää levottomuutta.
- Anonyymi
Meen kyykkyyn ja nostat vähän jalkoja kun kävelet möykyn yli.
- Anonyymi
Miten olisi fwb suhde meillä
- Anonyymi
Velkaa... 🙄 No tuossa on 🪙 pidä loput.
- Anonyymi
Kiipeät vaan😅🥳🎈mutten päästä yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686782
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259