Suurin salaisuutesi on, että olet yhtä herkkä ja epävakaa kuin minä

Anonyymi-ap

Yritit tehä mut mustasukkaiseks, kuten mä sut, jotta saatais toisemme, koska lapsuuden traumakiintymyssuhdanteen takia.. toinen lähtee karkuun, kun pitäis tapahtua, kiintymys kuolee heti kun toiselta saa positiivista huomioo, sen sijaan tällainen pahoinpitelevä ja myrkyllinen suhtautuminen toisiimme ruokkii molempien pakkomiellettä toiseen, ei tiedetä mikä on tervettä tai normaalia, ja miten sitä pitäis olla. Et vain luota.

13

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö yksi aloitus riitä näitä traumakiintymyssuhdeongelmakemiaturbulenssivälttely keskusteluja?

• Anonyymi

Joo alkais riittää. Mennyt nyt ihan samanjauhamiseksi ja käytetään niin psykologian kieltä että.

• Anonyymi

Ymmärrän mitä yrität sanoa. Meillä on ollut todella sotkuinen ja kipeä dynamiikka, jossa molemmat on reagoinut haavoista käsin. En kiistä sitä. Mutta minä en halua enää jatkaa kuviossa, jossa kumpikin sattuu ja tulkitsee toista. Minä haluan rauhoittaa oman pääni ja löytää itselleni tasapainoa. Voidaan puhua, mutta vain ilman syyttelyä tai psykologisia selityksiä siitä, mitä me “mukamas” tehdään toisillemme.

• Anonyymi

Luotan siihen mieheen kuin kallioon.
      Mutta jostain syystä sillä on tai oli halu yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi.
      Se on pahinta myrkkyä, koska en voi sietää mustasukkaisuutta.
      Joskus heitän vitsiä, että olisin mustasukkainen.
      Mutta oikeesti, se on naurettavin tunne ihmisessä.

• Anonyymi

Mä vastaan sulle eli yksi vastaus lisää.
      Lopetat kolmen sanan lauseeseen ja se on teidän ihan ikioma porukka täällä joka sitä pyörittää. Viimeeksi eilen iltana. Itse en siihen kuulu. Et siis voi kohdistaa yhteen hlö.n kaikkea. Meidät erottaa se, että toinen käy töissä ja toinen ei. Karkuun lähtimisestä ei voida edes puhua.
      Suurin haave, joka ihmisellä voi olla, on rakastettu. Se on haaveista kaikkein suurin ja samalla vaarallisin. Anonyymi kirjoituksilla, palstasuhteena. Se on vaarallinen siksi, että jos todella uskoo että on rakastettu, elämä muuttuu radikaalisti. Silloin ihminen oppii antamaan melkein elämänsä toisten käsiin. Lakkaa kouristuksenomaisesti varmistamasta elämäänsä ja ryhtyy ottamaan vastaan sellaisena kuin se on. Toisinaan rakkaus kutsuu luovuttamiseen, kutsuu luottamiseen ja sen tähden se johtaa muutokseen. Tiedät hyvin sanat, syvään persoonaksi syntymiseen.
      Syntymiseen omaksi itseksi.
      Kun saat osaksi rakkautta täältä myös monilta muiltakin, opit rakastamaan. Sisäistämme rakastavan, hoivaavan ja välittävän asenteen niin itsessämme kuin toisia kohtaan. Tuttu sana, arvot. Syvenevät ja alamme suojata herkkyyttä ja haavoittuvuutta itsessämme ja toisissa. Se on myös ehkä edellytys sille, että voit syntyä aidoksi ja ainutlaatuiseksi ihmiseksi joka lopulta sisimmässäsi olet jo.
      Ja tärkeä ymmärtää oma riippuvuutensa, riippuvainen toisista.

• Anonyymi

Ei mitään sellaista.

• Anonyymi

Ei tosiaankaan.

• Anonyymi

Ennemmin uskon siihen selitykseen, että ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja/tai on varattu, kuin näihin selityksiin. Asiat on lopuksi aika yksinkertaisia, vaikka voi olla vaikeita ja ristiriitaisia tunteita.

• Anonyymi

Lopeta horina!🫵

• Anonyymi

Ei liity minuun mitenkään. En ole traumatisoitunut lapsuudessa. Avioliitossani kyllä, miehen puhumattomuuden ja huomioimattomuden takia.

• Anonyymi

mun traumat ja sairaudet ei kuulu sulle ensinnäkään millään tavalla

• Anonyymi

Kiintymysuhde traumat paranee yleensä keski-ikään mennessä. Itseään pystyy myös eheyttämään esim. tarapiassa käymällä. Myös lyhyt terapiasta on apua. Ja kirjallisuudesta mitä terapeutti suosittelee. Dynamiikasta voi olla myös tietoinen. Itselleni ei nämä termit ole vieraita, ja arvostan kun joku tietää mistä puhuu, -oikein termein vielä.

-palstagubbe-

• Anonyymi

Ei hyödytä mustasukkaiseksi tekeminen ei ole mitään mulle eikä mitään multa pois yllytän toki menemään pitemmälle kuin mitä itse muutoin olisi edes valmis miksi tietää ainakin miltä se tuntuu kun joku satuttaa jos mun tarvii satuttaa sattuu aivan varmasti ja kauan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      111
      9398
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      8986
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      18
      7855
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6244
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5358
    6. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      4459
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      7
      4376
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4345
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4233
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4163
    Aihe