Mitään kotimaista paitsi herneet italiansalaattiin jonka teemme itse.
Maku vähän toista kuin kepulien etikkamössössä.
Uudeksi vuodeksi Lidlin perunasalaattia ja laadukkaita saksalaisia makkaroita .
Joulu pöytään emme osta
22
183
Vastaukset 22
- Anonyymi
Siis joulupöytään.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä ja terveelliseltä. Ammattilaisen valinta.
- Anonyymi
En ymmärrä miten kepulit osaa niinkin yksinkertaisen ruuan kuin perunasalaatin pilata.
Paras tulee tietysti ruotsalaisista uusista perunoista ja itsetehdystä vinegretistä.
Meitän joulu pötyään kuluu koti mainen juolu kusi. 🌲
- Anonyymi
Sekä myös Joulupuki uunissa haudutettuna.
- Anonyymi
Mausteliemeen laitetaan: sinapinsiemeniä, tillinvarsia, punasipulia, korianteria sekä laakerinlehtiä. Siinä on hyvä sillinviipaleiden maustua kolmekuukautta Joulupöytään. Persukepulit korvaavat tämän mössöttämällä silliviipaleet etikassa ... siis jotta vallan etikassa ...
- Anonyymi
Perskepu puitteissa ei hyvää ruokaa arvosteta.
- Anonyymi
Joulupöytään Tanskalaista kinkkua ja juomat viinintuottaja maista.
- Anonyymi
Myrkkyjä viineissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkkyjä viineissä
Jos uskoo Mtk propagandaa. Mutta jollakin niiden on perusteltava maailman korkeimmat maataloustuet. Laadulla eivät siihen kykene..
- Anonyymi
Terveellinen ja hyvä valinta. Kepulaiset tukieväät on epäilyttävän huonolaatuisia.
- Anonyymi
Erittäin hyvät valinnat, tuo herne kyllä vähän arveluttaa, mutta ehkä sen kanssa tulee toimeen.
- Anonyymi
Tuo sama pisti silmään, mutta ehkä avauksen tekijällä on parempaa tietoa herneistä, itse ostan ainoastaan saksalaisia ja ranskalaisia herneitä.
- Anonyymi
Timppa Somppu ( nimi keksitty ) ei mitään hernettä ruokapöytään tuo vaan kinkkua !
Nyt jos tulisi sota niin Timppa Somppu kuolisi nälkään sillä hernerokka on suvakkien kasvisruokaa eikä Talvisodan veteraanien syömää kinkkua läskillä sekä Marskin ryyppy palan painikkeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama pisti silmään, mutta ehkä avauksen tekijällä on parempaa tietoa herneistä, itse ostan ainoastaan saksalaisia ja ranskalaisia herneitä.
Halla-aholainen ruohonpurija?
- Anonyymi
Avaajalla on hyvä maku ja arvostelukyky.
- Anonyymi
Selvästi ymmärrätte hyvän päälle. Kinkku on taas Tanskasta, lapsille ei muu kelpaa ja tosin ei me aikuisetkaan pidetä tönkkösuolatusta.
- Anonyymi
Kepulaisten tuotteissa ei ole mitään muuta korkeatasoista kuin HINTA.
- Anonyymi
Voisiko kuvitella mitään pahempaa yhdistelmää kuin Väyrysen tilaviini ja tönkkösuolattu kotimainen kinkku...
- Anonyymi
Meidän joulupöytään ei osteta yhtään mitään. Ei edes pöytää.
- Anonyymi
Ostan halvat juurekset läheltä tuotettuna, samoin kananmunat ja jauhot suoraan tuottajilta.
Kaupasta tulee ostettua joulunaikaan mandariineja ja omenoita.
Mulle ei kotimaisten ruokien syöminen ole ollenkaan vastenmielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4542054- 1631347
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871113- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58685