Olen onnellisessa avioliitossa ja mitö seksiin tulee olen silläkin saralla onnellinen kun mieheni osaa todella käsitellä minua vaikka omistaa suorastaan jättimäisen kalun. 21cm suonikas paksu ja herkästi seisova kulli. Harrastamme seksiä vähintään 3krt viikossa ja joskus täysin sponttaanisti vaikkapa ulkovarastossa suuseksin merkeissä. Imen mieheni kuiviin kuten hän sanoo ja rakastan kun hän jumaloi naida kurkuun todella hellästi ja taidokkaasti. Vähän kun rumasti puhutaan niin kulli uppoaa hetkessä tyveö myöden nieluuni ja haluan aina lastin suuhuni mistä mieheni nauttii suuresti. Tosin viimmeksi osat menivöt toisinpäin ja sain mökillä poiketessamme keittiönpöydällä ihanaa kielipanoa pilluuni laukeamiseen saakka. Johanna.
Luetuimmat keskustelut
- 2291984
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 20995
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38679
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 51435
- 38418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412