Ei mitään sosiaalista elämää. Tämä palsta suunnilleen ainut kanava ihmisiin. (Poislukien muutama läheinen joille voi soittaa)
Meneekö huonosti
20
219
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minullakaan ole, mutta en kummempaa kaipaakaan.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään jos niin on hyvä.
- Anonyymi
Töihin tai kouluun ➡️
- Anonyymi
Töitä on kyllä mutta työskentelen yksin. Nykyään vaivaa yksinäisyys,eihän tuo ennen haitannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä on kyllä mutta työskentelen yksin. Nykyään vaivaa yksinäisyys,eihän tuo ennen haitannut.
🙁 Kaipaatko ystäviä/kavereita vai parisuhdetta? Läheisiä ystäviä vai kavereita joiden kanssa lähinnä tehdään yhdessä asioita?
Onko ikäkriisi, haluatko lapsia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙁 Kaipaatko ystäviä/kavereita vai parisuhdetta? Läheisiä ystäviä vai kavereita joiden kanssa lähinnä tehdään yhdessä asioita?
Onko ikäkriisi, haluatko lapsia?Ei ainakaan lapsia,niitä on tehty tarpeeksi. Ikäkriisi vois kyllä olla,keski-ikä hyvässä vauhdissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan lapsia,niitä on tehty tarpeeksi. Ikäkriisi vois kyllä olla,keski-ikä hyvässä vauhdissa.
Niin olisiko ikäkriisi. Toki ihminen muuttuu iän myötä ilman kriisiäkin ja voi alkaa kaivata uusia asioita.
Tunnetko haikeutta elämää kohtaan? Minusta on joskus tuntunut yksinäiseltä kun olen tuntenut haikeutta jotain menneisyyden asiaa kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisiko ikäkriisi. Toki ihminen muuttuu iän myötä ilman kriisiäkin ja voi alkaa kaivata uusia asioita.
Tunnetko haikeutta elämää kohtaan? Minusta on joskus tuntunut yksinäiseltä kun olen tuntenut haikeutta jotain menneisyyden asiaa kohtaan.Minkälaista haikeutta? Kaipaan kyllä jotain nuoruuden hullutuksia kun riemulla ei ollut rajaa ja velatkin oli saatavia. Toisaalta en voi saavuttaa elämässä asioita joita olisin toivonut. Johtuen nyt,sanotaanko onnettomuudessa vammautumisen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista haikeutta? Kaipaan kyllä jotain nuoruuden hullutuksia kun riemulla ei ollut rajaa ja velatkin oli saatavia. Toisaalta en voi saavuttaa elämässä asioita joita olisin toivonut. Johtuen nyt,sanotaanko onnettomuudessa vammautumisen vuoksi.
Millaista haikeutta tahansa. Olen pahoillani ettet voi saavuttaa niitä asioita joita olisit toivonut. Tavoitan itsekin sen. Tähän mennessä on auttanut se että tulevaisuudessa on jotain mitä odottaa. Olen huomannut sen tärkeäksi. Että on aina edes yksi tärkeä asia, iso tai pieni, mitä odottaa ja mennä kohti.
- Anonyymi
Jollakin menee aina huonommin. Se kannattaa yrittää muistaa.
- Anonyymi
Toki,huonomminkin voisi olla.
- Anonyymi
on meitä muitakin
- Anonyymi
Taitaa olla paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla paljon.
jep on aika vtusti nii. en itte kaipaa ketään olemassa olevaa ihmistä lähinnä enkeleitäni. niinja terveyttä
- Anonyymi
Meitä on täällä monta miljoonaa.
- Anonyymi
Ei kai sentään miljoonia...
- Anonyymi
Ei ihan noin huonosti kuitenkaan mut aika lähellä.
- Anonyymi
Mitä sosiaalisella elämällä tekee useimmat itsensä vaikeuksiin sen avulla on järkänny kun kavereilta yrittää hyväksyntää itselleen saada mitkä voi olla haitat jos kotona vanhempi ei hyväksy lastaan tai ei edes välitä
- Anonyymi
Ehkä en jaksaisikaan olla sosiaalinen. Ehkä sitä ei sen vuoksi olekkaan.
- Anonyymi
Nuorena olin sosiaalisempi. Nyt vaan oleilen kotonani kaiket päivät. Onhan se kurjaa ku oon introvertti mut tykkään kyllä jutella asioista jotka minua kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163