Ikäviä asioita sä mietit

Anonyymi-ap

Sekä syöt suruusi lohturuokaa.

30

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Entä sitten? Eihän tässä ole tällä hetkellä muuta tekemistä kuin tuhlata aikaansa.

• Anonyymi
      UUSI

Toisaalta vaihtoehtona olisi olla syömättä. Ainakin laihtuisi niin ei tarvitsisi kenenkään enää veetuilla painosta.

• Anonyymi
      UUSI

Tulepa nyt pois sieltä palovaroittimesta! 🙊

• Anonyymi
      UUSI

Kunnon lenkki ja kanasalaattia ja eilisen loppu.
      Tomaattikeittoa, pitaleipää & raikas tsatsiki dipiksi. Lisätty dippiin minttua.
      Suklaajäätelöä jälkkäriks.

• Anonyymi
      UUSI

En oikein keksi tähän muuta selitystä kuin, että minut yritetään ajaa muuttamaan työntämällä pakolaisten joukkoon. Ei tarvitse pelätä. Ennemmin muutan kuin tyydyn olemaan seurassa, jonka kanssa en tunne yhteenkuuluvuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi en syö. Olen laihtunut ja laihdun lisää.

• Anonyymi
      UUSI

Lenkille tai salille jos joku ärsyttää. Väärässä olet.

• Anonyymi
        UUSI

Lihakset ovat kipeinä edellisestä salikäynnistä. Huomenna uudemman kerran. Ehkäpä, jos tähän oheen hankkisi tanssi- ja taistelulajiharrastukset niin saattaisivat stressitasotkin laskea. Miehelle, joka tahtoo harrastaa kilpatanssia, olisi harrastekaveri tarjolla.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka minä en suruuni syä niiin ihmiset ovat syypää ikävään oloon. Ihmiset ovet hirveän Inhottavia.

• Anonyymi
      UUSI

Naurettavinta on, että ehdotetaan hyväntekeväisyyskohdett, jossa tuetaan Nepalia. Henk. koht. kokemuksen perusteella Nepali ja nepalilaiset on viimeisin hyväntekeväisyyskohde, johon suostuisin. He ovat pääosin kieroja paskoja.

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin syön?

Mitä muutakaan miettisin?

• Anonyymi
      UUSI

Opettele sietämään tylsyyttä, väritä, piirrä, metsälenkille, kokeile jotain uutta lajia jos mahdollista, keskustele itsesi kanssa, tee unelmakartta

• Anonyymi
        UUSI

Tässä on siedetty tylsyyttä useampaan otteeseen kuukausikaupalla ja minkä takia? Ei nyt ainakaan siksi, että sopisin yhteen heidän kanssaan, jotka haluavat yhtä tylsän elämän.

En edes tavoittele extremekokemuksia vaan elämää, jossa on työ, parisuhde ja jonka kokee merkitykselliseksi. Plussaa, jos parisuhdekumppani (mies) haluaa tehdä jotain muutakin vapaa-ajalla kuin möllöttää kotosalla.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle tällaisia neuvoja??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tällaisia neuvoja??

En tiedä kelnelle alkuperäisen kommentin kirjoittaja neuvonsa suuntasi, mutta olen saanut osani tylsyyden siedättämisharjoitteista.

Harrasta luovia juttuja, mutta tällä hetkellä ei ole mahiksia muuhun kuin kirjoittamiseen tai maalaamiseen. Maalaaminen ei ole koskaan ollut juttuni ja jos kirjoitan niin löytyy jälleen jostakin vatipää, joka kuvittelee minun kirjoittavan omia unelmiani tai itsestäni. Kyllä tässä nyt sen verran on maailmaa katseltu ja nähty, että pystyy kuvittelemaan muitakin ajatusmalleja ja kehityskulkuja kuin omansa.

Muutoinkin fiktiossa dramatisoinnilla ja kärjistämisellä on paikkansa. Jos kirjoittaisin autofiktiota elämästäni niin olisi erittäin tylsä tarina. Lukiessakin luen romaaneja, jotka poikkeavat omasta kokemusmaailmasta ja ympäristöstä. Hittoako samaa kurjistelua tarvitsisi rentoutuessaankin käsitellä.

• Anonyymi
      UUSI

Aloitko SYRJIMÄÄN TAAS TULEVIA TYTTÄRIÄSI SEKÄ HEIDÄN ÄITIÄ!
      Minä sentään KUNNIOITAN SINUA TURJAKE MIEHENÄNI IHAN HERRA VIINAMÄKENÄ, koska sinähän halusit KUNNIAA!

Sain tabletin vasta tänään auki ja pitää opetella ensin käyttämään sitä.
      Kauppa-maratoni pitää ensin käydä niin näen, että OSAATKO OLLA VARMASTI KUNNOLLA!

Ruotsissa, kun oltiin niin se oli kyllä niin VAIKEAA SEISOA JONOSSA KILTISTI MINUN TAKANA.
      Hänellä teki ihan varmasti pukata kärry niin, että minä olisin tippunut kärryyn.
      Ei voinut tehdä muuta, kuin tyytyä katsomaan VAIMONSA ISOA PERSETTÄ, koska hän oli itse näyttänyt miten pitkät ihmiset nojailee kärryyn.
      8 sentin koroilla on kiva käydä kaupassa ja NAISELLISESTI NOJAILLA KÄRRYYN.
      Jos olisin alle 160 senttinen niin ei se nojailu kärryyn niin naiselliselta näytä 8 sentin koroilla, koska PERSE ON HUOMATTAVASTI ALEMPANA!
      Jos on yli 165 pitkä niin PERSEKKIN on huomattavasti YLEMPÄNÄ!

Mieheni itse FIKSUNA OPETTI ja sitten häntä alko ärsyttämään, kun hänen VAIMONSA oppi miten kaupassa pitää olla korollisissa kengissä!
      KUNNIOITIN sentään ja mieheni juoksi seuraavaan kauppaan ja sano hienosti ruotsiksi, että : Pitäskö meidän ostaa tuo kotia!
      Sehän oli sentään KUNNIANLOUKKAUS jolla saa sentään ARVOJAKIN!

Minun kunniaa jos asiattomat loukkaa niin he eivät kyllä muuta saa, kun KURJUUTTA!
      Vaarini möi PUUTTEENPERÄN TILAN, koska siellä oli PUUTETTA TÖISTÄ joten EI KAI SEMMOSTA TILAA KANNATA PITÄÄ!

• Anonyymi
      UUSI

normisti syön

• Anonyymi
      UUSI

Tupakkaa piti vähentää mut tämän stressaavan kesän seurauksena se sauhuttelu on khyl lähtenyt ihan käsistä. Miau

• Anonyymi
      UUSI

Syön myönnän vähän miten sattuu. Säännöllisyyttä kaivattaisiin. Sitten jos vp. voin käydä päiväleffassa tai katsomassa jonkun teatterinäytöksen, syömässä tai tapaan ystäviä. Tai olen kotona, luen, kuuntelen musiikkia, leivon ehkä jotain. Leffatkin menee, tietovisoja tv.stä tulee katottua.

• Anonyymi
        UUSI

Et taida tietää ihmisyydestä yhtään mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mieli maassa useasti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen kurjuus, ihmisyydestä luopuminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni hän on hyvinkin syvällä ihmisyydessä nauttiessaan taitellisenja luovan työn annista kirjallisuuden, teatteri- ja elokuvataiteen sekä musiikin kautta. Tunteet, mielikuvat, samaistuminen, myötäeläminen, empatia jne. Kaikki mikä kumpuaa ihmisyyden ytimestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen kurjuus, ihmisyydestä luopuminen

Mikäs ihmisyydestä luopumisen idea on? Parasta mitä on olemassa. Ei sillä etteikö koneiden ihannointia olsi yritetty tarjota, mutten ole erityisen kiinnostunut koneista, matematiikasta tai teknologiasta ellei kyse ole luovan työn esiin tuomisesta, kuten esimerkiksi elokuvataiteesta tai musiikista.

Lurjuuden maksimoimisessa ei ole mitään ideaa. ainoa mikä siitäkin tulee mieleen on valaistuminen ja Sidhartha. Kumpikaan ei liiemmin kiinnostele.

• Anonyymi
      UUSI

Popcorn kulho vie harmaan päivän pois

• Anonyymi
        UUSI

Popcorneista tulee mieleen ainoastaan helvetillisen huonosti tulkittu fiktiivinen tarina.

• Anonyymi
      UUSI

Mokkapaloja kookoshiutaleita päällä maistuu

• Anonyymi
      UUSI

Lumihiutaleen malliset joulutortut sopivat hyvin karkkitäytteen kanssa, sillä näin sokerinen täyte ei paahdu liian kovaksi uunissa. Huomasin kun karkit tortun sisällä niin pysyi maukkaina. Testissä Omar karkit.
      Makeahko niin yksi riitti makean himoon.

• Anonyymi
      UUSI

Näin on. Se harmittaa minua, koska olen aika hyvässä kunnossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      110
      3647
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      19
      2722
    3. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      121
      2291
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      6
      2203
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      1944
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1596
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1056
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      960
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      73
      934
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      878
    Aihe