Sekä syöt suruusi lohturuokaa.
Ikäviä asioita sä mietit
30
251
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Entä sitten? Eihän tässä ole tällä hetkellä muuta tekemistä kuin tuhlata aikaansa.
- AnonyymiUUSI
Toisaalta vaihtoehtona olisi olla syömättä. Ainakin laihtuisi niin ei tarvitsisi kenenkään enää veetuilla painosta.
- AnonyymiUUSI
Tulepa nyt pois sieltä palovaroittimesta! 🙊
- AnonyymiUUSI
Kunnon lenkki ja kanasalaattia ja eilisen loppu.
Tomaattikeittoa, pitaleipää & raikas tsatsiki dipiksi. Lisätty dippiin minttua.
Suklaajäätelöä jälkkäriks. - AnonyymiUUSI
En oikein keksi tähän muuta selitystä kuin, että minut yritetään ajaa muuttamaan työntämällä pakolaisten joukkoon. Ei tarvitse pelätä. Ennemmin muutan kuin tyydyn olemaan seurassa, jonka kanssa en tunne yhteenkuuluvuutta.
- AnonyymiUUSI
Onneksi en syö. Olen laihtunut ja laihdun lisää.
- AnonyymiUUSI
Lenkille tai salille jos joku ärsyttää. Väärässä olet.
- AnonyymiUUSI
Lihakset ovat kipeinä edellisestä salikäynnistä. Huomenna uudemman kerran. Ehkäpä, jos tähän oheen hankkisi tanssi- ja taistelulajiharrastukset niin saattaisivat stressitasotkin laskea. Miehelle, joka tahtoo harrastaa kilpatanssia, olisi harrastekaveri tarjolla.
- AnonyymiUUSI
Vaikka minä en suruuni syä niiin ihmiset ovat syypää ikävään oloon. Ihmiset ovet hirveän Inhottavia.
- AnonyymiUUSI
Naurettavinta on, että ehdotetaan hyväntekeväisyyskohdett, jossa tuetaan Nepalia. Henk. koht. kokemuksen perusteella Nepali ja nepalilaiset on viimeisin hyväntekeväisyyskohde, johon suostuisin. He ovat pääosin kieroja paskoja.
- AnonyymiUUSI
Miten niin syön?
Mitä muutakaan miettisin? - AnonyymiUUSI
Opettele sietämään tylsyyttä, väritä, piirrä, metsälenkille, kokeile jotain uutta lajia jos mahdollista, keskustele itsesi kanssa, tee unelmakartta
- AnonyymiUUSI
Tässä on siedetty tylsyyttä useampaan otteeseen kuukausikaupalla ja minkä takia? Ei nyt ainakaan siksi, että sopisin yhteen heidän kanssaan, jotka haluavat yhtä tylsän elämän.
En edes tavoittele extremekokemuksia vaan elämää, jossa on työ, parisuhde ja jonka kokee merkitykselliseksi. Plussaa, jos parisuhdekumppani (mies) haluaa tehdä jotain muutakin vapaa-ajalla kuin möllöttää kotosalla. - AnonyymiUUSI
Kenelle tällaisia neuvoja??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tällaisia neuvoja??
En tiedä kelnelle alkuperäisen kommentin kirjoittaja neuvonsa suuntasi, mutta olen saanut osani tylsyyden siedättämisharjoitteista.
Harrasta luovia juttuja, mutta tällä hetkellä ei ole mahiksia muuhun kuin kirjoittamiseen tai maalaamiseen. Maalaaminen ei ole koskaan ollut juttuni ja jos kirjoitan niin löytyy jälleen jostakin vatipää, joka kuvittelee minun kirjoittavan omia unelmiani tai itsestäni. Kyllä tässä nyt sen verran on maailmaa katseltu ja nähty, että pystyy kuvittelemaan muitakin ajatusmalleja ja kehityskulkuja kuin omansa.
Muutoinkin fiktiossa dramatisoinnilla ja kärjistämisellä on paikkansa. Jos kirjoittaisin autofiktiota elämästäni niin olisi erittäin tylsä tarina. Lukiessakin luen romaaneja, jotka poikkeavat omasta kokemusmaailmasta ja ympäristöstä. Hittoako samaa kurjistelua tarvitsisi rentoutuessaankin käsitellä.
- AnonyymiUUSI
Aloitko SYRJIMÄÄN TAAS TULEVIA TYTTÄRIÄSI SEKÄ HEIDÄN ÄITIÄ!
Minä sentään KUNNIOITAN SINUA TURJAKE MIEHENÄNI IHAN HERRA VIINAMÄKENÄ, koska sinähän halusit KUNNIAA!
Sain tabletin vasta tänään auki ja pitää opetella ensin käyttämään sitä.
Kauppa-maratoni pitää ensin käydä niin näen, että OSAATKO OLLA VARMASTI KUNNOLLA!
Ruotsissa, kun oltiin niin se oli kyllä niin VAIKEAA SEISOA JONOSSA KILTISTI MINUN TAKANA.
Hänellä teki ihan varmasti pukata kärry niin, että minä olisin tippunut kärryyn.
Ei voinut tehdä muuta, kuin tyytyä katsomaan VAIMONSA ISOA PERSETTÄ, koska hän oli itse näyttänyt miten pitkät ihmiset nojailee kärryyn.
8 sentin koroilla on kiva käydä kaupassa ja NAISELLISESTI NOJAILLA KÄRRYYN.
Jos olisin alle 160 senttinen niin ei se nojailu kärryyn niin naiselliselta näytä 8 sentin koroilla, koska PERSE ON HUOMATTAVASTI ALEMPANA!
Jos on yli 165 pitkä niin PERSEKKIN on huomattavasti YLEMPÄNÄ!
Mieheni itse FIKSUNA OPETTI ja sitten häntä alko ärsyttämään, kun hänen VAIMONSA oppi miten kaupassa pitää olla korollisissa kengissä!
KUNNIOITIN sentään ja mieheni juoksi seuraavaan kauppaan ja sano hienosti ruotsiksi, että : Pitäskö meidän ostaa tuo kotia!
Sehän oli sentään KUNNIANLOUKKAUS jolla saa sentään ARVOJAKIN!
Minun kunniaa jos asiattomat loukkaa niin he eivät kyllä muuta saa, kun KURJUUTTA!
Vaarini möi PUUTTEENPERÄN TILAN, koska siellä oli PUUTETTA TÖISTÄ joten EI KAI SEMMOSTA TILAA KANNATA PITÄÄ! - AnonyymiUUSI
normisti syön
- AnonyymiUUSI
Tupakkaa piti vähentää mut tämän stressaavan kesän seurauksena se sauhuttelu on khyl lähtenyt ihan käsistä. Miau
- AnonyymiUUSI
Syön myönnän vähän miten sattuu. Säännöllisyyttä kaivattaisiin. Sitten jos vp. voin käydä päiväleffassa tai katsomassa jonkun teatterinäytöksen, syömässä tai tapaan ystäviä. Tai olen kotona, luen, kuuntelen musiikkia, leivon ehkä jotain. Leffatkin menee, tietovisoja tv.stä tulee katottua.
- AnonyymiUUSI
Et taida tietää ihmisyydestä yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieli maassa useasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen kurjuus, ihmisyydestä luopuminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni hän on hyvinkin syvällä ihmisyydessä nauttiessaan taitellisenja luovan työn annista kirjallisuuden, teatteri- ja elokuvataiteen sekä musiikin kautta. Tunteet, mielikuvat, samaistuminen, myötäeläminen, empatia jne. Kaikki mikä kumpuaa ihmisyyden ytimestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen kurjuus, ihmisyydestä luopuminen
Mikäs ihmisyydestä luopumisen idea on? Parasta mitä on olemassa. Ei sillä etteikö koneiden ihannointia olsi yritetty tarjota, mutten ole erityisen kiinnostunut koneista, matematiikasta tai teknologiasta ellei kyse ole luovan työn esiin tuomisesta, kuten esimerkiksi elokuvataiteesta tai musiikista.
Lurjuuden maksimoimisessa ei ole mitään ideaa. ainoa mikä siitäkin tulee mieleen on valaistuminen ja Sidhartha. Kumpikaan ei liiemmin kiinnostele.
- AnonyymiUUSI
Popcorn kulho vie harmaan päivän pois
- AnonyymiUUSI
Popcorneista tulee mieleen ainoastaan helvetillisen huonosti tulkittu fiktiivinen tarina.
- AnonyymiUUSI
Mokkapaloja kookoshiutaleita päällä maistuu
- AnonyymiUUSI
Lumihiutaleen malliset joulutortut sopivat hyvin karkkitäytteen kanssa, sillä näin sokerinen täyte ei paahdu liian kovaksi uunissa. Huomasin kun karkit tortun sisällä niin pysyi maukkaina. Testissä Omar karkit.
Makeahko niin yksi riitti makean himoon. - AnonyymiUUSI
Näin on. Se harmittaa minua, koska olen aika hyvässä kunnossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1103647Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192722Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1212291Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62203Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81944- 361596
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581056Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36960Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 73934Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48878