Halusin kirjoittaa sinulle sunnuntaina

Anonyymi-ap

mutta sivusto ei toiminut. En tiedä mitä olisin kirjoittanut koska -et ole täällä. Olen nyt tehnyt niin, että ajatusten mennessä sinuun, ajattelen vain että hän ei ole täällä.

Kun ajattelen sinua siinä missä viimeksi näin sinun seisovan, niin se tuntuu kestämättömältä. Seisoit siinä ja katsoit minua silmiin kun kävelin ihan edestäsi sinun ohi. Näin jännittyneisyyden sinussa, kuulin sinut jo aiemmin tulomatkan lopuksi, näin sen lempeyden värin mikä sinussa on kun katsot minua ja oli pakko vain kävellä ohi. Mitä olisin sanonut, mitä olisin voinut sanoa kun olit toisen seurassa. Enhän minä voinut pysähtyä.
Energia kehossasi ja sinussa on niin lempeää ja pehmeää. Haluan koskettaa kokonaista sinua. Katsoa sinua. Ja välillä katsonkin koska olet minikoossa sydämeni paikalla! Ja se on hyvin vakava asia. Kun näin sinut niin polvet olivat pettää alta jostain erikoisesta tunteesta johtuen. Eikä minulla ole yhtään hauskaa jos ajattelen sinun jäävän sinne jonnekin tähän samaan kaupunkiin. Tai kun katson arvaillen tulevaisuuteen ja jos et tule olemaan siellä. Ei tällaisia asioita tapahdu elämässä. Mitä olen tehnyt että saan tuntea sinut ja elää tämän kaiken.

15

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanasti kirjoitettu.❤️

• Anonyymi

Mistä tiedät, että hän ei ole täällä?

• Anonyymi

Kuvailit minua. Voisiko olla...?

• Anonyymi

Kerro kenelle osoitit tämän viestin

• Anonyymi

Palstapölhöille tietysti

T. S24botti

• Anonyymi

Jottain tunnisteita?

• Anonyymi

Neljä vuotta sitten katsoin nimeäsi paperilla ja ihmettelin että tässä on nyt jotain erilaista. Noin vuosi sen jälkeen, ennen tapaamistamme loppukesällä, katsoin ikkunasta ulos ja samalla suoraan sinuun. Seuraavana päivänä kävikin sitten ilmi että niin sinäkin, suoraan minuun. ❤️
      Ap

• Anonyymi

Hienosti kirjoitettu

• Anonyymi

Kenelle tämä oli?naiselle/ miehelle?
      Luin kirjoituksesi ja samalla alkoi valua silmistä kyyneleitä, kuvailemasi tapahtuma on niin tuttu ja samanlainen kun kesällä kohtasin hänet, en tiedä oletko hän?
      Mutta kirjoituksesi niin kosketti sydäntä.

• Anonyymi

Naiselle kirjoitin. Muistan kuinka kauniilta hänen vaaleat hiukset näyttivät, kokonaisuudessaan ja niskasta. Täytyy myöntää että kyllä kyyneleet kävivät itselläkin silmissä kun kirjoitin.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle kirjoitin. Muistan kuinka kauniilta hänen vaaleat hiukset näyttivät, kokonaisuudessaan ja niskasta. Täytyy myöntää että kyllä kyyneleet kävivät itselläkin silmissä kun kirjoitin.
        Ap

En ole hän, mutta onnekas hän on, että ajattelet noin kauniisti hänestä. Toivottavasti kirjoituksesi tavoittaa hänet.
        Kuinka tarinamme voi olla niin samanlainen?

Kirjoituksesi herätti niin voimakkaita tunteita, toi koko sen tapahtuman mieleen ja aiheutti mahdottomaan ikävään, en tiedä saanko enää unta, ikävä on niin mahdoton, en pystyy hellittää kyyneleitäni, olo on tuskallista. Sydämen sattuu kun muistelen sitä hetkeä.

Toivon hänelle onnellista elämää ja sitä, ettei hän koskaan kokisi samaa tuskaa, jota minä nyt koen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hän, mutta onnekas hän on, että ajattelet noin kauniisti hänestä. Toivottavasti kirjoituksesi tavoittaa hänet.
        Kuinka tarinamme voi olla niin samanlainen?

Kirjoituksesi herätti niin voimakkaita tunteita, toi koko sen tapahtuman mieleen ja aiheutti mahdottomaan ikävään, en tiedä saanko enää unta, ikävä on niin mahdoton, en pystyy hellittää kyyneleitäni, olo on tuskallista. Sydämen sattuu kun muistelen sitä hetkeä.

Toivon hänelle onnellista elämää ja sitä, ettei hän koskaan kokisi samaa tuskaa, jota minä nyt koen.

Hän on onnekas jos tuntee samoin.

Tällä oli varmasti jokin tarkoitus sinun elämällesi. Ja mahdollisesti myös minun kun tarinat olivat niin samanlaiset. En halua että olet surullinen mutta iloitsen siitä että kirjoitukseni kosketti. Tunnettu tunne vie aina eteenpäin. 🙂
        Ap

• Anonyymi

Vastaan kuin kaivatulleni. Olen lakannut kirjoittamasta tänne koska en enää usko että oma kaivattuni on täällä, enkä halua aiheuttaa muille väärinkäsityksiä joka saattaa tapahtua kun täällä vastaa yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Olipa ihana tarina.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos kaikille jotka piditte kirjoituksesta ja mukavaa talven alkua. Näin tänään koiran joka ilollaan toi paljon iloa minullekin. Elämä on pienissä asioissa.
      Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6755
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6578
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      144
      5404
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4413
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4059
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3600
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3108
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3023
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      69
      2720
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      36
      2223
    Aihe