Haluat jo kohdata.
Eikö niin et
66
935
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mies! ❤️
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Tietysti. Ensin pitää sopia tapaaminen, luota minuun nainen.
- Anonyymi
Vastaus on kyllä, jos kyseessä on tummatukkainen lyhyt mies!
- Anonyymi
Pitkä tummapas
- Anonyymi
Haluan kohdata yhden miehen. Aloittaja hän tuskin on.
- Anonyymi
Vois😁 mut missä ? Vähän pelottaa.
- Anonyymi
Juu. Otanko pesäpallomailan messiin?
- Anonyymi
Ehdottaisin sivusta, että ota koko joukkue varulta. Jos pelimiesten pelit menee tasan ilman reilua peliä voidaan voittaja ratkoa hutunkeitolla.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Lisätään, ettei se kohtaamattumuus ole koskaan minun halusta ollut kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään, ettei se kohtaamattumuus ole koskaan minun halusta ollut kiinni.
Ketäs olet kohtaamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäs olet kohtaamassa?
Sellaista ihanaa, pientä ja brunettea naista.
- Anonyymi
Mies on kyllä valmis milloin vain... ei rajoitteita puoleltani. Reippaasti känny käteen ketä kaipaatte. Odotan!
- Anonyymi
Ei ole numeroa. Hah. Ovikelloa vaan sitten pimpom.
- Anonyymi
Kyllä hänet joo, mutta hyvää kannattaa aina odottaa. m-n
- Anonyymi
Ei vielä...
- Anonyymi
Näin on! ❤️🩵
- Anonyymi
Aikaraja on jo rikottu!
- Anonyymi
Ihanaa!
- Anonyymi
Mikä aikaraja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aikaraja?
Se, että otan omani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aikaraja?
Vapaus!
- Anonyymi
Saadaan vihdoinkin toisemme🙏✨👍💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että otan omani
Miksi oli aikaraja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oli aikaraja?
Et voittaako hyvä vai paha....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaus!
Sanopas muuta. Vihdoinkin se koittaa!💥✨👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopas muuta. Vihdoinkin se koittaa!💥✨👍
Onnee vapaudelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnee vapaudelle
Kiitos
- Anonyymi
Huomenna voitaisiin.
- Anonyymi
En tällä hetkellä haluaisi
- Anonyymi
Juu, ihkuu olis nähdä.
- Anonyymi
Kattellaan vaikka huomenna.
- Anonyymi
Tilanne ei enää ole tuore. Vuosi sitten ratkennut ja mikään ei estä tapaamisia/ yhdessäoloa
- Anonyymi
Mikä ratkesi vuosi sitten?
- Anonyymi
Bruuttukseni puukotti selkään.
- Anonyymi
Ero aiemmasta tuli vuosi sitten?
- Anonyymi
Nyt tavarat ja reppu messin ja kotiin
- Anonyymi
Yhdelle naiselle kullannupuksi haluan. Semmoiseksi jota rakastaa ja jonka pitää loppuelämänsä omanaan jos en kuole pois. Mieheltä.
- Anonyymi
Sopii minulle🙏🔥❤️😘
- Anonyymi
Kuka kenet
- Anonyymi
Kävin siellä eilen, ei sua näkynyt?
- Anonyymi
Maalissa! Kauan kesti ja kyyneleitä ja nyrkkiä puristeltiin. Jumalauta mikä taifuuni pahimmassa luokassa oksia ja runkoja päälle pieksi ja roskasadetta piiskasi. Olet vahva kuitenkin vaikka pelkäsin ettet kestä. Olen onnellinen ja luotan tulevaisuuteen...kaikille parhaaksi. Hyvää yötä meille kaikille
- Anonyymi
Valaisetko vähän?
- Anonyymi
Ei mulle mutta mä oon kestänyt kaiken paskan mitä elämä on niskaan kaatanut. Ja sitä on tullut paljon. Todella paljon ja kauan. Pitkään ajattelin että elämä muuttuisi ja kääntyisi paremmaksi ennemmin tai myöhemmin mutta niin ei käynyt eikä näytä siltä että tulee kääntymäänkään. Olen asian kanssa aika lailla sujut mutta silloin tällöin tunnen kyllä katkeruutta. En ole ollut elämässäni onnellinen kuin pienen hetken lapsena ja ikää alkaa kuitenkin olla jo jonkun verran. Silti jatkan tämän leikin katselemista ihan piruuttani. Katsotaan mitä uutta pskaa uusi päivä mukanaan tuo ja mitä uutta kestettävää olisi taas tiedossa.
-Periksiantamaton luovuttaja sivusta - Anonyymi
Mikään ei ole lopullista kait sinä sen tajuat?Kaikki voi alkaa taas jonkin ajan päästä uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle mutta mä oon kestänyt kaiken paskan mitä elämä on niskaan kaatanut. Ja sitä on tullut paljon. Todella paljon ja kauan. Pitkään ajattelin että elämä muuttuisi ja kääntyisi paremmaksi ennemmin tai myöhemmin mutta niin ei käynyt eikä näytä siltä että tulee kääntymäänkään. Olen asian kanssa aika lailla sujut mutta silloin tällöin tunnen kyllä katkeruutta. En ole ollut elämässäni onnellinen kuin pienen hetken lapsena ja ikää alkaa kuitenkin olla jo jonkun verran. Silti jatkan tämän leikin katselemista ihan piruuttani. Katsotaan mitä uutta pskaa uusi päivä mukanaan tuo ja mitä uutta kestettävää olisi taas tiedossa.
-Periksiantamaton luovuttaja sivustaEnnen tätä viestiä kolahti taas ovi kun keitin kahvit.Putki paukku myös.Morsettaja naattori se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tätä viestiä kolahti taas ovi kun keitin kahvit.Putki paukku myös.Morsettaja naattori se on.
...Paan termariin joten turhaa ne kyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole lopullista kait sinä sen tajuat?Kaikki voi alkaa taas jonkin ajan päästä uudelleen.
Mikä voi alkaa uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tätä viestiä kolahti taas ovi kun keitin kahvit.Putki paukku myös.Morsettaja naattori se on.
Jaa no sillä ei ole kyllä minun viestini kanssa mitään tekemistä ja jos luulet niin, niin suosittelen käyntiä psykiatrisen päivystyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Paan termariin joten turhaa ne kyttää.
Tuskin sua kukaan kyttää. Onhan se mahdollista, mutta todella epätodennäköistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no sillä ei ole kyllä minun viestini kanssa mitään tekemistä ja jos luulet niin, niin suosittelen käyntiä psykiatrisen päivystyksessä.
Kuules oletkos koskaan ollut vainon kohteena?Tuskin ja ilmeisesti olet kiusaajahenkinen sillä noin hanakasti olet passittamassa psykiatriaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä voi alkaa uudelleen?
Ne ongelmat mitkä on olleet ennen ratkaisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ongelmat mitkä on olleet ennen ratkaisua.
Se on kuule siinä vaiheessa sen murhe
Ei tässä eilisen teeren poikia olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Periksiantamaton luovuttaja sivustaOikea asenne! Vtun ylpeä susta.
- Anonyymi
Missä...kuka kävi?
- Anonyymi
Aatelin ruveta nukkumaan nyt. Katellaan huomenna.
- Anonyymi
Kyllä, mutta odotan Jumalan aikaa.
- Anonyymi
Yksityiselämässä, ei työelämässä. Jos ei kiinnosta kohdata yksityiselämässä niin antaa olla.
- Anonyymi
Minua kyllä kiinnostaa. Koko kesän ootte veivannu tätä ihme teatteria.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Joo. Odotan 🙂
- Anonyymi
Jos olet vaalea P- mies.
Mn tumma- Anonyymi
Töissä.
- Anonyymi
Erään hyväpeppuisen ihanuuden kanssa koko ajan, kyllä. Hän tunteeni tietää, olihan se asia silloin vähän jo tuloillaan. On hän houkutteleva.
- Anonyymi
Juu, passaahan se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163