että ei me edes sovittaisi yhteen. Mä oo liian pehmeä ja herkkä sulle tai mun arvot on. En mä tiedä, mitä mä oon ajatellut. Ei kai sitä ihastuneena oikein ajattele järkevästi.
Lohdutan itseäni sillä
12
1235
Vastaukset
- Anonyymi
Olet mukava :)
- Anonyymi
Sitähä se määkin. Sivusta
- Anonyymi
Jaa jaa.
- Anonyymi
Ja mikä tässä teitin lampun kirsikan sytytti mitä palstaäijä tähän kirjoitti? Heh
- Anonyymi
Voi olla en tiedä ei mua kestä jaksa kova luontosempikaan kauaa parisuhteessa monestakin eri syystä joista lopputuloksena syyttää mua oli syy mussa tai ei
- Anonyymi
Jaa, mä oon vähän masentunut, mutta ei se minusta huonompaa naista tee.
- Anonyymi
Mä olen oikeastaan aika pehmeä ulkoisesti ja sisäisesti. N50+
- Anonyymi
Sä oot just hyvä noin... ;-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot just hyvä noin... ;-))
Mistä sä puhut tässä??
- Anonyymi
Sinäkin olet mukava...
- Anonyymi
Olette kaikki varmasti helliä kuin marssimurtumat
- Anonyymi
Kieltämättä aika herkkää kun vanha käpy pukeutuu stayuppeihin ja aivan liian kireisiin mekkoihin samalla kun esittää teinejä, tulee tosi herkästi fiilis mäjäyttää keskelle näköä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857681- 757605
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666089Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554996En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204169Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53900- 383632
- 313547
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..233472Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1043252