Sen tiedän. Mutta luulen sinun muistavan minut pahalla, tai en tiedä. Olisitko voinut rakastua minuun näinä vuosina kun olemme olleet erillämme? Vaikea uskoa. Ei naisille sellaista varmaankaan tapahdu. Mutta minä hömelö aina lankean uskomaan kaikkea, kun sydän toivoo kovasti jotain.
Nainen, muistat minut varmasti
Anonyymi-ap
8
228
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun emme näe mutta tunnemme
- AnonyymiUUSI
Miten kuvittelet oikein että tosta kukaan tunnistaa ketään?
- AnonyymiUUSI
Kaksi vuotta?
- AnonyymiUUSI
Minä rakastuin häneen jo silloin, kun vielä näimme toisiamme. (Taisin vain peittää sen aika hyvin.) Eikä tosiaan erossa oleminen ole sitä miksikään muuttanut.
- AnonyymiUUSI
Mutta annoit ymmärtää jotain toista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan peitin vain rakastumisen tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, niin annoin...m-naiselle tämä
- AnonyymiUUSI
Mitäs on tullut tehtyä, kun pahalla pitäisi muistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1283781Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72995Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312819Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani102458Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322393- 401786
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611165"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821099Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361060Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761040