Olen pitänyt pöydän kulmaan runkkaamista miehille tehtyinä teennäisinä videoina, mutta nyt mökille lähtiessäni unohdin lelun kotiin.
Pelkillä sormilla en ole jaksanut tehdä vuosiin, joten kekkasin kokeilla pöytää. Ensimmäinen ja rauhallisemman huoneen pöytä ei toiminut, kulmat ovat ärsyttävästi pyöristetyt. Toisen huoneen pöytä oli minulle liian korkealla, mutta keksin laittaa pari tiiliskiveä terassilta korokkeeksi. Täytyy sanoa, että hyvältä tuntui ja ihana itse säädelty orgasmi. Extrana oli vielä, että oli jotenkin "kielletty" olo tyydyttää itsensä tällä tavoin ja se kiihotti lisää.
Mitens teillä muilla? Ja olisko muita inspiroituja idiksiä jos ei ole lelua eikä halua tehdä sormilla. Suihku ei toimi mulla tai sitten en osaa sitä tuohon oikealla tavalla käyttää. Löylykauhaa oon ajatellu joskus, mutta pitis varmaan suojata jollain ettei tule tulehdusta. Menee hiukan vaikeaksi.. 😄
N28
Pöydän kulma
59
2584
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, että sait orgasmin
Kuvailetko vielä vähän tarkemmin tuota, pitääkö tuossa klitoris saada osumaan juuri tarkalleen siihen kulmaan, vai miten tuo homma etenee- Anonyymi
No siis, sen löytää kyllä mistä tuntuu hyvältä ; ) Itsellä oli et vasta lopuksi siihen suoraan. Sillon kun tyydytän muutenkii niin hyväilken aika paljon siitä YMPÄRILTÄ, ennen ku ite klittasta..
Tossa oli et se kulma oli itse asiassa ihan hemmetin hyvä kun se "laajenee" työntäessä siihen (eli mitä syvemmäle), ni tuntuu halutessa erilaiselta ja jotenkin siihen sai koko pimpin yllättävän hyvin hoitoon. Tuli vähän putsattavaa noista mehuista, varmaan koitan seuraavaksi jonkun pehmeän pyyheliinan kaa 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis, sen löytää kyllä mistä tuntuu hyvältä ; ) Itsellä oli et vasta lopuksi siihen suoraan. Sillon kun tyydytän muutenkii niin hyväilken aika paljon siitä YMPÄRILTÄ, ennen ku ite klittasta..
Tossa oli et se kulma oli itse asiassa ihan hemmetin hyvä kun se "laajenee" työntäessä siihen (eli mitä syvemmäle), ni tuntuu halutessa erilaiselta ja jotenkin siihen sai koko pimpin yllättävän hyvin hoitoon. Tuli vähän putsattavaa noista mehuista, varmaan koitan seuraavaksi jonkun pehmeän pyyheliinan kaa 👍Kiitos selvennyksestä
Eli pöydän nurkka hoitaa koko pimppiä ja klitoris saa siinä samalla oman hoitonsa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä
Eli pöydän nurkka hoitaa koko pimppiä ja klitoris saa siinä samalla oman hoitonsaJoo sitä voi säädellä. Pöydän kulmaan voi hieroa koko vulvaa ja kun haluaa ni klittaa siihen reunaan.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla sopivan kokoista taimikkoa, ja juosta siellä taimien päältä, niin että taimet kulkevat haarojen välistä.
- Anonyymi
Mitä ihmettä te oikein huutelette tänne? Eikös tuo aloitus ollut ihan asiallinen?
Tuollaista pöydänkulmatyydytystä en ole kyllä oikeasti nähnyt (ainoastaa videolla), mutta en ole niin paljon muutakaan nähnyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä te oikein huutelette tänne? Eikös tuo aloitus ollut ihan asiallinen?
Tuollaista pöydänkulmatyydytystä en ole kyllä oikeasti nähnyt (ainoastaa videolla), mutta en ole niin paljon muutakaan nähnytEi pidä tyrmät ehdotusta heti. Kesällä on antoisaa alastomana kuljeksi luonnossa, ja toteuttaa kaikenlaista kivaa.
- Anonyymi
Oon koittanu ja.. se riippuu ihan pöydästä!!! Eka oli hyvä yhdessä hotellissa, kotona ei niin hyvä. Mutta saatan kokeilla uudestaankin.
- Anonyymi
Joo kyl toi toimii. Pimpin voi rasvata ensin niin pääsee nopeemmin liikkeelle.
- Anonyymi
Tuleeko pöytään pahat rasvatahrat, jos on puupinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko pöytään pahat rasvatahrat, jos on puupinta?
Joo mut mä putsasin vedellä ennen ja jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut mä putsasin vedellä ennen ja jälkeen.
Varoitus. Vesi ei rasvaa puhdista pois! Se on puiden huokosissa ja pysyy siellä ikuisesti. Jos pöytä on uusi, vahattu, maalattu tai lakattu, sen voi saada pois, mutta jos pöytä on kulunut, älkää missään tapauksessa laittako mitään rasvapitoista siihen pinnalle koska mikään tökötti ei sitä saa pois! Ei edes astianpesuaine! Myöskään kuukautisveri ei siitä lähde ikinä joten olkaa siihen aikaan varovaisia.
Jos laitatte siihen rasvaa, laittakaa silloin esimerkiksi muovipussi tai vastaava. Myös muovipussi itsessään, esimerkiksi pakastepussi on kestävää ja se liukuu pinnan päällä aivan kuten rasvakin liukuisi. Se ei myöskään nipistele paikkoja vaikka niin voisi alkuun kuvitella. Se ei myöskään kahise niin paljon kuin mitä ekaksi voisi ajatella. Sitten se kaikkein tärkein, semmoinen paketti ei myöskään maksa paljoa mitään! Pakastepussi on ehkä paras keksintö koskaan koska se toimii myös kondomina! Miksi se toimii kondomina? Siksi että siihen säilötään pakastettavia ja sen täytyy kestää repeämättä äärimmäisen teräviä jäähileitä ja vielä niin ettei se saa päästää pakastimesta muita hajuja tarttumaan sen sisällä olevaan tuotteeseen! Tiedän tiedän, moni epäilee ja väittää vastaan koska kyse on pakastepussista eikä kortsuista tai muista seksiin valmistetuista tuotteista, mutta kokeilkaa itse.
- Anonyymi
Ja sitten orgasmin tullessa pääsee tuohon pöydän päälle pitkäkseen, jos jaloista sattuisi katoamaan voimat ihan kokonaan
- Anonyymi
Eron jälkeen tilasin dildon imukupilla, kylppärin lattiaan kiinni, tein jumppamattoon sopivan reiän ja ei kun tekemään jumppaliikkeitä päälle eri asennoissa sarjoina, toki ei mikään voita aitoa, kun pääsee päälle. N 37
- Anonyymi
Narttu! Nyt on pakko runkata sulle
- Anonyymi
Sinulla on varmaan vahvat reisilihakset ja muodokas lantio ja pylly, kun nostelet itseäsi ylös ja alas sen dildon vartta pitkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on varmaan vahvat reisilihakset ja muodokas lantio ja pylly, kun nostelet itseäsi ylös ja alas sen dildon vartta pitkin
Tietysti tuo säännöllinen harjoittelu pitää paikat ok, en sentään aina ota tuota lisänautintoa antavaa mukaan jumppaan, vaan silloin kun tekee mieli, aika usein. N37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti tuo säännöllinen harjoittelu pitää paikat ok, en sentään aina ota tuota lisänautintoa antavaa mukaan jumppaan, vaan silloin kun tekee mieli, aika usein. N37
N37, omistatko upean perseen? Fantasioin sinusta kyykkimässä dildon päällä. Aaahhhh sitä pillun litinää kun pillunhuulet kirnuaa dildoa. Minkä värinen dildo on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N37, omistatko upean perseen? Fantasioin sinusta kyykkimässä dildon päällä. Aaahhhh sitä pillun litinää kun pillunhuulet kirnuaa dildoa. Minkä värinen dildo on?
Reisilihakset kantavat tarakan, kokonaisuus ok omasta mielestä harjoittelun ansiosta, tuo peppu ja reidet ovat ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reisilihakset kantavat tarakan, kokonaisuus ok omasta mielestä harjoittelun ansiosta, tuo peppu ja reidet ovat ok.
Nam, peppu ja reidet saa kyllä pääni sekaisin. Heikoin lenkkini. Voin kuvitella tilanteen kun asetut jalat levällään dildon päälle ja alat painaa alaspäin ja dildo uppoaa näkymättömiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam, peppu ja reidet saa kyllä pääni sekaisin. Heikoin lenkkini. Voin kuvitella tilanteen kun asetut jalat levällään dildon päälle ja alat painaa alaspäin ja dildo uppoaa näkymättömiin
Olisihan tuo valtavan kiihottava näky ja olisi aivan ihanaa katseltavaa. Voi kun tuollasta pääsisi joskus näkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan tuo valtavan kiihottava näky ja olisi aivan ihanaa katseltavaa. Voi kun tuollasta pääsisi joskus näkemään.
N37 suostuisitko ratsastamaan dildollasi miesystäväsi katsellessa?
Siis oman rakkaan kanssa, ei kenen tahansa kanssa tarvitse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N37 suostuisitko ratsastamaan dildollasi miesystäväsi katsellessa?
Siis oman rakkaan kanssa, ei kenen tahansa kanssa tarvitseVaikea sanoa mitään varmaa, mutta jos tietoisesti antaa ymmärtää ja haluaa kiihottaa itseään katselemalla saaden tyydytystä, niin voisin lupautua leikkimään aluksi dildolla saamaan seisokin rakkaalle aikaiseksi, estotonta molemminpuolista nautintoa. N37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa mitään varmaa, mutta jos tietoisesti antaa ymmärtää ja haluaa kiihottaa itseään katselemalla saaden tyydytystä, niin voisin lupautua leikkimään aluksi dildolla saamaan seisokin rakkaalle aikaiseksi, estotonta molemminpuolista nautintoa. N37
N37. Kiitos vastauksesta
Eli siis vähän kumminkin kainostelet näyttää itseäsi tuolla tavalla, vaikka voisit sitten ehkä suostua.
Miksiköhän sitten naiset kainostelevat tätä, vaikka heidän oma miehensä olisi heidät kumminkin jo nähnyt vaikka millä tavalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N37. Kiitos vastauksesta
Eli siis vähän kumminkin kainostelet näyttää itseäsi tuolla tavalla, vaikka voisit sitten ehkä suostua.
Miksiköhän sitten naiset kainostelevat tätä, vaikka heidän oma miehensä olisi heidät kumminkin jo nähnyt vaikka millä tavalla?Olisi mukava tietää se, miksi miehillä on halu nähdä esim. naisen ratsastavan dildolla, sillä voihan nainen ratsastaa miehen aidolla kummin päin vain haluaa nähdä ja samalla saisi haluamallaan tavalla käsittelyä, tuskin moni mieskään on heti valmis nytkyttämään keinovaginaa naisen edessä, tuo masturbointi on sitten eri juttu tietenkin, koska se on osa kehon toimintaan liittyvää nautintoa. N 37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava tietää se, miksi miehillä on halu nähdä esim. naisen ratsastavan dildolla, sillä voihan nainen ratsastaa miehen aidolla kummin päin vain haluaa nähdä ja samalla saisi haluamallaan tavalla käsittelyä, tuskin moni mieskään on heti valmis nytkyttämään keinovaginaa naisen edessä, tuo masturbointi on sitten eri juttu tietenkin, koska se on osa kehon toimintaan liittyvää nautintoa. N 37
N37 :lle
Sorry, ilmaisin itseni tuossa vähän huonosti, en siis tarkoittanut pelkästään dildolla ratsastusta vaan yleensä itsetyydytystä
Eli kysymykseni olisi pitänyt olla, että miksiköhän naiset kainostelevat tyydyttää itseänsä miehensä edessä, vaikka se tapahtusi siis pelkin sorminkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, ilmaisin itseni tuossa vähän huonosti, en siis tarkoittanut pelkästään dildolla ratsastusta vaan yleensä itsetyydytystä
Eli kysymykseni olisi pitänyt olla, että miksiköhän naiset kainostelevat tyydyttää itseänsä miehensä edessä, vaikka se tapahtusi siis pelkin sorminkin?Itseäni en näe tai koe esteelliseksi tyydyttää vaikka sormin, ovathan nuo sormet mukana leikeissä aina tavalla tai toisella, monet kerrat olen tehnyt sitä itselleni sen enempää miettimättä, mutta tietysti jollekin se voi olla kiusallinen juttu, pidän siitä. N 37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni en näe tai koe esteelliseksi tyydyttää vaikka sormin, ovathan nuo sormet mukana leikeissä aina tavalla tai toisella, monet kerrat olen tehnyt sitä itselleni sen enempää miettimättä, mutta tietysti jollekin se voi olla kiusallinen juttu, pidän siitä. N 37
Naiset hiukan liikaa miettivät miltä se näyttää kun he itseään koskettelevat tai tyydyttävät. Me otetaan vaimosta alaston kuvia ja videoita siiinä vaimon on helpompi itseään kosketella ja dildolla leikkiä.
Miksi miehet sitten haluavat katsoa tätä on ehkä vaikea selittää se on vain mielettömän kiihoittavaa nähdä kun esim dildoa menee sisään ja varsinkin ulos tai kokonaan pois.
Vaimo on 40 v ja nyt vasta viime vuosina tullut rohkeammaksi tuolla seksin alalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni en näe tai koe esteelliseksi tyydyttää vaikka sormin, ovathan nuo sormet mukana leikeissä aina tavalla tai toisella, monet kerrat olen tehnyt sitä itselleni sen enempää miettimättä, mutta tietysti jollekin se voi olla kiusallinen juttu, pidän siitä. N 37
Sinä N37 tunnut olevan ihanan estoton nainen. Voi kun kaikki olisivat samanlaisia.
Miten kauniisti sitä sitten oikein pitäisi osata pyytää, että saisi nähnä vaimon tyydyttävän itseään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava tietää se, miksi miehillä on halu nähdä esim. naisen ratsastavan dildolla, sillä voihan nainen ratsastaa miehen aidolla kummin päin vain haluaa nähdä ja samalla saisi haluamallaan tavalla käsittelyä, tuskin moni mieskään on heti valmis nytkyttämään keinovaginaa naisen edessä, tuo masturbointi on sitten eri juttu tietenkin, koska se on osa kehon toimintaan liittyvää nautintoa. N 37
Minäkin haluaisin vastata tuohon kysymykseesi, mutta kuten tuolla toisellakin kirjoittajalla, niin sitä on vähän vaikea selittää. Se on vaan niin kiihoittavaa, kaunista ja seksikästä ja aivan ihanaa katsottavaa. Ja ehkä vähän rietastakin (hui kamala sentään tälläisia puheita), varsinkin jos dildo on kovin suuri. ei siis tarvi olla, mutta jos on.
Tärkeää on myös se, että näkee naisen oikeasti nauttivan siitä. mitä on itselleen tekemässä.
- Anonyymi
Osittain seksivideot ovat varmaankin aika teennäisi. Mutta minä ainakin olen pitänyt naisten itsetyydytysvideoita niinä kaikkein aidoimpina. Siis niin aitoina kun seksivideot nyt yleensä voi olla. Kun nainen tekee itse itselleen jotain, hän tietää, mitä pitää tehdä ja mistä koskettaa ja mikä tuntuu itsestä hyvältä
- Anonyymi
Ajatukseen on helppo yhtyä, yksinkertaiset pienet jutut voivat tuntua hyvältä, seksuaalinen kiihottuminen jo päivän aikana tuo tekemisen helpommaksi, mielikuvitus kokeiluun uusille virikkeille tyydytykseen, nautintoon. N37
- Anonyymi
N 37, kuinka pitkä se sinun dildosi on? Mietin vaan, että oletko kokeillut laittaa sitä kylppärin seinään kiinni, sitten vaan kontalleen lattialle ja dildo pillun huulille ja sitten peruuttaa itsensä siihen, tuntuu kuin sai miehen kovaa kankea takaapäin. Mutta tuo siis vaatii normaalia pidemmän dildon, muuten jalat osuvat liian äkkiä seinään
- Anonyymi
No ei onnistu tuo polviasento, jumppalaite 8" eli mulle ihan sopivalta tuntuva härpäke, aidon tuntuinen kokonaisuus, vaikka käyttö satunnaista tarpeiden tyydytykseen.
- Anonyymi
Huomenta, onko kenelläkään kokemuksia noista lihashuoltovasaroista, eivät maksaisi maltaita, lähinnä tuo säätö mahdollisuus varmaan olisi löydyttävä , varsinkin intiimi alueiden hoitoon. N 37
- Anonyymi
Itellä sellainen varrellinen hieroma laite, siinä neljä 15 cm värisevää nänniä. Ostin joskus messuilta, laitan kaluni nännien väliin ja puristan jalat yhteen, hitsin hyvä siinä kaksi nopeutta. M 65
- Anonyymi
Toimii varmasti ihan hyvin koska niiden tarkoitus ei ole kuin "tököttää" lihasta vasten. Niiden päät ovat pestäviä, kulutusta kestäviä, ja kestävät myös pillumehut ja liukasteet. Vähän kuin käytön jälkeen pesaisee esimerkiksi pesulapulla jossa on vähän kosteutta ja esimerkiksi laimeaa astianpesuainetta, niin sillä sen saa pysymään puhtaana.
Sen sijaan se itse laite ei varmaan kestä sitä jos sinulla on tapana saada suihkuorgasmeja. Mutta muuten on turvallista käyttää. Kyllähän lihashuollossakin käytetään iholle kaikenlaista rasvaa ja muuta tököttiä, joka sitten tarttuu myös siihen päähän.
On noita säädöilläkin varustettuja, eikä niiden hinnat ole enää niin korkeita kuin muutama vuosi sitten. Ainakin mitä olen muutaman kerran nähnyt seksivideoita niistä, ovat erittäin tehokkaita ja voivat tarjota vaikka ihan anaaliorgasmejakin ilman kosketusta klitorikseen.
Sen verran sanon että laitteessa ei ole tärkeintä se että onko se 1200 - 3200 iskua minuutissa, koska se mitä vähemmän iskuja on, sitä enemmän se tuntuu, usko pois!
Kaikkein tärkein on watti määrä! Watit käytännössä tarkoittavat sitä että se kestää käyttää pidempään, eikä sitä tarvitse olla joka kerran lataamassa uudelleen, mutta se kertoo myös sen että se moottori myös jaksaa, eikä esimerkiksi pimpin supistelut tai vähän väärä kulma saa sitä moottoria hyytymään. Mutta, nuo watit myös maksaa. Huonon laitteen saat alle satasella, jossa ei ole säätöjä, ja jossa akku kestää pari tuntia. Tuo "pari tuntia" kuulostaa pitkältä, mutta sähköakuissa se tarkoittaa sitä että tunnin jälkeen se laite hyytyy selvästi ja se on pahimmillaan jopa pysäytettävissä pelkällä nyrkkiin puristamisella. Se ei siis hyydy sillä tavalla että se hidastuu esimerkiksi 500 iskuun minuutissa, vaan sillä tavalla ettei se enää jaksa. Se voi silloin väristä sen tuhannen iskua minuutissa jos se värisee vapaasti, mutta kun otat siitä kiinni, niin se vain pysähtyy. Siksi on parempi että laitteessa riittää tehoa pidempään koska käytännössä kaikissa värisevissä laitteissa akun keston saat aina puolittaa.
Satasesta ylöspäin saa hyvän laitteen, mutta älä kuitenkaan mitään ylihinnoiteltua jonkun fitness liikkeen tuotetta osta, koska niissä hinnoissa on ilmaa mukana (toki laitteet on hyviä!) Voit ihan hyvin ostaa tuollaisen tuotteen myös esimerkiksi Gigantista, Verkkokauppacomista tms. paikasta ja ihan kestävää laatua saat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä sellainen varrellinen hieroma laite, siinä neljä 15 cm värisevää nänniä. Ostin joskus messuilta, laitan kaluni nännien väliin ja puristan jalat yhteen, hitsin hyvä siinä kaksi nopeutta. M 65
Tuli eilen ostettua tuo lihashuoltovasara itselle, kun sen edullinen hinta osui kohdalle. enkä malttanut olla kokeilematta sitä illalla kun olin käymässä nukkumaan, luin kirjaa vuoteessa ja laitoin laitteen päälle jalkoväliini tyynyjen väliin puristaen reiteni yhteen, aivan mahtava kosketus siitä tuli intiimialueelle ja lopussa lisäsin nopeutta saaden vartaloni värisemään nautinnosta tulemisen myötä, en kadu ostostani, toki sillä voi hieroa muitakin alueita. N 37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli eilen ostettua tuo lihashuoltovasara itselle, kun sen edullinen hinta osui kohdalle. enkä malttanut olla kokeilematta sitä illalla kun olin käymässä nukkumaan, luin kirjaa vuoteessa ja laitoin laitteen päälle jalkoväliini tyynyjen väliin puristaen reiteni yhteen, aivan mahtava kosketus siitä tuli intiimialueelle ja lopussa lisäsin nopeutta saaden vartaloni värisemään nautinnosta tulemisen myötä, en kadu ostostani, toki sillä voi hieroa muitakin alueita. N 37
ps. unohtui kertoa, että käytin liukkaria hieronnan yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. että sait kunnon värinäorgasmin
Kävin katsomassa tuon laitteen kuvaa, klitoriksen päällekö se pallopää sitten tullee, etkö ohjannut tuota olenkaan käsin, kun se oli sinulla tyynyjen välissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla ja lukea miten osaat nauttii. Onko sulla lapsia? Yksin hyvä kun kukaan ei häiritse. Olen M65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. että sait kunnon värinäorgasmin
Kävin katsomassa tuon laitteen kuvaa, klitoriksen päällekö se pallopää sitten tullee, etkö ohjannut tuota olenkaan käsin, kun se oli sinulla tyynyjen välissäAinoastaan kerran korjasin tuo pallopään asentoa , samalla lisäsin nopeutta, pienellä harjoittelulla saan kehoa tai peppua siirrettyä oikeaan kohtaan eli klitoriksen alueelle halutessa huipennuksen . N 37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan kerran korjasin tuo pallopään asentoa , samalla lisäsin nopeutta, pienellä harjoittelulla saan kehoa tai peppua siirrettyä oikeaan kohtaan eli klitoriksen alueelle halutessa huipennuksen . N 37
Selvä eli ensin sen voi antaa hieroa pillun huulia ja sitten kun siltä tuntuu vie sen klitorikselle ja ainakin sinä sait sillä ison O :n
Voin vaan kuvitella, miten ihanaa sinulla illalla oli, pääsit reutoutuneena nukkumaan
- Anonyymi
Rantapallon päällä ”ratsastaminen” toimii aivan ihanasti. Puhallan lisää ilmaa sitä mukaa kun se venyy perseen alla. Kunhan ei liian piukaksi puhalla ettei vahingossa tapahdu ”ennenaikainen laukeaminen”. Näinkin on joskus käynyt ja rantapallon poksahtamisen takia on melkein tullut jäätyä rysän päältä kiinni.
- Anonyymi
Kerrotko, mitä tapahtui, miten meinasit jäädä kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko, mitä tapahtui, miten meinasit jäädä kiinni?
Näitä on sattunut muutamakin tapaus. Mulla oli esim joskus lukioaikana komerossa piilossa rantapallo. Piilossa koska hävetti mitä sen kanssa salaa touhusin. En halunnut vastata kysymyksiin miksi minulla sellainen on.
Anyways, illalla ennen nukkumaanmenoa puhalsin salaiseen leluuni ilmaa huoneessani. Varovasti ja hiljaa. Kaikki olivat jo menneet yöpuulle. Porukat kai luuli että teen läksyjä tai nukun.
Asetin pallon tietokoneen edessä pitkittäin olevalle pianopenkille ja menin siihen hajareisin päälle lukemaan seksinovelleja. Oliskohan ollut itsetyydytysnet tai joku.
Hetken kun rantapallon päällä istuu niin muovi lämpenee ja venyy. Välillä nousin ylös ja puhalsin pari puhallusta lisää. Muovin natinaa varoen asetuin takaisin ratsaille. Pöydästä tukea ottamalla ja reisiä jännittämällä sain nylkytettyä palloa vasten.
Muutaman täyttökerran jälkeen pallo oli jo hyvinkin pullea. Piukaksi puhallettu lelu tuntui upealta paljasta alapäätä vasten. Sitten PAM. Yksi sauma ratkesi ylhäältä alas ja putosin pianojakkaralle liiskautunut pallo perseen alla.
Paniikki. Koko talo taatusti kuuli losahduksen. Kuulin askelia ja huhuilua oven takaa. Syöksyin sänkyyn ja vastasin hengästystä pidätellen että kaikki on ok. Että pudotin vahingossa kirjan lattialle. Surkea hätävale mutta läpi meni. Kai. Onneksi kukaan ei avannut ovea. Puhjennut rantapallo oli vielä penkillä ja pikkarit vieressä lattialla. Mitä lie esillä tietokoneen näytöllä.
- Anonyymi
Tuntuu se hyvälle, mut siinä pitää olla oikea tekniikka. Joskus kaverin mökillä yritettiin samanaikaisesti mut kaveri sano ettei saanu siitä mitään. Sormilla kyllä. Ja kuulemma jollain omalla esineellä jota ei paljastanut.
Sit saunassa vertailimme paikkoja ja luulen et mun klitoris on sen verran enenmän ulkona kuin hänellä (tuun helposti ihan trikoiden päältä). Eli voi hyvin olla myös tuommoinen asia.
Semmonen vinkki muuten että ohuet pikkarit päällä kannattaa varovasti koittaa mistä tuntuu hyvältä ja ehkä parikin eri pöytää. Mä sain ekani alakerran pingispöydän kulmaan. Vaihdoin kum siihen alkoi jäädä märkää, et jos tulee tahraa joka ei lähde.. 😅- Anonyymi
Tuo klitoriksen koko saattaa tosiaan vaikuttaa, sorminhan se lötyyy helpommin, mutta ei ehkä sitten osu tuota pöydän kulmaa vasten niin helposti.
Kiva kaveri muuten sinulla, kun voitte tehdä saunassa tuollaisia vertailuja ja yhtä aikaa kokeilla pöydän kulmaa.
- Anonyymi
N37, oletko jo kokeillut sillä tavalla, että ratsastat sillä imukuppidildolla ja samalla hierot klitorista lihashoitovasaralla. Vai onko se esim. liian painava sillä tavalla pidettäväksi
- Anonyymi
Heh. he, kuulostaa kiihottavalta, mutta täytyy sanoa heti, että en ole kokeillut , mutta lupaan jotain vastaavaa kokeilla, ehkä laskisin peppua alas dildo upoksissa ja antaisin klitoriksen tuon lihashuoltovasaran haarapään väliin puristuksiin hetkeksi tekemättä mitään. N 37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. he, kuulostaa kiihottavalta, mutta täytyy sanoa heti, että en ole kokeillut , mutta lupaan jotain vastaavaa kokeilla, ehkä laskisin peppua alas dildo upoksissa ja antaisin klitoriksen tuon lihashuoltovasaran haarapään väliin puristuksiin hetkeksi tekemättä mitään. N 37
N37, kokeileppas tuolla kertomallasi tavalla joskus kun on aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N37, kokeileppas tuolla kertomallasi tavalla joskus kun on aikaa
Eilinen kokeilu laittoi koko kehon värisemään, aivan ihana stimulointi tuonne herkälle alueelle, jos vielä malttaisi edetä hitaammin , niin voisi nauttia pitempään, varma tuleminen joka tapauksessa on tiedossa. N37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilinen kokeilu laittoi koko kehon värisemään, aivan ihana stimulointi tuonne herkälle alueelle, jos vielä malttaisi edetä hitaammin , niin voisi nauttia pitempään, varma tuleminen joka tapauksessa on tiedossa. N37
N37, ihanaa, että sait värinäorgasmin
Sinulla oli kai se vasara lattialla ja laskit itsesi dildoa pitkin alas niin, että klitoris osui siihen vasaran haarapäähän, ei pallopäähän tällä kertaa. Jotain tällaista ainakin kaavailit tekeväsi tuossa edellisessä kirjoituksessa. Malta tosiaan seuraavalla kerralla edetä hitaammin, jos saisit vielä suuremman nautinnon. Tuntuu kivalta, että tulit juuri minun ehdottamallani tavalla tai ainakin sinne päin olevalla tavalla.
- Anonyymi
Legginsit on hyvät tuohonkin. Kun jättää pikkarit alta pois. Liukuvat pöytää vasten mukavasti mut menee kyllä pyykkiin tuon jälkeen umpinärät ja klitoris voi olla hellänä mulla ainaski ennen ku löytää oikean paineen
- Anonyymi
Nii juu tuohonkin.. Huomasin kun joskus imuroidessa vaihdoin suulaketta salihousut jalassa et kutitti kivasti imasta hiukan haaruksistakin mut jos tollai runkkaa ni pöksyt on sen jäljiltä ilkeän märät ja inhottavan tuntuiset. Paljaalle en uskalla koittaa imuria ni tilasin Sättörin ja sehän imee ja toimii.. ☺️
- Anonyymi
N28 Saisko sun vidon runkkaat pöydän kulmaan 59v mies whatsapp 0409320389
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.34212070Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko453566- 823149
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1202907- 992804
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam602597Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592516Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2732409- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488