Eihän tuossa kovin kummoista painetta tulisi vaikka 4 rengasta päällekkäin.
Auton alla ollessaan renkaalle tulee painoa ainakin250 - 400kg per rengas.
Eli hyvin voi säilyttää pinossa ja rengashotelleissa myös saattavat olla noin.
Mä laitoin nyt talveksi 3 päällekkäin ja 1 erilleen kun hyvin mahtui. 2 rengasta yhden päällä ei kyllä paina oikeastaan yhtään mitään.
Vai ei renkaat säily varastossa pinottuna
18
108
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Useimmissa hotelleissa renkaat säilytetään juurikin pinoissa.
Minulla on omat renkaat aina pinossa viileässä ja auringolta suojaisessa varastossa ja hyvin on kaikki renkaat kestäneet, kunhan ne pesee ensin.- AnonyymiUUSI
Pesee ja maalaa, jos peltivanteet ovat ruosteessa. Hämmästyttävän moni jättää nuo tekemättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pesee ja maalaa, jos peltivanteet ovat ruosteessa. Hämmästyttävän moni jättää nuo tekemättä.
onko jollain vielä peltivanteita käytössä
- AnonyymiUUSI
juu pihalla konteissa missä kesällä 60 lämmintä
- AnonyymiUUSI
Aivan tyhjänpäiväistä hifistelyä. Ihan sama missä rytöläjässä ne on, säilyy ihan samallalailla.
- AnonyymiUUSI
Noin väittää vain turha huomionkipeä juntti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin mitään hitonkaan väliä miten ovat, aivan hyvin ovat säilyneet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Miten päättelit, että kirjoittaja on huomionkipeä ja juntti? En kyllä tuosta tekstistä osannut poimia moista yhtälöä. No sinä kai olet se paljon viisaampi, ja omaat moiset lahjat.
- AnonyymiUUSI
Säilyy varmasti...
- AnonyymiUUSI
Kokemusta
- AnonyymiUUSI
Ite laitan renkaat aina siististi varastoon, no pojalla ku on aina "kiire" ne jää jos mihinkin seinustalle aurinkoon lojumaan. No ihan yhtähyvin sen renkaat kestää ku minunkin.
- AnonyymiUUSI
Väärin, ja kovin tyhmää edes väittää tuollaista paskaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, ja kovin tyhmää edes väittää tuollaista paskaa.
Ai jaa, Ensinnäkin siisti kielenkäyttösi, ja älä väitä mitään mistä sinulla ei ole faktaa, omakohtaista kokemusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, Ensinnäkin siisti kielenkäyttösi, ja älä väitä mitään mistä sinulla ei ole faktaa, omakohtaista kokemusta.
Jos vaan lukisit mitä asiantuntijat ja rengasihmiset sanovat tuosta asiasta, niin et edes kirjoittelisi noin typeriä juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan lukisit mitä asiantuntijat ja rengasihmiset sanovat tuosta asiasta, niin et edes kirjoittelisi noin typeriä juttuja.
No niin, tulihan se sieltä. Lukea mitä asiantuntijat sanoo... Aivan eri asia mitä itse on havainnut ja kokenut. On nuo renkaat ollut kausisäilössä sen mitä autolla olen ajanut, sieltä 80 luvun alusta lähtien että eiköhän jotain omaakin kokemusta ole kertynyt, ei tarvitse asiantuntijoilta kysellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä. Lukea mitä asiantuntijat sanoo... Aivan eri asia mitä itse on havainnut ja kokenut. On nuo renkaat ollut kausisäilössä sen mitä autolla olen ajanut, sieltä 80 luvun alusta lähtien että eiköhän jotain omaakin kokemusta ole kertynyt, ei tarvitse asiantuntijoilta kysellä.
Siis väität vastaan tutkittua tietoa ja vuosikymmenien kokemuksia renkaiden varastoinnista. Et sä ainakaan juntti ole?
- AnonyymiUUSI
Mulla on 8 päällekkäin.
- AnonyymiUUSI
Välillä on ollut pari settiä pinossa, eikä ole olut mitään ongelmaa koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14052- 453953
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803271Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303065Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632811En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142807- 252369
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42180Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141788Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231707