Eihän tuossa kovin kummoista painetta tulisi vaikka 4 rengasta päällekkäin.
Auton alla ollessaan renkaalle tulee painoa ainakin250 - 400kg per rengas.
Eli hyvin voi säilyttää pinossa ja rengashotelleissa myös saattavat olla noin.
Mä laitoin nyt talveksi 3 päällekkäin ja 1 erilleen kun hyvin mahtui. 2 rengasta yhden päällä ei kyllä paina oikeastaan yhtään mitään.
Vai ei renkaat säily varastossa pinottuna
18
216
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmissa hotelleissa renkaat säilytetään juurikin pinoissa.
Minulla on omat renkaat aina pinossa viileässä ja auringolta suojaisessa varastossa ja hyvin on kaikki renkaat kestäneet, kunhan ne pesee ensin.- Anonyymi
Pesee ja maalaa, jos peltivanteet ovat ruosteessa. Hämmästyttävän moni jättää nuo tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesee ja maalaa, jos peltivanteet ovat ruosteessa. Hämmästyttävän moni jättää nuo tekemättä.
onko jollain vielä peltivanteita käytössä
- Anonyymi
juu pihalla konteissa missä kesällä 60 lämmintä
- Anonyymi
Aivan tyhjänpäiväistä hifistelyä. Ihan sama missä rytöläjässä ne on, säilyy ihan samallalailla.
- Anonyymi
Noin väittää vain turha huomionkipeä juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin mitään hitonkaan väliä miten ovat, aivan hyvin ovat säilyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Miten päättelit, että kirjoittaja on huomionkipeä ja juntti? En kyllä tuosta tekstistä osannut poimia moista yhtälöä. No sinä kai olet se paljon viisaampi, ja omaat moiset lahjat.
- Anonyymi
Säilyy varmasti...
- Anonyymi
Kokemusta
- Anonyymi
Ite laitan renkaat aina siististi varastoon, no pojalla ku on aina "kiire" ne jää jos mihinkin seinustalle aurinkoon lojumaan. No ihan yhtähyvin sen renkaat kestää ku minunkin.
- Anonyymi
Väärin, ja kovin tyhmää edes väittää tuollaista paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, ja kovin tyhmää edes väittää tuollaista paskaa.
Ai jaa, Ensinnäkin siisti kielenkäyttösi, ja älä väitä mitään mistä sinulla ei ole faktaa, omakohtaista kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, Ensinnäkin siisti kielenkäyttösi, ja älä väitä mitään mistä sinulla ei ole faktaa, omakohtaista kokemusta.
Jos vaan lukisit mitä asiantuntijat ja rengasihmiset sanovat tuosta asiasta, niin et edes kirjoittelisi noin typeriä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan lukisit mitä asiantuntijat ja rengasihmiset sanovat tuosta asiasta, niin et edes kirjoittelisi noin typeriä juttuja.
No niin, tulihan se sieltä. Lukea mitä asiantuntijat sanoo... Aivan eri asia mitä itse on havainnut ja kokenut. On nuo renkaat ollut kausisäilössä sen mitä autolla olen ajanut, sieltä 80 luvun alusta lähtien että eiköhän jotain omaakin kokemusta ole kertynyt, ei tarvitse asiantuntijoilta kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä. Lukea mitä asiantuntijat sanoo... Aivan eri asia mitä itse on havainnut ja kokenut. On nuo renkaat ollut kausisäilössä sen mitä autolla olen ajanut, sieltä 80 luvun alusta lähtien että eiköhän jotain omaakin kokemusta ole kertynyt, ei tarvitse asiantuntijoilta kysellä.
Siis väität vastaan tutkittua tietoa ja vuosikymmenien kokemuksia renkaiden varastoinnista. Et sä ainakaan juntti ole?
- Anonyymi
Mulla on 8 päällekkäin.
- Anonyymi
Välillä on ollut pari settiä pinossa, eikä ole olut mitään ongelmaa koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27410126K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2205826Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1705346PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824969Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot153256Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe52642- 2122519
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.142352Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3742129- 272095