Kuka nykyään siellä määrää voinko muuttaa sinne? olis asunto kattottuna mut en tiedä ollaako tervetulleita. ollaan kunnollisia ja meitä olis 2aikuista ja kolme koululasta. keneltä voi kysyä?
Lieksan kaaleet
18
224
Vastaukset
- Anonyymi00002
Laki määrää
- Anonyymi00003
Ei kannata tulla, täällä ei vanhuksilla ole mitään varastettavaa.
- Anonyymi00004UUSI
Et sä tierä mitä me halutaan.
- Anonyymi00005UUSI
Eikös teijät jo kerran aikoinaan mänemään laitettu...?
- Anonyymi00006UUSI
Joo mut tultas nyt takas kun on varastettu Nurmes aika kuiviin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo mut tultas nyt takas kun on varastettu Nurmes aika kuiviin.
Somalit on vieneet paikkanne, joten ei kannata vaivautua.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Somalit on vieneet paikkanne, joten ei kannata vaivautua.
näillä nu kelat tyhjätään oikein virkakoneistolla asianajajilla
- Anonyymi00009UUSI
NuRMEKSESTA KAALET ON ONNEKSI SIIRTYNYT LIEKSAAN
- Anonyymi00010UUSI
500- vuotta on tämä tyhjäys suomea koetellut ja toinen mokoma on vielä kestettävä AINAKIN PÄÄLLE tuhoamista ei vielä mainita täsä ollenkaan.
- Anonyymi00011UUSI
Jumala rankaiseen lieksalaisia heidän irstaasta ja paheellisista elämäntavoistaan johtuen. Tällä palstallakaan ei muuta kuin hekumoidaan sipuliteemakkarasta, Pirkka-oluesta ja käteenvedosta! Sitten on vielä Reunatie, tuo kaiken perkeellisensaatanallisen viekoittelun lähde, mikä ihmisen kadotukseen vie jo määnpäällä eläessään! Kuinka moninkertaisesti se sitten kertautuukaan kun olette siirtynyt elämästä kuolemaan ja iankaikkisesta iankaikkiseen kestävän helvetin tulisilla hiilillä suoritettavan rangaistuksen pariin! Siellä ei paisteta sipuliteemakkaraa vaikka kuinka mieli tekisi, eikä humaltumistarkoituksessa juoda Pirkka-olutta! Muistatte sitten syntiä tehneenne ja hirvittävän kauhistuttavasti riettailleenne!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jumala rankaiseen lieksalaisia heidän irstaasta ja paheellisista elämäntavoistaan johtuen. Tällä palstallakaan ei muuta kuin hekumoidaan sipuliteemakkarasta, Pirkka-oluesta ja käteenvedosta! Sitten on vielä Reunatie, tuo kaiken perkeellisensaatanallisen viekoittelun lähde, mikä ihmisen kadotukseen vie jo määnpäällä eläessään! Kuinka moninkertaisesti se sitten kertautuukaan kun olette siirtynyt elämästä kuolemaan ja iankaikkisesta iankaikkiseen kestävän helvetin tulisilla hiilillä suoritettavan rangaistuksen pariin! Siellä ei paisteta sipuliteemakkaraa vaikka kuinka mieli tekisi, eikä humaltumistarkoituksessa juoda Pirkka-olutta! Muistatte sitten syntiä tehneenne ja hirvittävän kauhistuttavasti riettailleenne!
Unohdit yamalin riettauden pesän ja sen pääpapin isä-jatkiksen!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Unohdit yamalin riettauden pesän ja sen pääpapin isä-jatkiksen!
No niinpä unohdin, mutta olin jo niin järkyttynyt asiasta minkä Jahve minulle mieleen nosti ja käskytti palstalle kirjoittamaan, että unohdin mainita Yamalista. Synnit on siellä veriruskeat eikä ne ole pois pyyhittävissä enää ja edes väkevilläkään rukouksilla! Yamalin ylle on tuomio koittava ja se on vain toteutumistaan odottava!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No niinpä unohdin, mutta olin jo niin järkyttynyt asiasta minkä Jahve minulle mieleen nosti ja käskytti palstalle kirjoittamaan, että unohdin mainita Yamalista. Synnit on siellä veriruskeat eikä ne ole pois pyyhittävissä enää ja edes väkevilläkään rukouksilla! Yamalin ylle on tuomio koittava ja se on vain toteutumistaan odottava!
Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka seilaa Mönninselän paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa perämiehet ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä Lieksanmaan asukkaat ovat juopuneet…
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka seilaa Mönninselän paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa perämiehet ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä Lieksanmaan asukkaat ovat juopuneet…
En halua Mönninselälle 🥺
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Saanko minäkin haureus viiniä...? 🙋♂️
- Anonyymi00016UUSI
Meillä on uudet, tilavat hameet! 🤾♂️
- Anonyymi00017UUSI
En halua
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En halua
Oo kiltti ja haluaisit nyt! Tiiä jos vaikka saisit tehtyy uuven maailiman ennätyksen!
"Rikoskomisario Vesa Aaltonen Varsinais-Suomen poliisista kertoo tutkineensa kerran juttua, jossa romaninaiselta löytyi hameen alta varastettua tavaraa 75 kiloa. Mukana oli erilaista omaisuutta, kuten tapettirullia.
– Naisella oli yllään aivan kuin armeijan taisteluliivit, joten se antoi kantokykyä, mutta kyllä silti olimme ihmeissämme moisesta määrästä. Lisäksi romanien kansallispukukin jo painaa melkoisesti, joten naisella täytyi olla hyvä kunto, jotta pystyi kantamaan sellaista kokonaisuutta."
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/196143/Valjien hameiden avulla varastetaan yllattavan paljon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741084
- 68974
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104938- 47932
- 51875
- 49694
- 31649
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536