Anonyymi-ap
2025-11-12 18:08:25
Tämä ahne paska tahkoaa rahaa vaikka pyörittää ORJA laumaa ja hyödyntää aivokuollutta maata
Oletko käyttänyt WOLT?
En ole eli puhdas omatunto
Miki Kuusi
5
222
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Miki Kuusi kuuluu suomalaiseen Granfeltin aatelissukuun.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan tilannut Wolt-palveluista mitään ruokaa. Enkä ole käyttänyt Uberin enkä Boltin taksejakaan.
Nää taitaa olla enemmän sellaista alle 35-vuotiaiden hupia tällaiset. Olen kasvanut ulos tuosta kuluttajaryhmästä.- Anonyymi
On ymmärrettävää, jos ei asu alueella missä nämä toimii eikä omista älypuhelinta.
- Anonyymi
No ei noi Uber ja Bolt ole tehnyt elettäkään, että yli 35-vuotiaatkin oppisi niiden takseja käyttämään. Jotakin lehtimainosta tms. kannattaisi kokeilla.
Minäkin soitan aina Fixutaksista ittelle taksin, kun sellaista kyytiä tartten.
- Anonyymi
Kukaan ei oikeasti tarvitse pizzan kotiinkuljetus palvelua, ilmankin on pärjätty. Wolt ei ole kaiketi tuottanut voittoa vielä yhtenäkään vuonna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2118654Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.184397Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1063849"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373732Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma963041Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1862796Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1522251
- 741726
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a691517