Havaittu asia. Annat palautetta ja kritiikkiä näille paikallisille ja yrität heidänkin hyväkseen hieman avartaa heidän maailmankuvaansa. Niin ei, mikään ei mene perille eikä mitään muutosta nähdä tapahtuvan. Ja taatusti näistä asiosta on jauhettu iät ajat täällä.
Normaali ihminen laajentaa tajuntaansa viisaudella ja pohtii asiota ja oppii virheistään ja korjaa ajatusmallejaan. Näin toimien ihminen kasvaa ihmisenä ja kehittyy.
Täällä ollaan sillä tasolla, että jos joku tulee vaikka Hämeestä, niin sanotaan että se on liian hieno ja vähän parempi ihminen. No, tottakai on koska paikalliset itse huonontaa itsensä kateudella, kieroudella ja erikoisilla harrasteillaan kuten juoruilulla ja pahanpuhumisellä sekä kyttäilyllä. Muualta tulevilla on yleensä yhteys itseensä ja hieman järkevämpiä ajatuksia kuin se, että kuka ajoi naapurin pihaan tai saisiko siitä hyvän juorun tai valheen.
Miten ihminen voisikaan kehittyä jos ei ole edes halua ottaa kritiikistä ja viisaista sanoista onkeensa ja muuttaa omaa käytöstään ja ajatteluaan. Pitäydytään samoissa junttimaisissa typerissä ajatuksissa eikä muuteta näkemyksiä edes tosiasioiden valossa.
Normaalisti ihminen oppii virheistään ja parantaa juoksuaan. Karjalassa ei
Anonyymi-ap
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
Olen parantanut juoksuani, kun juoksen muskotista kaljakonttien kanssa vain todella harvoin lihava vartija saa minua kiinni!
- Anonyymi
Ken unohtaa menneet erheensä, on tuomittu toistamaan niitä.
- Anonyymi
Ken muistelee erheitään, on tuomittu toistamaan niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken muistelee erheitään, on tuomittu toistamaan niitä.
Aloittaja vajakki taas lämmittelee vanhaa samaa paskanjauhantaa.
- Anonyymi
Normaalisti ihminen paranee mielenterveyshoidossa, aloittaja ei.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi parantaa juoksuaan karjalasta pois päin ja mahdollisimman kauas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609730K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785493Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565109PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694780- 1892298
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122209Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 901527
- 211441
- 411103