Miksi petit minut?

Anonyymi-ap

Et pitänyt salassa asiaa joka oli tarkoitettu vain tietoosi. En kysy tai odota tässä vastausta.

Tiedät itse että sen jälkeen en luottanut. Ja ilman luottamusta, jota et enää takaisin saa, ei ole meillä enää mitään.

Teit valinnan joka lukitsi oven kohdallani. Se ei enää aukea, ikinä.

23

320

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ikinä kertoisi mitään ! Toinen ihminen näki tunteeni, mutta mitään en ole sinusta rakas kertonut rakas. En ikinä tekisi niin. Rakastan valtavasti. Eihän suljeta ovia? Naiselta ❤️

• Anonyymi

Kerroit kaikille. Kyllä minä tiedän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit kaikille. Kyllä minä tiedän!

Kenelle kaikille? 😄 no en kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kaikille? 😄 no en kyllä

Ei sanoillasi ole merkitystä enää. Valehtelija kun olet ja tulet aina olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanoillasi ole merkitystä enää. Valehtelija kun olet ja tulet aina olemaan.

Miksi et kysy suoraan häneltä ketä syytät turhaan mahdollisesti valehtelusta? Ainakin omalla kohdalla syytös olisi täysin turha. 😔 k naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kysy suoraan häneltä ketä syytät turhaan mahdollisesti valehtelusta? Ainakin omalla kohdalla syytös olisi täysin turha. 😔 k naiselta

Jos tiedät että olet rehellinen ja asia on kohdallasi täysin turha ja perusteeton, niin älä edes vastaa tälläiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedät että olet rehellinen ja asia on kohdallasi täysin turha ja perusteeton, niin älä edes vastaa tälläiseen.

Olisi surullista jos luulisi noin, eikä vaivautuisi puhumaan.

• Anonyymi

Nyt sinua vedätetään. Kysy suoraan tyypiltä itseltään. Vaikuttaa siltä, että keksit moisen syytöksen.

• Anonyymi

Ei ole syytä olettaa että valehtelija puhuisi totta. Sen sijaan minä tiedän totuuden ja puhun vain sitä. Tämä aloitukseni on viesti jolle en odota vastausta. Tärkeintä että sanon asiat niinkuin ne on.

Vastapuoli voi tehä mitä lystää. En ole mitään selitystä velkaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole syytä olettaa että valehtelija puhuisi totta. Sen sijaan minä tiedän totuuden ja puhun vain sitä. Tämä aloitukseni on viesti jolle en odota vastausta. Tärkeintä että sanon asiat niinkuin ne on.

Vastapuoli voi tehä mitä lystää. En ole mitään selitystä velkaa enää.

Et sano asioita kuten ne on. Jos et sano niitä hänelle suoraan, sun sanoilla ei ole merkitystä. Ne on valetta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sano asioita kuten ne on. Jos et sano niitä hänelle suoraan, sun sanoilla ei ole merkitystä. Ne on valetta!!

Ei kiinnosta mitä sanat ovat muille. Pidän huolta että sanani ovat rehelliset minulle ja muista viis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä sanat ovat muille. Pidän huolta että sanani ovat rehelliset minulle ja muista viis.

No, teet palveluksen sille toiselle kun hänen ei tarvitse sun uhri olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinun kaltainen yli neuroottinen ihminen olisi kuin raskas. Ja sitä olikin.

Mutta se on sitä kun on ylpeä ja samalla hauras, narsistinen itsetunto. Eli ei itsetuntoa.

• Anonyymi

sä vuosit mun viestejä eteenpäin. Siksi meni sinuun luottamus. Ei menetetä mitään, kun ei ole menetettävää. Hyvästi.
      Naiselta kuin hänelle.

Mikäs sun tilanne oli? Millainen asia oli kyseessä?

• Anonyymi

Yhtä paha. Sellainen romutti kaiken ja hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööh? No ei varmaan mulle. Ei ole kyse sellaisesta.
        Hän kohteli minua kurjasti töissä. Meni työkyky pitkäksi aikaa ja masennuin. Siksi todellakin hyvä niin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööh? No ei varmaan mulle. Ei ole kyse sellaisesta.
        Hän kohteli minua kurjasti töissä. Meni työkyky pitkäksi aikaa ja masennuin. Siksi todellakin hyvä niin!

Ja lisään tähän! Ovi on nyt muurattu kiinni!! Parempaa on elämässä. 🤩❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Kyse ei ollut sellaisesta. Eiköhän se johtunut ihan muusta. Pässi

• Anonyymi

Poista mut snäpistä niin pääsen susta vihdoin eroon.. Äläkä seuraa mitään tarinoitanikaan siellä.

• Anonyymi

Niin.. Ap taitaa olla roikkua. Neuroottinen sellainen. Näköjään. Ei kestä totuutta.

• Anonyymi

Taisi sanoa totuuden ja et kestä sitä. Heikko.

• Anonyymi

Hänet johdateltiin siihen tilaan

• Anonyymi

Tässä aloituksessa on ainakin nyt jo 5 tai 6 eri kertojaa😹 ~näkijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      56
      10713
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      128
      10196
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7957
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6384
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      38
      5161
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      69
      4885
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      132
      4182
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      129
      3486
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3185
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      229
      3134
    Aihe