Kai nyt tajuat, että kun kiusoittelin sinua

Anonyymi-ap

niin se oli merkki ihastumisesta. Vaikka kyllähän siinä kyse oli paljon vakavammasta. Rakkaudesta. Tässä vaiheessa olen jo niin kiintynyt, että elämä ilman sinua tuntuu mahdottomalta. Että et edes tajua. M > N

21

454

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❤️🙂

• Anonyymi

Minkälaista kiusottelua tarkemmin?

• Anonyymi

Millä tavalla kiusoittelit?

• Anonyymi

Ei kai sitä voi sellaisesta tajuta. Ihan omalta kohdaltani kun mietin, niin ei varmasti kaikki "kiusoittelijat" ole vakavasti rakastuneita. Ei. Huono selitys, ei kelpaa. Eikä kelpaa varmaan hänellekään, jolle aloituksen olet kohdistanut. Naiselle mieheltä siitä selvisi. Itse mietin tänä päivänä, että mitä rakkaus on? Onko mahdollista kokea jotain aitoa,romanttista rakkautta? Millä sen kipinän toisen ihmisen kanssa saa säilytettyä? Missä kohtaa kannattaa siirtyä intiimipuolelle? Kuinka paljon tuntemista siihen vaaditaan?

• Anonyymi

Minkä ikäiselle naiselle? ☺️

• Anonyymi

Täysin omasta tilanteesta käsin vastaan nyt.
      En oikein tajunnut. Tai tajusin tietysti jotain, mutta ajattelin, että testaa vaan omaa viehätysvoimaansa tai jotain peliä pelailee minulla. Olin itse niin ihastunut, etten varmasti ajatellut yhtään selkeästi mistään asiasta. Ilahduin vaan jokainen päivä, kun kuulin äänensä ja näin hänet. Muusta en tajunnutkaan sitten yhtään mitään. Olisin niin toivonut, että hän olisi halunnut minut oikeasti, vaikka tilanne olikin vähän haastava.

• Anonyymi

Et sinä minusta tykkää etkä välitä. Kuljet kuin en olisi olemassa. Keljuilet, kun et tohdi sanoa suoraan, etten kelpaa sinulle. Välttelet seuraani. Lähdet pois, kun näet minut. Et tule juttelemaan, kuten ennen. Sinä olet hylännyt minut. En ole sinulle mikään enkä kukaan.
      Sivusta miehelle naiselta

• Anonyymi

Mistä juteltiin viimeks?

• Anonyymi

Koulusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulusta?

Whatsappissa ehkä noin teimmekin. Puhuin opintopisteistä.
        Sivusta nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koulusta?

Sivusta tulit tähän.

• Anonyymi

"Rakkauvesta se hevonenkin potkii" - ?
      Ja luut on sijoiltaan...

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

"Kassleria kansalle" huus kalju tupeetukka, ku edessä olevan tuolia tyhjäksi potki.

• Anonyymi

Jaa mä ainakin kiusaan siksi että se on helpoin tapa selvittää kuinka äkkiä toisen saa suuttumaan siten saa helpoiten tietää toisen todellisen luonteen kun on tämän saanu suuttumaan

• Anonyymi

Onpas tyhmää käytöstä!

• Anonyymi

Jotenkin tuo aloitus on niin 😘

• Anonyymi

Muistan kertoja kun kiusoitteli ja muistan kuinka tuli kerran aika liki.. Puhui kaikenlaista vihjailevaakin pikkutuhmaa joskus.
      Eka kerta minkä muistan kun kommentoi mun tapoja. Esim sitä miten join vettä kahvin päälle. 😅 Tarkkaavainen oli mun jutuista. Näki mun sieluun suurinpiirtein. Näki lävitseni. Meni ihon alle.
      Naiselta jollekin, johonkin

• Anonyymi

+Ja muisti mitä ruokaa oon tilannut. Kaikenlaista. Parhaiten muistan sen yhden katseen. Sen jälkeen ei mikään enää ole ollut ennallaan. Sääli, että yksi minulle tärkeä asia meni vähän miten meni.
        Kaikkea hyvää hänelle toivon.

• Anonyymi

Ja niin.. Minun kaivatulla on synttärit 2 pv päästä. Mutta yritän pyöriä tämän tunteen yli, vaikka se vain on minussa. Kuin sisäänrakennettuna. Menen eteenpäin elämässäni koko ajan, mut häntä en pysty pyyhkimään mielestäni, vaikka mitä kävisi mielessä.
      Joskus näen ihmisistä jotain samaa. Haenko sitä vai onko mun vain niin ikävä häntä, että yritän näin päästä yli. Joku ääni, tyyli, olemus, 🤓. Mikä vain..
      Miksi tämä on näin? Voi kun tietäisinkin. 🥹
      Naiselta jollekin johonkin

• Anonyymi

En ymmärrä miksi vaikenet ja pakenet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      111
      9398
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      8986
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      18
      7855
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6244
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5358
    6. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      4459
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      7
      4376
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4345
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4233
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4163
    Aihe