Olen huomannut.
Sinussa on kaksi puolta
23
1269
Vastaukset
- Anonyymi
On. Se on totta.
- Anonyymi
Joo etu- ja takapuoli.
- Anonyymi
Sama! On myös ulkopuoli ja kenties sisäpuolikin, mutta siitä en ole ihan satavarma, kun en ole nähnyt..
- Anonyymi
Tunnistan tuon myös itsessä. Tiedän myös, mistä johtuu ja mistä on kyse.
- Anonyymi
Ei riitä, niitä on enemmän.
- Anonyymi
Joo oikea ja vasen puoli. Ylä ja alapuoli.
- Anonyymi
Joo toisessa on tappi ja toisessa reikä
- Anonyymi
Mulla on monta identiteettiä. Eri tilanteita varten, jotta selviän. Vain siitä on kohdallani kyse. On sille varmasti jokin psykologinen termikin olemassa. Mutta "näillä" mennään 😁
- Anonyymi
Vaikea arvata
Jakautunut persoona ihanista ihanin😁 sykedeelistä puhumattakaan. On siinä jollekki ukolle kunnon kompo kun susta joskus eroon haluaa. Syntyy sellanen paskamyrsky itsemurha hässäkät yms. Kivaa. Mietiny usein sitä sun exä parkaa. Ei se turhaa sua varmaan jättänny ja pettäny - Anonyymi
Ja puhuu henkilö, joka on aina haukkumassa muita jakautuneesta persoonasta, mutta onkin itse sellainen.
- Anonyymi
Ihmisessä on yleisesti monta puolta. Yksipuoliset ihmiset on tylsiä!
- Anonyymi
Joo, mieti jos olis vaan vaikka etupuoli... Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mieti jos olis vaan vaikka etupuoli... Huh huh.
Takapuoli ois viel pahempi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takapuoli ois viel pahempi :D
🤭😁
- Anonyymi
Ei ole, et ole vain antanut mahdollisuutta selittää, mistä epävarmuutena johtui ja pelko menettämisestä. Miksi toimin niin kuin toimin. Rakas mies, olen se sama yksi kokonainen ja rakastettava. Naiselta ❤️
- Anonyymi
Kulta! Kerro se minulle... vaikka hiljaa kuiskaten. Voit luottaa, etten pahastu tai kyseenalaista kertomaasi ja lupaan olla siinä rinnalla niin kauan, kuin vain haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta! Kerro se minulle... vaikka hiljaa kuiskaten. Voit luottaa, etten pahastu tai kyseenalaista kertomaasi ja lupaan olla siinä rinnalla niin kauan, kuin vain haluat
No vastaatko tämän päivän viestiin jonka wa laitoin?
- Anonyymi
Jokaisessa on useampia puolia.
- Anonyymi
Itse olen introvertti, IRL:ssä käyttäydyn varovaisesti. Kun kirjoittelen ajatuksiani tai kinastelen täällä niin olen se sisäinen minäni.
- Anonyymi
Sinussa on se kaunis kasvo ja sisällä asuu saatanaakin pahempi tapaus
- Anonyymi
Ai miten niin? Et tunne minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten niin? Et tunne minua.
Miehessä kyllä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehessä kyllä on
Jaa, kenestäköhän tässä sitten on kysymys?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163