Se oli ensimmäinen särkyminen. Se oli ensimmäinen pomon puhuttelu. Sanoit ettei ketään lähde huoneesta ennenkuin kun me ollaan puhuttu josta me kaikki tiedetään tuijotit mua tiukasti. Olin ihan järkyttynyt. Sanoit varmaan ekan kerran sen ein. Sanoit että juttelee monien kanssa eikä se tarkoita mitään. Minä jäin vielä huoneeseen, palatsit ovelle hymyillen mihin jäin, sanoin että teen tämän jutun. Hymysi hyytyi ja lähdit pois. En uskonut enää niin vahvasti että sinäkin välität. Tämän jälkeen aloin jo vähän paeta yhteisiä kohtaamisia. Ehkä katseesi kertoi että miksi kerroit muille, ja halusit vain piilottaa tunteet meidän väliltä näkymättömiin. Ehkä luulit että tajusin sun peittely yrityksen ja olisit halunnut kertoa kun sen kun palasin hakemaan. Ehkä välit koko ajan, mutta en voi enää kuvitella niin. Vaikka pieni toive itää..
Silloin kun kutsuit minut ja yhden muun "toimisto"huoneessa
6
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"toimisto" on sanan tilalla joka olisi liian paljastava, ei erisnimi ap
- AnonyymiUUSI
No onko se sitten palstaäijä rehtorin tai inspehtorin kanslia? Lol.
- AnonyymiUUSI
Toimistolla joutunu käymään viidessä puhuttelussa ja siitä koska työt alkaa on mulle sen lisäksi pidetty ainakin viisi puhuttelua puhelimitsekin opinko itse siitä mitään toki jotain mu en siltikään oppinu pelkäämään työpaikan menettämistä vaikka oli velkaa enemmän kuin tarpeeksi kun oli asuntolaina jakuva velka autosta kulut kahdesta autosta ja vie ois pitän saada ruoka ja vaatteetkin jotenkin ja töissä käydä sadan kilsannpäässä kotoa eli työmatka oli kakssataa kilsaa edestakaisin ja palkka vain himan päälle kakstonnia netto koittakaapa kuinka helppoa on ja toki muut kulut puhelinlasku elatusmaksu menis jo monella sormi suuhun onneksi olin parisuhteessa joka edes näennäisesti toimi ulkopuolisille siihen si toinen lapsi vie päälle vähä ennen kun elatusmaksut loppu noin kolme vuotta ennen et kyl mä osaan tehdä elämästäni itselle riittävän haastavaa ja kotonakin osaan järjestää itselleni enemmän töitä kun yksikään työnantaja työmaalla ja kotona tehdystä työstä ei edes makseta palkkaa
- AnonyymiUUSI
Nostan tämän jos näet, luet ja reagoit. Mutta jo tästä alkaen olen jo alkanut osittain välttämään ja uskomaan että pelailut vain mulla..ap
- AnonyymiUUSI
Kenelle tämä? Minä en ole pelaillut kenenkään kanssa tunteilla.
- AnonyymiUUSI
Miehelle ex-pomolle..ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on375615- 545449
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1024434En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163833Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443713Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313462Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53240Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682926- 252669
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris422531