Ymmärreräänkö ruotsissa sitä kieltä mitä suomessa puhutaan pienellä alueella rannikolla? Onko suomi ja inkeroknen lähempänä toisiaan?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Vihapuhetta.
- Anonyymi
kenny79 kirjoitti:
Nii asioosta ei saisi nyt näimä tekopyhinä aikoona puhua oikeilla nimillä?
Tekopyhä loukkaantuminen vihapuhujan tyyliin.
- Anonyymi
Pitääkö kysyä englanniksi, jotta saa vastauksen?
- Anonyymi
Voisit ottaa asioista selvää ihan itse. Täältä et saanee kuin tietyllä tavalla värittyneitä vastauksia.
Tosin niitähän sinä taidat olla hekemassakin, uskon ja kuplan vahvistukseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ottaa asioista selvää ihan itse. Täältä et saanee kuin tietyllä tavalla värittyneitä vastauksia.
Tosin niitähän sinä taidat olla hekemassakin, uskon ja kuplan vahvistukseksi.Eihän toki, ei kaikki ole sinunkaltaisiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toki, ei kaikki ole sinunkaltaisiasi.
Ovat pahempia. Puolustavat pakkoenglantia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat pahempia. Puolustavat pakkoenglantia.
Svekkulit ovat kaikkein innokkaammin puolustamassa nykyistä kielipolitiikka.
Ainoastaan tämä takaa ruotsille sen aseman mikä sillä nyt on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin niitähän sinä taidat olla hekemassakin, uskon ja kuplan vahvistukseksi.Sinäkö varoitat asenteellisuudesta, naurahdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svekkulit ovat kaikkein innokkaammin puolustamassa nykyistä kielipolitiikka.
Ainoastaan tämä takaa ruotsille sen aseman mikä sillä nyt on.Taisi sieltä taas paljastua millä asioilla kyselijä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö varoitat asenteellisuudesta, naurahdus.
Lisää asenteellisuuden osoituksia. Sinulla kyse ei ole kielestä vaan jostain ihan muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561