Ymmärreräänkö ruotsissa sitä kieltä mitä suomessa puhutaan pienellä alueella rannikolla? Onko suomi ja inkeroknen lähempänä toisiaan?
Hurrit ja riikinruottalaaset.
11
249
Vastaukset
- Anonyymi
Vihapuhetta.
- Anonyymi
kenny79 kirjoitti:
Nii asioosta ei saisi nyt näimä tekopyhinä aikoona puhua oikeilla nimillä?
Tekopyhä loukkaantuminen vihapuhujan tyyliin.
- Anonyymi
Pitääkö kysyä englanniksi, jotta saa vastauksen?
- Anonyymi
Voisit ottaa asioista selvää ihan itse. Täältä et saanee kuin tietyllä tavalla värittyneitä vastauksia.
Tosin niitähän sinä taidat olla hekemassakin, uskon ja kuplan vahvistukseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ottaa asioista selvää ihan itse. Täältä et saanee kuin tietyllä tavalla värittyneitä vastauksia.
Tosin niitähän sinä taidat olla hekemassakin, uskon ja kuplan vahvistukseksi.Eihän toki, ei kaikki ole sinunkaltaisiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toki, ei kaikki ole sinunkaltaisiasi.
Ovat pahempia. Puolustavat pakkoenglantia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat pahempia. Puolustavat pakkoenglantia.
Svekkulit ovat kaikkein innokkaammin puolustamassa nykyistä kielipolitiikka.
Ainoastaan tämä takaa ruotsille sen aseman mikä sillä nyt on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin niitähän sinä taidat olla hekemassakin, uskon ja kuplan vahvistukseksi.Sinäkö varoitat asenteellisuudesta, naurahdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svekkulit ovat kaikkein innokkaammin puolustamassa nykyistä kielipolitiikka.
Ainoastaan tämä takaa ruotsille sen aseman mikä sillä nyt on.Taisi sieltä taas paljastua millä asioilla kyselijä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö varoitat asenteellisuudesta, naurahdus.
Lisää asenteellisuuden osoituksia. Sinulla kyse ei ole kielestä vaan jostain ihan muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787