Mulle tolkutettiin

Anonyymi-ap

Unessa, että antakaa anteeksi menneille ihmisille, mitä ikinä onkaan tapahtunut. Vain sillä pääsee eteenpäin.
Vaikka et hyväksyisi tapahtunutta, mitä joku teki joskus, niin anna anteeksi.

11

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Häpäset oman sielusi kieltämällä asian.

• Anonyymi
        UUSI

No jos kerran kerkesit irtoliperit jo ostaa nii what the heck

• Anonyymi
      UUSI

Mene jo eteenpäin mies! Älä haikaile menneitä.
      Oot niin sekaisin päästäsi jo, ettei mitään rajaa näissä sun avautumisistasi täällä palstalla. 😵‍💫Eikö sulla oo lapsikin👶? Tarviskohan se sua?Mä autan sua.... TARVII!

• Anonyymi
        UUSI

Jahas. Uusavuton 5.2. -sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi.

Matteus 6:14

• Anonyymi
      UUSI

Ihan viime vuosilta on itselleni tehty kamalia asioita. Olin ihmisen luona, jonka kanssa tein yhteistyötä. Hän vei minut mukaansa, kun olin humaltunut. Juotti vielä lisää alkoholia, jonka jälkeen tipuin (tyrmäys tipat). Sen jälkeen kun olin tiedoton, raiskasi minut ylisuurella vehkeellään. Teki ties mitä. En anna tuolle psykopaatille anteeksi tekoaan, ei varmasti itse kadu sitä ikinä. Vasta vähän aikaa sitten pystyin näkemään tuon kuvion. Muutaman vuoden otti. Liian kamalaa, mieli torjui.

• Anonyymi
        UUSI

Ja en ap

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä uni.
      Niin totta.
      Mutta vaikeaa antaa anteeksi ellei kärsinyt osapuoli näe omaa tilannettaan koko muu maailma vastaan minä -tyylillä. Sillä seuraava pahantekijä odottaa samaista ihmistä jo nurkan takana.

Siksi on tärkeää että ihminen katsoo myös sisään päin itseään ja haluaa muuttaa itseään ja ymmärtää sen, että jokaisen "hyvä" on jonkun toisen paha ja jokaisen "paha" on jonkun toisen hyvä.
      Pureutumatta "pahan" ja "hyvän" käsitteisiin enemmän, lait yrittävät hillitä ihmisiä tekemästä rikoksia pelotevaikutuksellaan ja ne jotka silti tekevät niitä, maksavat siitä yhteiskuntamme määrittelemän hinnan.

Mutta lait voivat olla myös pahojen asioiden puolella, tai hyvien asioiden puolella, riippuen niitä laatineista yksilöistä - päättäjistä sekä heidän maailmankatsomuksistaan, ihmisten erilaisista haluista ja himoista, jotka äänestävät heidät valtaan. Siksi objektiivinen asenne on tärkeä sekä myös rehellisyys päätöksentekoprosessissa, joka sisältää myös kyvyn nähdä erilaiset hyvät sekä huonot vaikutukset samanaikaisesti, ei vain jonkin pienen äänestäjäryhmän etuja silmällä pitäen on tärkeää.

En voi tuomita kärsineitä vihaisia ihmisiä, mutta asioihin olisi ollut jo mahdollisuus vaikuttaa rikollisen puolelta ennen kuin rikos tapahtuu.
      Mutta se olisi vaatinut itsekuria.
      Rikoksien ja kostonkierteiden rinki tuli ja paha moninkertaistui maailmassa.
      Se ei enää ollut vain oma ajatus joka tuli ja meni.

Unennäkijä ei välttämättä saa oikeutta, mutta menetellessään niin, hän tekee maailmasta paremman.

En itse aina pysty siihen "vihaisena" skeptikkonakaan, tai jos pystyn, vaikutus on kehnohko. Ainakin maallisesti ajateltuna.
      Jossain vaiheessa ( ainakin kommenttien mukaan ) ellen ole väärinkäsittänyt, joidenkin uskovaisiksi itsensä määrittelevien ihmisten uskonelämä astuu mukaan niin että se näkyy myös hyvinä päätöksinä olla vastaamatta pahaan pahalla.

Hyvää iltapäivää.

• Anonyymi
        UUSI

Kirjota kirja, huhhuh

• Anonyymi
      UUSI

Ei nyt sentään ihan kaikkee anteeks voi.

• Anonyymi
      UUSI

Se on vaan kokemusta, olet paljon kokenut nainen. hehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      37
      5615
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      54
      5449
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      102
      4434
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      16
      3833
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3713
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      131
      3462
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3240
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2926
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2669
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      42
      2531
    Aihe