Ap mies haluaisin jatkaa keskustelua

Anonyymi-ap

Sait minut tuntemaan halutuksi vaikka vartaloni on arpeja täynnä ja yllytys onnistui

37

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä me voidaan, mun puolesta jatkaa. Mä olin vähän hukassa edellisen ketjun viimeisten viestien kanssa. En oikein ymmärtänyt mitä niillä halusit sanoa.
      Ap

• Anonyymi
        UUSI

Häiritsi jotenki nuo muut komentoija...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Häiritsi jotenki nuo muut komentoija...

N45v olen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

N45v olen

Ethän ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi
        UUSI

Ja taisi nolottaa tuo tapahtunu juttu
        N45v

• Anonyymi
        UUSI

Ei nolota enään😘
        N45v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nolota enään😘
        N45v

Rämesika turskalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

Niin sinä eikä sulta kysytty mitään. Buaahaa spedeltä ei näytä into loppuvan. Tyrkyllä olo vaan jatkuu entistä kiivaampana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rämesika turskalla

Mitäs olet hähähää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nolota enään😘
        N45v

Joko poika on terve?

• Anonyymi
      UUSI

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi
        UUSI

Hehehee mitäs olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hehehee mitäs olet.

Jouduikko itse käyä wc ssä. Naurua....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinäkö jouduit. Ei sun säälittävyytesi naurata kun ittees.

• Anonyymi
      UUSI

Ei oo syistä nostella. Mua häiritsee tosissaan noi dorkat häiriköt. Siirrytään sähköpostiin, ihan oikeasti. Ei siinä paljastu identiteetti sen enempää, eikä sitoudu mihinkään.
      Mulla on tänään vähän kiireisempi päivä, en voi osallistua yhtä usein, kuin eilen.
      Ap

• Anonyymi
        UUSI

Sattuneesta syystä en ole valmis kokeilee sitä kumminki paljastuu mun sijainti ja tiedot en luot noihin😬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuneesta syystä en ole valmis kokeilee sitä kumminki paljastuu mun sijainti ja tiedot en luot noihin😬

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

Jaahaan mitäs paskoit. Nyt mars mars äitis luokse pyllynpesulle ja uutta vaippaa.

• Anonyymi
      UUSI

Tehdään ihan niin kuin sä haluat. Kerron vaan että mä oon kyllä niin onneton tietokoneiden kanssa, että en kyllä löytäis sieltä mitään, hyvä kun postit löytyisi😳 En edes tiennyt, että sieltä ois mahdollista löytää sijainti tietoja.
      Nukuitko hyvin eilisen jälkeen? Ja mitäs sulla oois tänään mielessä?😘
      Ap

• Anonyymi
        UUSI

Nukuin kyllä tosi hyvin...aamulla herätessä tunsin pepulla hyväilyä ja samalla tunsin kun dildo työntyi peppuun ihan koko mitaltaan ja värinä alkoi...pillun huulet turposivat isoiksi...ynisin kun vauhti kiihtyi tosi kovaksi...klitta hieroutu lakanaa vasten kun kädellä painettiin peppua...ei mennyt kun muutama minuutti ja huuto orgasmi vapisutti vartaluani...jatkui ja jatkui pumppaaminen ja hetkenpäästä toinen huusin suoraa huutoa...sanoin tosi isosti nyt lopeta lopeta...huohotin jonkuaikaa käännyin ja tiesin kukapa sielä oli. Hymyilin sanoin että meeppä keittään kaffit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nukuin kyllä tosi hyvin...aamulla herätessä tunsin pepulla hyväilyä ja samalla tunsin kun dildo työntyi peppuun ihan koko mitaltaan ja värinä alkoi...pillun huulet turposivat isoiksi...ynisin kun vauhti kiihtyi tosi kovaksi...klitta hieroutu lakanaa vasten kun kädellä painettiin peppua...ei mennyt kun muutama minuutti ja huuto orgasmi vapisutti vartaluani...jatkui ja jatkui pumppaaminen ja hetkenpäästä toinen huusin suoraa huutoa...sanoin tosi isosti nyt lopeta lopeta...huohotin jonkuaikaa käännyin ja tiesin kukapa sielä oli. Hymyilin sanoin että meeppä keittään kaffit.

N5v siis tuon kertoi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

N5v siis tuon kertoi

N45v siis😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka oli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka oli?

Ap tietää. Muille en sano

• Anonyymi
      UUSI

Sun ei tarvii miettiä mitä hommaisit joululahjaks. Mä uskon tietäväni sen toivelistan🤔
      Oliko erikoinen jännite illalla?
      Ap

• Anonyymi
        UUSI

No oli kyllä erikoinen jännite päällä... minkälainen lahjalista mielestäsi on🤤

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No oli kyllä erikoinen jännite päällä... minkälainen lahjalista mielestäsi on🤤

Aikalailla samat lahjat mielessä. Sulle voisin hommaa stäpin, niin voisit sitten sillä lahjoa mua ja nähdä samalla miten toinen puoli elää. Voisin kanssa toivoa sua istumaan mun naaman päälle ja hinkkaamaan mut märäks sun mehuista.🧑‍🎄
        Entä sun lista?
        Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikalailla samat lahjat mielessä. Sulle voisin hommaa stäpin, niin voisit sitten sillä lahjoa mua ja nähdä samalla miten toinen puoli elää. Voisin kanssa toivoa sua istumaan mun naaman päälle ja hinkkaamaan mut märäks sun mehuista.🧑‍🎄
        Entä sun lista?
        Ap

😘 no saisit putsata kielelläs mun vartalolta kermavaahdon rinnoilta ja häpyhuulilta...joulupukin kävelysauvalla tuottaa mulle mielihyvää😘🤤

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😘 no saisit putsata kielelläs mun vartalolta kermavaahdon rinnoilta ja häpyhuulilta...joulupukin kävelysauvalla tuottaa mulle mielihyvää😘🤤

Puhsex?

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja juttelee itsensä kanssa, tehnyt näin useita kertoja.

• Anonyymi
        UUSI

No varmaan sinä sitten olet tuo aloittaja. Mistäpä muuten tuon tietäsit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan sinä sitten olet tuo aloittaja. Mistäpä muuten tuon tietäsit

En ole tietenkään aloittaja, muut faktat puoltavat sen asian edestä että hän vuoropuhelee itsensä kanssa noissa keskusteluissa.

Olet ennenkin jäänyt asiasta kiinni, olet myöskin silloin aikaisemmin kieltänyt asian.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tietenkään aloittaja, muut faktat puoltavat sen asian edestä että hän vuoropuhelee itsensä kanssa noissa keskusteluissa.

Olet ennenkin jäänyt asiasta kiinni, olet myöskin silloin aikaisemmin kieltänyt asian.

Kerro ne faktat. Mikä todistaa ettet olet sinä itse.

• Anonyymi
      UUSI

Onnistuis. Mä tykkään kermavaahdosta.
      Onko sulla suunnitelmia viikonlopuksi?
      Ap

• Anonyymi
        UUSI

Vanhemmille kylään menen. Sen verran matkaa että yötä olemme

N45v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmille kylään menen. Sen verran matkaa että yötä olemme

N45v

Puhsex?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      47
      4691
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      20
      4494
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      74
      3565
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3533
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3487
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      93
      3361
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2886
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      2760
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2519
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      29
      2122
    Aihe