Ap mies haluaisin jatkaa keskustelua

Anonyymi-ap

Sait minut tuntemaan halutuksi vaikka vartaloni on arpeja täynnä ja yllytys onnistui

347

3490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä me voidaan, mun puolesta jatkaa. Mä olin vähän hukassa edellisen ketjun viimeisten viestien kanssa. En oikein ymmärtänyt mitä niillä halusit sanoa.
      Ap

• Anonyymi

Häiritsi jotenki nuo muut komentoija...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häiritsi jotenki nuo muut komentoija...

N45v olen

• Anonyymi

Ja taisi nolottaa tuo tapahtunu juttu
        N45v

• Anonyymi

Ei nolota enään😘
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nolota enään😘
        N45v

Joko poika on terve?

• Anonyymi

Ei oo syistä nostella. Mua häiritsee tosissaan noi dorkat häiriköt. Siirrytään sähköpostiin, ihan oikeasti. Ei siinä paljastu identiteetti sen enempää, eikä sitoudu mihinkään.
      Mulla on tänään vähän kiireisempi päivä, en voi osallistua yhtä usein, kuin eilen.
      Ap

• Anonyymi

Sattuneesta syystä en ole valmis kokeilee sitä kumminki paljastuu mun sijainti ja tiedot en luot noihin😬

• Anonyymi

Tehdään ihan niin kuin sä haluat. Kerron vaan että mä oon kyllä niin onneton tietokoneiden kanssa, että en kyllä löytäis sieltä mitään, hyvä kun postit löytyisi😳 En edes tiennyt, että sieltä ois mahdollista löytää sijainti tietoja.
      Nukuitko hyvin eilisen jälkeen? Ja mitäs sulla oois tänään mielessä?😘
      Ap

• Anonyymi

Nukuin kyllä tosi hyvin...aamulla herätessä tunsin pepulla hyväilyä ja samalla tunsin kun dildo työntyi peppuun ihan koko mitaltaan ja värinä alkoi...pillun huulet turposivat isoiksi...ynisin kun vauhti kiihtyi tosi kovaksi...klitta hieroutu lakanaa vasten kun kädellä painettiin peppua...ei mennyt kun muutama minuutti ja huuto orgasmi vapisutti vartaluani...jatkui ja jatkui pumppaaminen ja hetkenpäästä toinen huusin suoraa huutoa...sanoin tosi isosti nyt lopeta lopeta...huohotin jonkuaikaa käännyin ja tiesin kukapa sielä oli. Hymyilin sanoin että meeppä keittään kaffit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukuin kyllä tosi hyvin...aamulla herätessä tunsin pepulla hyväilyä ja samalla tunsin kun dildo työntyi peppuun ihan koko mitaltaan ja värinä alkoi...pillun huulet turposivat isoiksi...ynisin kun vauhti kiihtyi tosi kovaksi...klitta hieroutu lakanaa vasten kun kädellä painettiin peppua...ei mennyt kun muutama minuutti ja huuto orgasmi vapisutti vartaluani...jatkui ja jatkui pumppaaminen ja hetkenpäästä toinen huusin suoraa huutoa...sanoin tosi isosti nyt lopeta lopeta...huohotin jonkuaikaa käännyin ja tiesin kukapa sielä oli. Hymyilin sanoin että meeppä keittään kaffit.

N5v siis tuon kertoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N5v siis tuon kertoi

N45v siis😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka oli?

Ap tietää. Muille en sano

• Anonyymi

Sun ei tarvii miettiä mitä hommaisit joululahjaks. Mä uskon tietäväni sen toivelistan🤔
      Oliko erikoinen jännite illalla?
      Ap

• Anonyymi

No oli kyllä erikoinen jännite päällä... minkälainen lahjalista mielestäsi on🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oli kyllä erikoinen jännite päällä... minkälainen lahjalista mielestäsi on🤤

Aikalailla samat lahjat mielessä. Sulle voisin hommaa stäpin, niin voisit sitten sillä lahjoa mua ja nähdä samalla miten toinen puoli elää. Voisin kanssa toivoa sua istumaan mun naaman päälle ja hinkkaamaan mut märäks sun mehuista.🧑‍🎄
        Entä sun lista?
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikalailla samat lahjat mielessä. Sulle voisin hommaa stäpin, niin voisit sitten sillä lahjoa mua ja nähdä samalla miten toinen puoli elää. Voisin kanssa toivoa sua istumaan mun naaman päälle ja hinkkaamaan mut märäks sun mehuista.🧑‍🎄
        Entä sun lista?
        Ap

😘 no saisit putsata kielelläs mun vartalolta kermavaahdon rinnoilta ja häpyhuulilta...joulupukin kävelysauvalla tuottaa mulle mielihyvää😘🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 no saisit putsata kielelläs mun vartalolta kermavaahdon rinnoilta ja häpyhuulilta...joulupukin kävelysauvalla tuottaa mulle mielihyvää😘🤤

Puhsex?

• Anonyymi

Aloittaja juttelee itsensä kanssa, tehnyt näin useita kertoja.

• Anonyymi

No varmaan sinä sitten olet tuo aloittaja. Mistäpä muuten tuon tietäsit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan sinä sitten olet tuo aloittaja. Mistäpä muuten tuon tietäsit

En ole tietenkään aloittaja, muut faktat puoltavat sen asian edestä että hän vuoropuhelee itsensä kanssa noissa keskusteluissa.

Olet ennenkin jäänyt asiasta kiinni, olet myöskin silloin aikaisemmin kieltänyt asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tietenkään aloittaja, muut faktat puoltavat sen asian edestä että hän vuoropuhelee itsensä kanssa noissa keskusteluissa.

Olet ennenkin jäänyt asiasta kiinni, olet myöskin silloin aikaisemmin kieltänyt asian.

Kerro ne faktat. Mikä todistaa ettet olet sinä itse.

• Anonyymi

Onnistuis. Mä tykkään kermavaahdosta.
      Onko sulla suunnitelmia viikonlopuksi?
      Ap

• Anonyymi

Vanhemmille kylään menen. Sen verran matkaa että yötä olemme

N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N45v

Puhsex?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N45v

Anteeksi hiljaisuus. Mulla on ollut tänään todella kiireinen päivä, eikä meinaa helpottaa. Huomenna on varmasti paremmin aikaa. Jatketaan sitten uudestaan.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi hiljaisuus. Mulla on ollut tänään todella kiireinen päivä, eikä meinaa helpottaa. Huomenna on varmasti paremmin aikaa. Jatketaan sitten uudestaan.
        Ap

No moi. Onko mahdollisesti minulle ihan pikkasen aikaa

N45v

• Anonyymi

On toki. Miten on päivä lähtenyt käyntiin?
      Lähdetkö jo tänään viikonlopun viettoon?
      Ap

• Anonyymi

Juu iltapäivällä lähetään ajeleen...
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu iltapäivällä lähetään ajeleen...
        N45v

Miten meinaat viettää päivän, siihen asti?🤔
        😘Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten meinaat viettää päivän, siihen asti?🤔
        😘Ap

Pakkaan hieman kivaakin mukaan😘
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkaan hieman kivaakin mukaan😘
        N45v

Hyvä. Pysyy sitten mieli virkeänä sielläkin.
        Meinaatko, mahdollisesti mennä vihannestikinkin kautta? Kesäkurpitsa🤤 Ajatus isosta kiihottaa.
        😘Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Pysyy sitten mieli virkeänä sielläkin.
        Meinaatko, mahdollisesti mennä vihannestikinkin kautta? Kesäkurpitsa🤤 Ajatus isosta kiihottaa.
        😘Ap

Niin varmaan haluisit jotain sentyylistä lukea😘
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan haluisit jotain sentyylistä lukea😘
        N45v

Haluisin todellakin. Maalailla susta mielikuvia pillu turvoksissa, märkänä ja ääriään myöten täynnä. Pinkki takana lisäämässä kiimaa. Sinä kiemurtelemassa orgasmin kourissa.😜
        Lähteekö apuri mukaan?
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin todellakin. Maalailla susta mielikuvia pillu turvoksissa, märkänä ja ääriään myöten täynnä. Pinkki takana lisäämässä kiimaa. Sinä kiemurtelemassa orgasmin kourissa.😜
        Lähteekö apuri mukaan?
        Ap

Juu lähtee mukaan apuri...perillä ei minun isä eikä äiti taida tämmöisestä tykätä...isä nyt varmaan sanoo että voii sieltä se mun kaunis tytär saapuu nyt kyllä halataan. Aina kun tuun. Noitten arpien takia se sanoo luulempa niin.
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu lähtee mukaan apuri...perillä ei minun isä eikä äiti taida tämmöisestä tykätä...isä nyt varmaan sanoo että voii sieltä se mun kaunis tytär saapuu nyt kyllä halataan. Aina kun tuun. Noitten arpien takia se sanoo luulempa niin.
        N45v

Ihmisiä ne vanhemmatkin on. Varmasti tykkää, mutta ei varmaan myönnä.
        Kauneus on niin paljon muutakin, kun vaan ulkokuori. Isäs on varmasti ihan oikeessa.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä ne vanhemmatkin on. Varmasti tykkää, mutta ei varmaan myönnä.
        Kauneus on niin paljon muutakin, kun vaan ulkokuori. Isäs on varmasti ihan oikeessa.
        Ap

Oikeasti? Meinaakko yllyttää minut...naurua...
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti? Meinaakko yllyttää minut...naurua...
        N45v

Sä teet ihan niin kuin tahdot. En lähde yllyttämään mihinkään. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan mitä tapahtuu🤩
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä teet ihan niin kuin tahdot. En lähde yllyttämään mihinkään. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan mitä tapahtuu🤩
        Ap

Et taija tohti yllyttää kun sillon viimeksikin toteutin sun toivedt😘

N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taija tohti yllyttää kun sillon viimeksikin toteutin sun toivedt😘

N45v

En yllytä kun vihannes osastolla käymään. Miten sitten toimit on sun oma päätös 🤤
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yllytä kun vihannes osastolla käymään. Miten sitten toimit on sun oma päätös 🤤
        Ap

😘😘jää vähä kiihottunu olo kun tässä lähdemmä...kyytiläinen sanoi että miten olisi paksu kurkku ja hihitteli😅. Noo käväsin hakemassa...🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘jää vähä kiihottunu olo kun tässä lähdemmä...kyytiläinen sanoi että miten olisi paksu kurkku ja hihitteli😅. Noo käväsin hakemassa...🫣

Siis minä n45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minä n45v

No niin. Annas katsoa mitä viikonloppu tuo tullessaan.
        Ehkä huomenna sitten se kesäkurpitsa???
        Ei muuta kun aikaisin "nukkumaan" niin on hyvin aikaa touhuta😘

• Anonyymi

Miksi luulet että ketään kiinnostaa tämä sinun yksinpuhelusi jota olet tehnyt useita kertoja?

• Anonyymi

Eihän tää sulle olekkaan. Pysy poissa jos ei kiinnosta😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa ja kiihottaa. Luen täällä yksin ja....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa ja kiihottaa. Luen täällä yksin ja....

Oletko ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi juttelet itsesi kanssa oikeasti? Tuo käytöksesi on naurettavaa että se esiinnyt keskustelussa kahtena eri ihmisenä, mitä tuollaisesta saa itselleen?

Olet tehnyt tätä samaa useita kertoja, samoin sinä olet jäänyt asiasta kiinni myös useasti.

• Anonyymi

Tulee pimeä ennenkuin perillä...p paikallakin joudutaan toppaamaan annan kyytiläiselle hoidon ... omin kätösin😘

N45v

• Anonyymi

Miten sen teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen teet?

Miten sen haluaist tapahtuvan
        N45v

• Anonyymi

En ollut kirjoittanut edellistä viestiä, vaikka olen minäkin kiihottunut ja kiinnostunut 😜
        Kerro ihmeessä miten matka on sujunut, kun pääsette perille. Mahtaa apukuski olla onnellinen!
        Hyvää ja turvallista matkaa.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut kirjoittanut edellistä viestiä, vaikka olen minäkin kiihottunut ja kiinnostunut 😜
        Kerro ihmeessä miten matka on sujunut, kun pääsette perille. Mahtaa apukuski olla onnellinen!
        Ap

No nyt vasta hoksasin😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen haluaist tapahtuvan
        N45v

Ole varovainen ettei auto, likastu. Varaa pyyhettä ja anna hyvää suuta ensin. Nauttikaa hyvä hetki rauhassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Kirjotan kun olen kotona...luultavimmin maanantaina😘
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjotan kun olen kotona...luultavimmin maanantaina😘
        N45v

Moi kotona ollaan tässä yritän koota ajatukset ja kirjoittaa jotain jos nyt vielä kiinnostaa
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi kotona ollaan tässä yritän koota ajatukset ja kirjoittaa jotain jos nyt vielä kiinnostaa
        N45v

Toivottavasti matka meni hyvin.
        Täällä mä oon. Voidaan vielä kirjoitella. En osaa sanoa minkäänlainen päivä on tulossa , mutta kyllä mä pääsen ainakin jotenkin osallistumaan.
        😘Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti matka meni hyvin.
        Täällä mä oon. Voidaan vielä kirjoitella. En osaa sanoa minkäänlainen päivä on tulossa , mutta kyllä mä pääsen ainakin jotenkin osallistumaan.
        😘Ap

Vartaloni on viimeksi 6v sitten koskenut toisen miehen kullia...nyt on siittä uskallus toteutunu. Ei kylläkään poikani vaan isäni. No tuttu ja turvallinen eikä tarvinnu hävetä vartaluani noissa arpien peittämänä. Häkeltyny ja myös tyydytetty olo tällähetkellä vieläkin.😘😘
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartaloni on viimeksi 6v sitten koskenut toisen miehen kullia...nyt on siittä uskallus toteutunu. Ei kylläkään poikani vaan isäni. No tuttu ja turvallinen eikä tarvinnu hävetä vartaluani noissa arpien peittämänä. Häkeltyny ja myös tyydytetty olo tällähetkellä vieläkin.😘😘
        N45v

Miten tämä tarkalleen tapahtui?
        🤩Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä tarkalleen tapahtui?
        🤩Ap

Perjantai menomatkalla vänkäri kävi kuumana. Hiero vieressä kulliansa. Pimeä se tuli nopeasti joten vähän ennen perille pääsyä kurvasin p paikalle. Katsoin silmiin. Tartuin vänkärin kulliin runkkasin hiljaa ja sanoin se on tehtävä nyt. Vanhempien luona ei oikeen pysty...kiihotuin no 15min hieroin ja mälli lensi käsille aikamoinen orkku. Kysyin että riittääkö...vastaus juu eiköhä tää kiitos...itsellä ei helpottanu tietenkään. Jatkettiin perille. Sisälle päästyämme isä ja äitini toivottivat meidät tervettulleeks no eihän niitä ollu pitkään aikaan nähny...halattiin pitkään poika mummua ja minä isääni. Sanoin että ollaan koko viikonloppu teijän rasitteena...isäni rutisti minut itseään vasten jotenki tuntui ...no olinhan kiihottuneessa tilassa kuinkas ollakkaan. Kuiskas korvaani on ollut ikävä sua...jotenki häkellyin mutta sanoin niin on mullakin ollu ikävä. Siinä illan kuluessa oli niin lämminhenkinen tapaaminen oli tosi mukava olo. Äiti kysyi että isäs on meinannu että huomenna menisitte laskeen verkot haluisi sinut mukaan jos sulle sopii. No sanoin että sopiihan se. Poika jäis kuulemma mummun kaveriks...ja käytäis mökillä samana iltana laittamassa talvitelolle...aamulla koettais verkot tultais sitte vasta kotiin...mietein tuota halausta...vänkärin kullin runkkausta...kiihotuin lisää. Jatkanko❤️
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantai menomatkalla vänkäri kävi kuumana. Hiero vieressä kulliansa. Pimeä se tuli nopeasti joten vähän ennen perille pääsyä kurvasin p paikalle. Katsoin silmiin. Tartuin vänkärin kulliin runkkasin hiljaa ja sanoin se on tehtävä nyt. Vanhempien luona ei oikeen pysty...kiihotuin no 15min hieroin ja mälli lensi käsille aikamoinen orkku. Kysyin että riittääkö...vastaus juu eiköhä tää kiitos...itsellä ei helpottanu tietenkään. Jatkettiin perille. Sisälle päästyämme isä ja äitini toivottivat meidät tervettulleeks no eihän niitä ollu pitkään aikaan nähny...halattiin pitkään poika mummua ja minä isääni. Sanoin että ollaan koko viikonloppu teijän rasitteena...isäni rutisti minut itseään vasten jotenki tuntui ...no olinhan kiihottuneessa tilassa kuinkas ollakkaan. Kuiskas korvaani on ollut ikävä sua...jotenki häkellyin mutta sanoin niin on mullakin ollu ikävä. Siinä illan kuluessa oli niin lämminhenkinen tapaaminen oli tosi mukava olo. Äiti kysyi että isäs on meinannu että huomenna menisitte laskeen verkot haluisi sinut mukaan jos sulle sopii. No sanoin että sopiihan se. Poika jäis kuulemma mummun kaveriks...ja käytäis mökillä samana iltana laittamassa talvitelolle...aamulla koettais verkot tultais sitte vasta kotiin...mietein tuota halausta...vänkärin kullin runkkausta...kiihotuin lisää. Jatkanko❤️
        N45v

Jatka toki. Erikois viikonloppu ollut🤤
        Ap

• Anonyymi

Oot kyllä aikamoinen! Mutta niinhän se on, että hätä keinot kaksii😉 Tekeekö nyt mieli lähteä uudestaan kotipaikkaan käymään?
        Sä oot kerralla selättänyt sun puutteet. Onko apukuljettaja hinkunut uusintaa? Ja jäikö vihannrkset nauttimatta matkalla?
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä aikamoinen! Mutta niinhän se on, että hätä keinot kaksii😉 Tekeekö nyt mieli lähteä uudestaan kotipaikkaan käymään?
        Sä oot kerralla selättänyt sun puutteet. Onko apukuljettaja hinkunut uusintaa? Ja jäikö vihannrkset nauttimatta matkalla?
        Ap

Jä vihannekset nauttimatta. Koko takaisin matkan ajan tapahtunut pyöri mielessä. Poika jo kysy että onko kaikki kunnosa...sanoin että pardmmin ei vois olla. Kotiin päästyämme halasin poikaani pitkään kuten isäni minua...sanoin oli kiva reissu. Poika vastas että samaa mieltä...voisikko äiti...katsoin silmiin ja riisuin vaatteeni...annoin sen koittaa miltä se tuntuu rakastella,naida,nussia...no osashan se...ajattelin tapahtunutta ja sain tosi ulina orgadmin ja poika sylki sperman mun masulle rinnoille imasin lopuksi pojalle toisen orkun. Sanottiin toisille rakastan sua. Nyt ei sitten enempää kokemuksia...kädellä teen mutta ei muuten sopiiko...poika juu kelpaa. Mitäs sun kullille kuuluu😘😘❤️

N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jä vihannekset nauttimatta. Koko takaisin matkan ajan tapahtunut pyöri mielessä. Poika jo kysy että onko kaikki kunnosa...sanoin että pardmmin ei vois olla. Kotiin päästyämme halasin poikaani pitkään kuten isäni minua...sanoin oli kiva reissu. Poika vastas että samaa mieltä...voisikko äiti...katsoin silmiin ja riisuin vaatteeni...annoin sen koittaa miltä se tuntuu rakastella,naida,nussia...no osashan se...ajattelin tapahtunutta ja sain tosi ulina orgadmin ja poika sylki sperman mun masulle rinnoille imasin lopuksi pojalle toisen orkun. Sanottiin toisille rakastan sua. Nyt ei sitten enempää kokemuksia...kädellä teen mutta ei muuten sopiiko...poika juu kelpaa. Mitäs sun kullille kuuluu😘😘❤️

N45v

Kulli parka😭 ollut täysin toimettomana. On ollut ajatukset (harvinaisesti) ihan muualla kuin seksissä.
        Tarvetta olisi kyllä saada paineita purettua, kun asiaa vähääkään ajattelee. Voisin kovalla kyrvälläni läiskiä sua pitkin poskia ja rintoja samalla kun venytettäis sun pillua. Pikkuhiljaa, runsaan liukkarin kanssa runkkaisin sun sisään sormen, toisensa perään. Voihkisit ja kiemurtelisit, pillu ääriään myöten täynnä. Kun oisit kunnolla auki pyytäisin sua työntää sun oman käden kokonaan sun pilluun. Katsoisin kun sä suoriudut ja runkkaisin mun lastin sun kasvaille ja avonaiseen suuhun. Laukeisit yhtäaikaa.
        Voisitko sä tehdä mulle semmosen palveluksen, että kokeilisit saatko itses niin auki, että käsi mahtuu sisään?
        Ap😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulli parka😭 ollut täysin toimettomana. On ollut ajatukset (harvinaisesti) ihan muualla kuin seksissä.
        Tarvetta olisi kyllä saada paineita purettua, kun asiaa vähääkään ajattelee. Voisin kovalla kyrvälläni läiskiä sua pitkin poskia ja rintoja samalla kun venytettäis sun pillua. Pikkuhiljaa, runsaan liukkarin kanssa runkkaisin sun sisään sormen, toisensa perään. Voihkisit ja kiemurtelisit, pillu ääriään myöten täynnä. Kun oisit kunnolla auki pyytäisin sua työntää sun oman käden kokonaan sun pilluun. Katsoisin kun sä suoriudut ja runkkaisin mun lastin sun kasvaille ja avonaiseen suuhun. Laukeisit yhtäaikaa.
        Voisitko sä tehdä mulle semmosen palveluksen, että kokeilisit saatko itses niin auki, että käsi mahtuu sisään?
        Ap😘

No kirjottelu kaverille kokeilen...mulla on kyllä hellänä paikat. No liukastetta paljon niin kokeilen kohta😘
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kirjottelu kaverille kokeilen...mulla on kyllä hellänä paikat. No liukastetta paljon niin kokeilen kohta😘
        N45v

Kiitos. Kärsivällisyyttä vaan ja paljon liukastetta.
        Onnea yritykseen 🤩
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kärsivällisyyttä vaan ja paljon liukastetta.
        Onnea yritykseen 🤩
        Ap

Nyt ei taida olla apukuski auttamassa?
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei taida olla apukuski auttamassa?
        Ap

Ei apukuskia...etsin tuossa sopivaa asentua no viimein löyty kun divaani soffan sai muunneltua oikeen...pää puolelle kas tyynyjä ja oikee jalka pääty selkänojan taakse melkedn kainaloon...käsi kumminki jalan ylle toinen kyynären taakse selkä koukistuneena tyynyjen päällä no niin ie nyt iha naamaa vasten mutta käsi yltää hyvin...liukastetta rannettamyöten ...uuh ei oikeen tahtonu meen kun aikaa käytti niinooooooh käsi sormet suipossa työnsin ja haukoin henkeäuuh asen hyvä mutta rystysiin asti meni heti. Työnsin työnsin...pikkuhiljaa ....sattui kyllä kovasti otin uusiksi liukastetta niin että valui pepullekkin ihan rajoilla oiih sattuu en anna periks venyytänoiih oiiiih...taas uusiks...tuntui että ei mee vaidoin taktiikkaa pyörigin rannetta ees taas ja niiin lähellä oih oih kun sattuuniin viimein antoi periksi solahti sisään ulahin kiljahin aika isosti käsi kokonaan sisällä uikutin isoon ääneen liikuti liikutin ees taas runkkasin kädellä mun pillun sisällä korvissa humisi ja ulisin kovaa pelkäsin että joku piaan kuulee....kiihytin nopeutta kunnes yht äkkiä tunsin kun orgasmi lähestyy huippua omg omgg huusin kiljahtelin ja sitte tunsin hymyn kun olin saaamassa...niin tulin ulinalla ja hirmu orkku pillu supisteli käen ympärille tuntui että halkeanhuusin eiiih eiih,..no joo oli kyllä siis tosi puristus...no kun rupesin ottaan̈ kättä pois huomasin että oli vielä tiukempi kuin sisälle työntyessä ...mmooorrrrgéeaiiiiiihhh viimein anto periks...taivas kun oon yllytys hullu...puuskutin ainaki 5min...ennenkuin oikasin vartaloni suoraksi...nyt on hellänä ei pysty kunnolla käveleen uuh kun tuntuu paikat turvonnedna...kädekki vapisee... pliis eikö nyt riitä saikko orkkua😬❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei apukuskia...etsin tuossa sopivaa asentua no viimein löyty kun divaani soffan sai muunneltua oikeen...pää puolelle kas tyynyjä ja oikee jalka pääty selkänojan taakse melkedn kainaloon...käsi kumminki jalan ylle toinen kyynären taakse selkä koukistuneena tyynyjen päällä no niin ie nyt iha naamaa vasten mutta käsi yltää hyvin...liukastetta rannettamyöten ...uuh ei oikeen tahtonu meen kun aikaa käytti niinooooooh käsi sormet suipossa työnsin ja haukoin henkeäuuh asen hyvä mutta rystysiin asti meni heti. Työnsin työnsin...pikkuhiljaa ....sattui kyllä kovasti otin uusiksi liukastetta niin että valui pepullekkin ihan rajoilla oiih sattuu en anna periks venyytänoiih oiiiih...taas uusiks...tuntui että ei mee vaidoin taktiikkaa pyörigin rannetta ees taas ja niiin lähellä oih oih kun sattuuniin viimein antoi periksi solahti sisään ulahin kiljahin aika isosti käsi kokonaan sisällä uikutin isoon ääneen liikuti liikutin ees taas runkkasin kädellä mun pillun sisällä korvissa humisi ja ulisin kovaa pelkäsin että joku piaan kuulee....kiihytin nopeutta kunnes yht äkkiä tunsin kun orgasmi lähestyy huippua omg omgg huusin kiljahtelin ja sitte tunsin hymyn kun olin saaamassa...niin tulin ulinalla ja hirmu orkku pillu supisteli käen ympärille tuntui että halkeanhuusin eiiih eiih,..no joo oli kyllä siis tosi puristus...no kun rupesin ottaan̈ kättä pois huomasin että oli vielä tiukempi kuin sisälle työntyessä ...mmooorrrrgéeaiiiiiihhh viimein anto periks...taivas kun oon yllytys hullu...puuskutin ainaki 5min...ennenkuin oikasin vartaloni suoraksi...nyt on hellänä ei pysty kunnolla käveleen uuh kun tuntuu paikat turvonnedna...kädekki vapisee... pliis eikö nyt riitä saikko orkkua😬❤️

N45v kirjotti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh! Hyvä tyttö. Kävin vetämässä käteen kun luin sun kirjotuksen. Todella kiihottavaa ajatella sua käsi kokonaan pillussa. Laukesin helposti. Riittääkö se sulle?
        Kyllä säkin saat ehdotella mulle juttuja, jos on jotain mitä haluisit mun tekevän.
        Oot kyllä yllytys hullu, mutta mä luulen että tykkäät. Oonko oikeessa? Enhän mä mitään vaadi. Itse päätät mihin ryhdyt. Kiitos siitä.
        Vaikka sattukkin, niin tuntuko hyvältä? Oisitko valmis kokeilemaan uudestaan, kun on paikat palautunut? Sulla taidat tykkää, kun sua vähän yllytetää /komentaa. Tykkäätkö olla vähän alistuva ja miellyttää? Tämä kyllä tyydyttää minua, mutta mulle on tosi tärkeetä, että säkin nautit.
        😘😘Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh! Hyvä tyttö. Kävin vetämässä käteen kun luin sun kirjotuksen. Todella kiihottavaa ajatella sua käsi kokonaan pillussa. Laukesin helposti. Riittääkö se sulle?
        Kyllä säkin saat ehdotella mulle juttuja, jos on jotain mitä haluisit mun tekevän.
        Oot kyllä yllytys hullu, mutta mä luulen että tykkäät. Oonko oikeessa? Enhän mä mitään vaadi. Itse päätät mihin ryhdyt. Kiitos siitä.
        Vaikka sattukkin, niin tuntuko hyvältä? Oisitko valmis kokeilemaan uudestaan, kun on paikat palautunut? Sulla taidat tykkää, kun sua vähän yllytetää /komentaa. Tykkäätkö olla vähän alistuva ja miellyttää? Tämä kyllä tyydyttää minua, mutta mulle on tosi tärkeetä, että säkin nautit.
        😘😘Ap

Voin kyllä vielä keksiä sulle lisää tekemistkin tänään, jos haluut? Sullahan on perse täysin rassaamatta.
        Ap😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘Ap

No juu hieman alistuva mutta omilla ehdoilla...nautein vaikka aluksi kyllä kävi kipeää. Hmm...voin kokeilla uusiksi mutta menee kyllä vähän aikaa😘 onko sulla mitään minkä työntäisit peppuun kun runkkaat itelle orkun ja vaikkapa kahdesti perä kanaa...aattelet vaikka mua että tekisin sen sulle ...kiihottaako yleisellä paikoilla kullin hyväily vaikka housujen päältä ihan lähelle orkkua😘 käytä vaikka kurkkua siihen hommaan...olisin kyllä kiimassa kun tuosta kertoisit ja miten käy...oot tosi ihanaa seuraa. Eihän tässä ole kun viikko takanapäin ja olen tehnyt ihan kaikkea entäs sinä toteutatko😘❤️

N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu hieman alistuva mutta omilla ehdoilla...nautein vaikka aluksi kyllä kävi kipeää. Hmm...voin kokeilla uusiksi mutta menee kyllä vähän aikaa😘 onko sulla mitään minkä työntäisit peppuun kun runkkaat itelle orkun ja vaikkapa kahdesti perä kanaa...aattelet vaikka mua että tekisin sen sulle ...kiihottaako yleisellä paikoilla kullin hyväily vaikka housujen päältä ihan lähelle orkkua😘 käytä vaikka kurkkua siihen hommaan...olisin kyllä kiimassa kun tuosta kertoisit ja miten käy...oot tosi ihanaa seuraa. Eihän tässä ole kun viikko takanapäin ja olen tehnyt ihan kaikkea entäs sinä toteutatko😘❤️

N45v

Tottakai pitää aina toimia omilla ehdoilla ja pitää huoli siitä että nauttii tekemisestään.
        Toteutan sun toiveen ja runkkaan dildo perseessä. Valitettavasti tänään ei onnistu, mutta lupaan toteuttaa. Mä ilmoitan hyvissä ajoin, ennen kuin aloitan niin että pystyt olee mukana ajatuksissa.
        Tykkäätkö sä tommosesta julkisella paikalla tekemisestä, salaa? Voin tonkin toteuttaa sulle, kun on oikea mahdollisuus. Mä voin myös koittaa saada siinä orgasmin, jos sä niin haluut.
        Kiitos sullekin tästä kirjoittelu yhteydestä ❤️
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai pitää aina toimia omilla ehdoilla ja pitää huoli siitä että nauttii tekemisestään.
        Toteutan sun toiveen ja runkkaan dildo perseessä. Valitettavasti tänään ei onnistu, mutta lupaan toteuttaa. Mä ilmoitan hyvissä ajoin, ennen kuin aloitan niin että pystyt olee mukana ajatuksissa.
        Tykkäätkö sä tommosesta julkisella paikalla tekemisestä, salaa? Voin tonkin toteuttaa sulle, kun on oikea mahdollisuus. Mä voin myös koittaa saada siinä orgasmin, jos sä niin haluut.
        Kiitos sullekin tästä kirjoittelu yhteydestä ❤️
        Ap

Olisi kyllä mukava jatkaa kun hyvin on päästy samoille linjoille seksin kanssa. Olen vähän ihastunut sinuun🫣 mikä sun nimi on...miun nimeni on jaana
        N45v

• Anonyymi

Näinköhän apukuski maistuu hyvältä?
      Ap

• Anonyymi

Niinpä niin sitten kun vähän avautuu niin viestit loppuu...noo siinäpä se

N45v

• Anonyymi

Jaana olet todella ihana. Kiihottavaa tekstiä. Minua kiihottavia kovasti jos hieroisit kaluani farkkujen läpi julkisesti. Kovettuisin niin että minulla olisi vaikeuksia kävellä. M45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana olet todella ihana. Kiihottavaa tekstiä. Minua kiihottavia kovasti jos hieroisit kaluani farkkujen läpi julkisesti. Kovettuisin niin että minulla olisi vaikeuksia kävellä. M45

Ilmeisesti olet seurannu kirjoituksiani. Kuinka paljon tiedät minusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olet seurannu kirjoituksiani. Kuinka paljon tiedät minusta

Luin tämän ketjun ja kiinnostuin seksikkyydestäsi. En tiedä enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin tämän ketjun ja kiinnostuin seksikkyydestäsi. En tiedä enempää.

Haluatko tietää miksi olen tehnyt tuonlaista ja mistä se johtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko tietää miksi olen tehnyt tuonlaista ja mistä se johtuu

Jos haluat kertoa. Mielelläni tuntisin sinut paremminkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat kertoa. Mielelläni tuntisin sinut paremminkin.

Yli 6v sitten asustelin juoppo mieheni kanssa. Kunnes heitti viinapullon mun päähän meni taju...heräsin sairaalasta koko vasn kylkeni pahasti palanneenakasvoista polveen asti...olen täällä harrastanut tällaista kun en outojen kanssa tohdi normi elämässä. Pikku hiljaa rohkeuteni on hieman palautumaan päin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 6v sitten asustelin juoppo mieheni kanssa. Kunnes heitti viinapullon mun päähän meni taju...heräsin sairaalasta koko vasn kylkeni pahasti palanneenakasvoista polveen asti...olen täällä harrastanut tällaista kun en outojen kanssa tohdi normi elämässä. Pikku hiljaa rohkeuteni on hieman palautumaan päin

N45v kirjoitti

• Anonyymi

Viestit menevät huonosti läpi. Ikävä tarina sinulla. Onneksi olet löytänyt tämän paikan ja rohkeutesi on hiljalleen palautumassa.

• Anonyymi

Juu hidastahan tää on mutta jos jututtaminen kiinnostaa niin olen kyllä kuulolla
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu hidastahan tää on mutta jos jututtaminen kiinnostaa niin olen kyllä kuulolla
        N45v

Et kuitenkaan onneksi saanut niin pahoja traumoja miehistä ettet voisi edes mielikuvissa nauttia ja kiihottua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan onneksi saanut niin pahoja traumoja miehistä ettet voisi edes mielikuvissa nauttia ja kiihottua

No aluksi oli ihan peloissani...nyt tällähetkellä ei enää niin paljon. Minkälainen sinä olet? Anonyymisti tohtii tutustua
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kauan on ollut ilman seksiä niin sorruin tutun ja turvallisen kanssa...
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aluksi oli ihan peloissani...nyt tällähetkellä ei enää niin paljon. Minkälainen sinä olet? Anonyymisti tohtii tutustua
        N45v

Keski-ikäinen mies täällä kirjoittelee ja seksi merkitsee minulle aika paljon ja puutetta siitä on aina..siksi kai sitä täällä seksipalstalla tulee välillä käytyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säikähdin kun yht äkkiä kirjotit nimeni tällaista tämä. Mikäpä sinun nimesi🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kauan on ollut ilman seksiä niin sorruin tutun ja turvallisen kanssa...
        N45v

Kyllä näin himokkaan kanssa kuin sinä olet olisi huippua päästä peuhaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäinen mies täällä kirjoittelee ja seksi merkitsee minulle aika paljon ja puutetta siitä on aina..siksi kai sitä täällä seksipalstalla tulee välillä käytyä

❤️ samoin
        N45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin himokkaan kanssa kuin sinä olet olisi huippua päästä peuhaamaan

😘 n45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säikähdin kun yht äkkiä kirjotit nimeni tällaista tämä. Mikäpä sinun nimesi🫣

Jussipa se täällä 🖐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 n45v

Nussittais niin että tähtiä näkyis 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussipa se täällä 🖐

No moi jussi❤️ onko jotainmielessä.....
        N45v. Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No moi jussi❤️ onko jotainmielessä.....
        N45v. Jaana

No tällä hetkellä on 45v Jaanan pillu mielessä 😄 että millainen herkku sieltä sun pöksyjen sisältä löytyy 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tällä hetkellä on 45v Jaanan pillu mielessä 😄 että millainen herkku sieltä sun pöksyjen sisältä löytyy 😘

Nooo...ainakin tosi märkä hmmm....olisko jussille sopeva kenties...posliini
        N45v jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooo...ainakin tosi märkä hmmm....olisko jussille sopeva kenties...posliini
        N45v jaana

Oijjoijoi!! Nyt alkaa Jussilla seisoo..olis just sopiva..ja just tuollaista vailla olen tällä hetkellä 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijjoijoi!! Nyt alkaa Jussilla seisoo..olis just sopiva..ja just tuollaista vailla olen tällä hetkellä 🥰

No onko sulla vaimua...no pitihän tässä ottaa dildo. Nyt työntelen sisään...huuh tuntuupa hyvälle...seisooko ja missä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko sulla vaimua...no pitihän tässä ottaa dildo. Nyt työntelen sisään...huuh tuntuupa hyvälle...seisooko ja missä olet

Jaana kirjotti tuon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seisoo kunnolla kun ajattelen sinua dildon kanssa. Pakko hitaasti runkata ajatukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seisoo kunnolla kun ajattelen sinua dildon kanssa. Pakko hitaasti runkata ajatukselle.

Missä runkkaat...onko vaimo kotona...väänsin värinän puoliväliin oooh omg jussi voisitkoantaa kullis mun suuhun yymmm....maistoin välillä dildoa mmm....työnnän kokonaan pilluuni...syvälle lisään värinää omg omg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä runkkaat...onko vaimo kotona...väänsin värinän puoliväliin oooh omg jussi voisitkoantaa kullis mun suuhun yymmm....maistoin välillä dildoa mmm....työnnän kokonaan pilluuni...syvälle lisään värinää omg omg

Oon niin lähellä ettei tartte liikuttaa...ihan lähelääoooh ooooh...nyyyyyt ŧuuuun oiiihh...vapisen nytkähtelen ulisen...jussi sait minut kiimaan. Haukon tässä henkeä mietin missä runkkaa ja onko vaara jäädä vaimolles kiinni😘
        Jaana 45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon niin lähellä ettei tartte liikuttaa...ihan lähelääoooh ooooh...nyyyyyt ŧuuuun oiiihh...vapisen nytkähtelen ulisen...jussi sait minut kiimaan. Haukon tässä henkeä mietin missä runkkaa ja onko vaara jäädä vaimolles kiinni😘
        Jaana 45v

Saat täällä muittenkin äijien munat seisokkiin 😄 tuo edellinen ei ollut Jussi..mutta sehän on vaan hyvä että muillakin seisoo..mutta Jussilla meinaa nyt olla ongelma kun kalu ei suostu laskemaan ollenkaan kun sillä vaan sun märkä pillu haaveena..pakko vähän puristella ja kuvitella että sun pillu lypsää sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana 45v

Ei ole vaaraa jäädä kiinni..ihan rauhassa saan puristella ja runkkailla..haluaisin niin olla tuon dildon tilalla sun kuumassa puristuksessa..liikuttaa mun suonikasta kalua siellä niin että litinä kuuluu 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat täällä muittenkin äijien munat seisokkiin 😄 tuo edellinen ei ollut Jussi..mutta sehän on vaan hyvä että muillakin seisoo..mutta Jussilla meinaa nyt olla ongelma kun kalu ei suostu laskemaan ollenkaan kun sillä vaan sun märkä pillu haaveena..pakko vähän puristella ja kuvitella että sun pillu lypsää sitä

No runkkaa hyvä mies nyt loppuun asti. Anna sperman lentää
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No runkkaa hyvä mies nyt loppuun asti. Anna sperman lentää
        Jaana45v

Kyllä..vetelen tässä hiljakseen kädellä kalun vartta silmät kiinni ja kuvittelen että puristus tulee sun pillusta..kiipeän hitaasti huipulle..alan lähestyä 💦 tunnen kuinka pillusi alkaa nytkimään hallitsemattomasti kaluni ympärillä..et mahda mitään kun orgasmi alkaa purkautumaan...pillu kiristyy entisestään 🥰..en kestä enää..tuntuu tuolla jossain syvällä niin hyvälle että pakko antaa tulla ❤️ ihanaa..painan ihan pohjaan 🥰 kalu tyveä myöten nytkivän pillusi sisällä..nyt tulee..oo..ooo..nnyytt..nnyyyt..ooohh..nyt on pillu täynnä 💦..huh huh..jään hetkeksi huohottamaan ja lepäämään päällesi..kalu pillussasi 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä..vetelen tässä hiljakseen kädellä kalun vartta silmät kiinni ja kuvittelen että puristus tulee sun pillusta..kiipeän hitaasti huipulle..alan lähestyä 💦 tunnen kuinka pillusi alkaa nytkimään hallitsemattomasti kaluni ympärillä..et mahda mitään kun orgasmi alkaa purkautumaan...pillu kiristyy entisestään 🥰..en kestä enää..tuntuu tuolla jossain syvällä niin hyvälle että pakko antaa tulla ❤️ ihanaa..painan ihan pohjaan 🥰 kalu tyveä myöten nytkivän pillusi sisällä..nyt tulee..oo..ooo..nnyytt..nnyyyt..ooohh..nyt on pillu täynnä 💦..huh huh..jään hetkeksi huohottamaan ja lepäämään päällesi..kalu pillussasi 🥰

Omg....jess lisää tekstiä sormeyan kuvittelen tunnetta kun kova kullis jyystää pillussani...ooh ooh oon tulossa uudestaan kiermurlteren soffalla värinä täysillä vatkaan dildua koko pituudelta ulahtelen selkä kaareĺla ihan kohta ihan...nyyyyyt. huuhdildo lensi lattialle sormet sisällä nytkähtelen ynisen...huohotan tyydytettynä. Jussi oot ihana 😘😘

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt täytyy pukea vaatteet...poika tulee kohta koulusta. Kiitos isosti jussi mietin että minkä kokoinen sai minut kiimaan😘😘❤️
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omg....jess lisää tekstiä sormeyan kuvittelen tunnetta kun kova kullis jyystää pillussani...ooh ooh oon tulossa uudestaan kiermurlteren soffalla värinä täysillä vatkaan dildua koko pituudelta ulahtelen selkä kaareĺla ihan kohta ihan...nyyyyyt. huuhdildo lensi lattialle sormet sisällä nytkähtelen ynisen...huohotan tyydytettynä. Jussi oot ihana 😘😘

Jaana45v

Oleppas hyvä vaan 😘😘 olikohan liian hekumallista kun oli monta tuntia tiltissä ettei tänne palstalle päässyt 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt täytyy pukea vaatteet...poika tulee kohta koulusta. Kiitos isosti jussi mietin että minkä kokoinen sai minut kiimaan😘😘❤️
        Jaana45v

Joo mun täytyy kans työntää vielä turvoksissa oleva kalu housuihin 😘 boxerit sotkeutuu varmasti kun se valuttelee viimeiset spermat ulos..sotkeutuuko sulla pikkarit pillulimoista vai pyyhitkö jo kuivaksi 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mun täytyy kans työntää vielä turvoksissa oleva kalu housuihin 😘 boxerit sotkeutuu varmasti kun se valuttelee viimeiset spermat ulos..sotkeutuuko sulla pikkarit pillulimoista vai pyyhitkö jo kuivaksi 😘

Ja kun tuota kokoa mietit niin on se aika iso..en ole muitten seisokkeja nähnyt niin en pysty vertailla..mutta on sitä isoksi kehuttu 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun tuota kokoa mietit niin on se aika iso..en ole muitten seisokkeja nähnyt niin en pysty vertailla..mutta on sitä isoksi kehuttu 😘

😘 kuulostaa hyvältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 kuulostaa hyvältä

😘..Jussilla tekee taas mieli sua 🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘..Jussilla tekee taas mieli sua 🥰❤️

No kerro mitä haluaisit...jussi haluaisin kuulla vähän sunki elämästä niinkö siis tosi juttua
        Jaana45v

• Anonyymi

Kertoisittako mikä teitä miehiäon kiihottanut...olen kuvaillu vartaloni. Vai onko nämä tapahtumat jotka saavat jotain mielikuvaa aikaiseksi. Minulle nämä teidän kirjoitukset...saavat tuntemaan että olen haluttu. Kiitos siittä😘
      Jaana45v

• Anonyymi

Halukas nainen on aina kiihottava..halukkuus välittyy sun kirjoituksista 😘 ja tapahtuneesta huolimatta se on säilynyt sulla..hienoa ❤️..ei se ole sulta naiseutta vienyt

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halukas nainen on aina kiihottava..halukkuus välittyy sun kirjoituksista 😘 ja tapahtuneesta huolimatta se on säilynyt sulla..hienoa ❤️..ei se ole sulta naiseutta vienyt

Jussi

Kertoisitko jotain itsestäsi että hieman saisin kuvaa sinusta ja elämästäsi😘
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Kiitos noista sanoista jussi❤️

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko jotain itsestäsi että hieman saisin kuvaa sinusta ja elämästäsi😘
        Jaana45v

En kovin paljoa täällä viitsi kertoa ettei tunnisteta mutta normaali suomalainen mies..ahkera..töitä tulee tehtyä joskus liikaakin 😊 tosi paljon seksiasiat kiinnostaa ja mielellään niistä höpöttelen etenkin naisen kanssa koska heillä tulee erilaisia näkökulmia asioihin..keskimittainen roteva voimanpesä 😄 ei mikään bodari kumminkaan..enemmän pystyy kertomaan jos joskus anonyymin spostin uskallat tehdä..😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos noista sanoista jussi❤️

Jaana45v

😘❤️ olet ihana nainen..🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi No mitä haluaisit minun tekevän nyt täällä kotosalla...😘
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi No mitä haluaisit minun tekevän nyt täällä kotosalla...😘
        Jaana45v

Kerro mitä sinulla on päälläsi juuri nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mitä sinulla on päälläsi juuri nyt.

Pikkarit ja pitkä yöpaituli
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkarit ja pitkä yöpaituli
        Jaana45v

Seksikästä. Silitä pikkareidesi päältä ja hiero rintojasi. Nipistele nännisi kovaksi paitulin läpi. Itse puristelen kyrpääni kovemmaksi housujen läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksikästä. Silitä pikkareidesi päältä ja hiero rintojasi. Nipistele nännisi kovaksi paitulin läpi. Itse puristelen kyrpääni kovemmaksi housujen läpi.

Täällä on näköjään toinenki Jussi mutta anna mennä vaan 😄👍 seuraan sivusta..tehdään Jaana onnelliseksi 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on näköjään toinenki Jussi mutta anna mennä vaan 😄👍 seuraan sivusta..tehdään Jaana onnelliseksi 👍

Koitan vain paikata sinua silloin kun et ole paikalla. Jaana kiihottaa minuakin paljon. Saat sinäkin jatkaa tästä eteenpäin. Kiihottaa ajatus Jaanasta paitulissa ja erityisesti kaikki hänen tekstinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitan vain paikata sinua silloin kun et ole paikalla. Jaana kiihottaa minuakin paljon. Saat sinäkin jatkaa tästä eteenpäin. Kiihottaa ajatus Jaanasta paitulissa ja erityisesti kaikki hänen tekstinsä.

Joo kiitti tuurauksesta 👍 työt häiritsee harrastuksia 😄 jatka vaan jos kerkeät..tykkään myös Jaanan rohkeista kirjoituksista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kovat on...huh. sivelen juu nyt rupeaa tuntuun mukavan tunoiselle. Sori kun kesti😘
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh monta miestä😬❤️
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh monta miestä😬❤️
        Jaana45v

Haluaisin olla näkemässä kun pillusi kostuu hiljalleen. Kuvittele käteni, kätesi tilalle. Kuvittele miten hitaasti kiusaisin sinua. Minä kuvittelen sinun kätesi hieromaan kaluani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh monta miestä😬❤️
        Jaana45v

Erillaisen kiihottavaa...eli 2 miestä huuh...pikkuhoust on vähä kosteat jo nyt...hyväilen rintoja, häpykumpua. Nyt rupiaa kiihotus nouseen hmm 2 eri miestä vou

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erillaisen kiihottavaa...eli 2 miestä huuh...pikkuhoust on vähä kosteat jo nyt...hyväilen rintoja, häpykumpua. Nyt rupiaa kiihotus nouseen hmm 2 eri miestä vou

Jaana45v

Toinen mies voisi mennä polvilleen eteesi nuolemaan sinua, toinen seisoisi vieressäsi ja sinä saisit antaa hänelle nautintoa. Tietäisit että tulisit saamaan kunnon tyydytyksen sillä molemmat miehet haluavat sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin olla näkemässä kun pillusi kostuu hiljalleen. Kuvittele käteni, kätesi tilalle. Kuvittele miten hitaasti kiusaisin sinua. Minä kuvittelen sinun kätesi hieromaan kaluani.

Hengitys muuttuu raskaammaksi...huuh
        Jaaba45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaba45v

Ja kirotus virheitä tulee

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaba45v

Minulla alkaa tuntua ahtaalta housuissa. Pakko ottaa ne pois. Ota dildo ja vie se ihan pillusi huulille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen mies voisi mennä polvilleen eteesi nuolemaan sinua, toinen seisoisi vieressäsi ja sinä saisit antaa hänelle nautintoa. Tietäisit että tulisit saamaan kunnon tyydytyksen sillä molemmat miehet haluavat sinua.

Saanko riisua pikkarit kastuu...vai pitääkö malttaa viimeseen asti
        Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla alkaa tuntua ahtaalta housuissa. Pakko ottaa ne pois. Ota dildo ja vie se ihan pillusi huulille.

Hetki haen kamarista....missä haluat että teen sen
        Jaan45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko riisua pikkarit kastuu...vai pitääkö malttaa viimeseen asti
        Jaana45

Ota pikkarisi pois, levitä jalkojasi kunnolla. Hiero klitoristasi kädelläsi ja härnää pillua dildollasi. Sitten työnnä se syvälle sisääsi ja tyydytä itseäsi hetki rajusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetki haen kamarista....missä haluat että teen sen
        Jaan45

Olen niin kiimassa että paikalla ei ole enää väliä. Lähin paikka missä voit sen hyvin tehdä, keittiön pöytä, tuolit, sohva...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota pikkarisi pois, levitä jalkojasi kunnolla. Hiero klitoristasi kädelläsi ja härnää pillua dildollasi. Sitten työnnä se syvälle sisääsi ja tyydytä itseäsi hetki rajusti.

Omg omg...huuuh runkkaan ooh..tätä menoa saan kohta
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omg omg...huuuh runkkaan ooh..tätä menoa saan kohta
        Jaana

En halua että tulet vielä. Pidä tauko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin kiimassa että paikalla ei ole enää väliä. Lähin paikka missä voit sen hyvin tehdä, keittiön pöytä, tuolit, sohva...

Keittön pöydällä
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua että tulet vielä. Pidä tauko.

tauon aikana koskettele ja silittele itseäsi kasvattaaksesi kiimaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tauon aikana koskettele ja silittele itseäsi kasvattaaksesi kiimaa.

Huh huuh ...rutistan rintoja huohotan. Totean oon yllytys hullu hymyilen
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

Keittiön pöytä on kiihottava paikka. Ensin aamukahvia, sitten pieniä kosketuksia, suudelmia ja sitten nostaisin sinut pöydälle. Haluan sinua kovasti. Jatka dildolla kovaa loppuun asti. Laukea, sen minäkin teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

Pyörittelen dildon vartta häpyhuulten välissä ynähtelen...huuh kiihottavaa
        Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörittelen dildon vartta häpyhuulten välissä ynähtelen...huuh kiihottavaa
        Jaana45

Runkkaan sinua ajatellen. Sitä miten märkä pillusi imee kovaa kyrpääni. Miten inahtelet kiimaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittiön pöytä on kiihottava paikka. Ensin aamukahvia, sitten pieniä kosketuksia, suudelmia ja sitten nostaisin sinut pöydälle. Haluan sinua kovasti. Jatka dildolla kovaa loppuun asti. Laukea, sen minäkin teen.

Työnnän sisään väännän värinän täysille...ymmm...runkkaan runkkaan ooooh oiiih....nyyyyyt....tuuuun ooöoh
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnän sisään väännän värinän täysille...ymmm...runkkaan runkkaan ooooh oiiih....nyyyyyt....tuuuun ooöoh
        Jaana

Laukean kohta. Haluaisin laueta sisääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

No joo melkeen tipjin pöydältä...pitää vähän hengittää välillä joko laukaset😘
        Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo melkeen tipjin pöydältä...pitää vähän hengittää välillä joko laukaset😘
        Jaana45

En kestänyt enää. Sain kun ajattelin sinua pöydällä dildosi kanssa jalat levällään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukean kohta. Haluaisin laueta sisääsi.

Oi tuu kulta tuuu....tunnen kun kullis paisuu ja jyystää huudan hurmiossa ooohooohomg.
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi tuu kulta tuuu....tunnen kun kullis paisuu ja jyystää huudan hurmiossa ooohooohomg.
        Jaana45v

Kuvittele kuinka lämmin spermani leviää sisääsi. Kuinka huohotan lauetessani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittele kuinka lämmin spermani leviää sisääsi. Kuinka huohotan lauetessani.

😘😘 oliko kumpikin teistä...🫣 vapisen vieläkin....hups oli säleverhot auki...toivottavasti ei kukaan nävnyt😬

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘 oliko kumpikin teistä...🫣 vapisen vieläkin....hups oli säleverhot auki...toivottavasti ei kukaan nävnyt😬

Jaana45v

Tuo kivaa pientä kiihotusta kun joku on voinut nähdä. Oletko ajatellut että voisit ottaa seuraavan askeleen ja tehdä profiilin alastomaan suomeen? Siellä voisit jakaa haluamasiasi kuvia niin ettei niistä voi sinua kuitenkaan tunnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kivaa pientä kiihotusta kun joku on voinut nähdä. Oletko ajatellut että voisit ottaa seuraavan askeleen ja tehdä profiilin alastomaan suomeen? Siellä voisit jakaa haluamasiasi kuvia niin ettei niistä voi sinua kuitenkaan tunnistaa.

Ei taida onnistua...sattuneista syistä

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida onnistua...sattuneista syistä

Jaana45v

Äsköisestä johtuen posket iha punertavat😅
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Mikä sun nimi😘

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Minulla hiki hieman valuu. Oli ihanaa. Nainen on seksikkäimmillään punaposkisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun nimi😘

Jaana45v

Mikko 45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko 45v

Moi mikko ja saman ikäinen...missä olet nyt😘
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Asun Raahessa, teen kotonani etätöitä. Sen mitä sinusta haaveilulta kerkeän. Työt on onneksi sellaisia että ne pitää vain tehdä, ei väliä mihin aikaan. Missä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Laitoin yöpaidan päälle ja sytytän takkaan valkiaa...vähä vilpone😘
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin yöpaidan päälle ja sytytän takkaan valkiaa...vähä vilpone😘
        Jaana45v

Olisinpa siellä niin tunnelma olisi kohta hyvin kuuma. Haluaisin syleillä ja pussailla sinua takkatulen edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asun Raahessa, teen kotonani etätöitä. Sen mitä sinusta haaveilulta kerkeän. Työt on onneksi sellaisia että ne pitää vain tehdä, ei väliä mihin aikaan. Missä sinä?

No asun rovaniemellä kai tuon tohtii paljastaa...❤️
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No asun rovaniemellä kai tuon tohtii paljastaa...❤️
        Jaana45v

Raahesta ei ole liian pitkä matka sinne. Ehkä nähdään joskus kunhan on ensin paremmin tutustuttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisinpa siellä niin tunnelma olisi kohta hyvin kuuma. Haluaisin syleillä ja pussailla sinua takkatulen edessä.

Otetaan Jaana väliimme niin hän lämpiää..käy kohta suorastaan kuumana..puristelen vähän tissejä samalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raahesta ei ole liian pitkä matka sinne. Ehkä nähdään joskus kunhan on ensin paremmin tutustuttu?

Ootko sinkku...❤️

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaan Jaana väliimme niin hän lämpiää..käy kohta suorastaan kuumana..puristelen vähän tissejä samalla

No olihan jussikin täälä...
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

😘😘🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

Elikkä jussi ja mikko hmmm... pitäiskö tässä valmistautua...johonki kenties😘

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘🥰

Tulin just

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkä jussi ja mikko hmmm... pitäiskö tässä valmistautua...johonki kenties😘

Jaana45v

Pitää 🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin just

Saitko vai mitä...😅❤️
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko vai mitä...😅❤️
        Jaana45v

😄 Ei ku tulin lukemaan ketjua..mulla seisoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄 Ei ku tulin lukemaan ketjua..mulla seisoo

Jos vähän imuuttais sun kullia joutusit laukeamaan...puristais hierois...välillä imis kovempaa liikuttaisin kieltä sun kullin nupilla...ottaisin kiveksesi mun käteen ja puristelisin...imisin ja toisella kädella runkkaisin...😘
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vähän imuuttais sun kullia joutusit laukeamaan...puristais hierois...välillä imis kovempaa liikuttaisin kieltä sun kullin nupilla...ottaisin kiveksesi mun käteen ja puristelisin...imisin ja toisella kädella runkkaisin...😘
        Jaana45v

Uuhh..tee se 😘 tuntuu niin hyvälle sun lämmin suu 🥰 huuhh..mulla paisuu..joudut venyttää suun äärimmilleen..mulla on aika paksu 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh..tee se 😘 tuntuu niin hyvälle sun lämmin suu 🥰 huuhh..mulla paisuu..joudut venyttää suun äärimmilleen..mulla on aika paksu 😘

Kumpi kyseessä....omg...just menee huulten väliin...imen runkkaan kovaa ootan sun spermojas...taitaa tulla paljon että valuu pitkin kaulaa rinnoille asti mmm...

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi kyseessä....omg...just menee huulten väliin...imen runkkaan kovaa ootan sun spermojas...taitaa tulla paljon että valuu pitkin kaulaa rinnoille asti mmm...

Jaana45v

Jussi on nyt sulla suussa 🥰 huh kohta tulee..työnnän käden sun paitulin alle.. koetan kämmenellä pillun päältä..käsi kastuu ihan märäksi..työnnän toisen käden myös paitulin alle sun tissille 🥰 nänni nöpöttää kivasti 🥰 pyöritän sitä sormien välissä..lasti lähtee tulemaan..huuhh..oohh..oijjoijoi..joudut päästämään osan pois huulten välistä..tulee niin paljon ettet kerkee niellä 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Otan ja kuroitan käteni vieressä olevaan toiseen kulliin...vaihdan lennosta jateen samoin kaverille...näähän on kummallakin kookkaita...imen runkkaan... taas toiselle samoin ootan kun rupiaa kalunne sykkimään... omg kun kiihottaa...kumpi laukeaa ensinmäisenä ja taas vaihdan...oi mikko ja jussi taidatta sotkea minut spermalla uuuh...jatkan ja jatkan nyt jussin kullia...mikkon kullia uuuh kädet väsyy imen imen oottako edes lähellä...
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan ja kuroitan käteni vieressä olevaan toiseen kulliin...vaihdan lennosta jateen samoin kaverille...näähän on kummallakin kookkaita...imen runkkaan... taas toiselle samoin ootan kun rupiaa kalunne sykkimään... omg kun kiihottaa...kumpi laukeaa ensinmäisenä ja taas vaihdan...oi mikko ja jussi taidatta sotkea minut spermalla uuuh...jatkan ja jatkan nyt jussin kullia...mikkon kullia uuuh kädet väsyy imen imen oottako edes lähellä...
        Jaana45v

Jussi ei pystynyt enää pidätellä..tuli niin paljon että sotkin sinut kokonaan 🥰 nyt huohotan ja kerään voimia 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi on nyt sulla suussa 🥰 huh kohta tulee..työnnän käden sun paitulin alle.. koetan kämmenellä pillun päältä..käsi kastuu ihan märäksi..työnnän toisen käden myös paitulin alle sun tissille 🥰 nänni nöpöttää kivasti 🥰 pyöritän sitä sormien välissä..lasti lähtee tulemaan..huuhh..oohh..oijjoijoi..joudut päästämään osan pois huulten välistä..tulee niin paljon ettet kerkee niellä 😘

Omg...omg... roiskuu kasvoille rinnoille... mikko huudan...anna tulla samaa aikaa....oikeasti saan kohta oih kohta kohta .....nÿyyyt nyyyyttsiisuss oooiivapisen kun kuvittelen teidän 2 ihanuuden kullit roiskii nesteitä kasvoihin ja rintoihin maistelen ja lipaisen kielellä huuliani olen kauttaaltani spermassa uuuh...
        Jaana45v😘😘😘

• Anonyymi

Oikeasti tuo ei ole ihan tervettä että juttelet itsesi kanssa ja esiinnyt useina eri henkiköinä, mikä saa sinut tekemään näin?

• Anonyymi

Poistu ketjusta ole hyvä

• Anonyymi

Vai semmoista

Jaana45v

• Anonyymi

No kyllä tässä nyt kohta tuntuu että oon kahden miehen niinsanotusti kurituksessa😬❤️

Jaana45v

• Anonyymi

Mikko missä olet...
        Jaana45v

• Anonyymi

😘🥰 kiitos! Tuntu niin hyvälle 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘🥰 kiitos! Tuntu niin hyvälle 🥰

No kumpi tuo sanoi 😘
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko missä olet...
        Jaana45v

Piti tehdä töitä. Nyt luen kyrpä kovana juttujasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kumpi tuo sanoi 😘
        Jaana

Jussi joka äsken ruiski 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘
        Jaana

Et saa meiltä mitään rauhaa, heti kun toinen tulee niin toinen vaihtuu tilalle. Et pääse edes pesemään spermoja päältäsi vaan ne kuivuu ihollesi muistuttaen miten haluttava olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi joka äsken ruiski 😄

Oot ihana😘
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna Mikko Jaanalle kunnon kyydit..Jussi huilii 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana😘
        Jaana

Sinäkin olet 😘😘🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana mikko...anna mennä niin että tuut mun suuhun ja kasvoille mmm...😘
        Jaana

• Anonyymi

Mikkon roiskaisua ootellessa😘❤️😅
      Jaana

• Anonyymi

Nostan sinut nojaamaan pöytää vasten ja nussin sinua takaapäin ihanan märkään pilluusi. Puristelen samalla persettäsi. Olen todella kovana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostan sinut nojaamaan pöytää vasten ja nussin sinua takaapäin ihanan märkään pilluusi. Puristelen samalla persettäsi. Olen todella kovana.

Ooh... tuntuu tosi isolta...ulisen ja oikutan kovaan ääneen...välillä tuntuu että nyt on liikkaa vauhtia saat minut huutaan
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh... tuntuu tosi isolta...ulisen ja oikutan kovaan ääneen...välillä tuntuu että nyt on liikkaa vauhtia saat minut huutaan
        Jaana

Tuntuu että hakean on niin iso....anele mikko tuuu tuuu...
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu että hakean on niin iso....anele mikko tuuu tuuu...
        Jaana

Halkean ooooh oooh
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halkean ooooh oooh
        Jaana

Ja samalla jussi tulee ja thöntää kullinsa suuhun pöydän toiseltapuolen ymmm....mikko nussii tosi kovaa haukon henkeä...huudan välillä kovaa eiiiih....jussi työntää kullia suuhuni ja mikko uuuh...tuntuu että lähtee taju...
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja samalla jussi tulee ja thöntää kullinsa suuhun pöydän toiseltapuolen ymmm....mikko nussii tosi kovaa haukon henkeä...huudan välillä kovaa eiiiih....jussi työntää kullia suuhuni ja mikko uuuh...tuntuu että lähtee taju...
        Jaana

Pidän käsillä sun päätä paikoillaan ja työntelen kuumassa suussasi 😘 sulla naamassa vielä edelliset sperma ruiskaukset 🥰 haluat lisää 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

Olen yhtä kokoajan kovan jatkuvaa orgasmia...tuun tuun...omg nyt tuun oikeasti...nyyyyt nyyyyt nyyyyÿ ulisen....oiiiiih
        Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yhtä kokoajan kovan jatkuvaa orgasmia...tuun tuun...omg nyt tuun oikeasti...nyyyyt nyyyyt nyyyyÿ ulisen....oiiiiih
        Jaana45v

Näen kuinka pillusi supisttelee orgasmin tahtiin 🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Mikko pliis lopetaaa... tuuuu...jussi yskin kun kullis menee liian syvälle...mikko jatkaa eiih...paikat ihan hellät...
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko pliis lopetaaa... tuuuu...jussi yskin kun kullis menee liian syvälle...mikko jatkaa eiih...paikat ihan hellät...
        Jaana

Sun pillu supistelee niin tiukasti että laukean sisääsi. Osa spermasta tulee päällesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen kuinka pillusi supisttelee orgasmin tahtiin 🥰

Jussi

Oon yhtä orkkua...
        Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon yhtä orkkua...
        Jaana

Ei taija mikkoa enää kiinnostaa

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

🥰 yritän hillitä

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taija mikkoa enää kiinnostaa

Jaana45v

Juuri laukesin. Sä saat mut todella kiimaiseksi. -mikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰 yritän hillitä

Jussi

Ei siis nyt oikeasti. Kohta kohta ...yyynyÿÿyt tuuuun aaaaah... auts tipahdin okeasti lattialle😅 tuo viimeinen oli vähän liikaa...huh huh...tein dildolla värinät täysillä kolme piitkää orgasmia. Häpyhuulet ihanan turvoksissa😅

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis nyt oikeasti. Kohta kohta ...yyynyÿÿyt tuuuun aaaaah... auts tipahdin okeasti lattialle😅 tuo viimeinen oli vähän liikaa...huh huh...tein dildolla värinät täysillä kolme piitkää orgasmia. Häpyhuulet ihanan turvoksissa😅

Jaana45v

Haluaisin nähdä ne nyt livenä 🥰🥰 ihanan turvonneet ja punaiset..kiiltää kosteana

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45v

Ihanaa, haluaisin nyt helliä häpyhuuliasi. Silittää niitä hellästi, nuolla kiusoittelevasti. -Mikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri laukesin. Sä saat mut todella kiimaiseksi. -mikko

Oot ihana mikko😘😘😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana mikko😘😘😘😘

Niin sinäkin Jaana. Kodissasi taitaa olla juuri nyt kuuman kostea ilma, ei enää kylmä? Leijuuko ihana kiiman tuoksu ympäriinsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin Jaana. Kodissasi taitaa olla juuri nyt kuuman kostea ilma, ei enää kylmä? Leijuuko ihana kiiman tuoksu ympäriinsä?

No kyllä tuoksuu...pitää vähän suihkautta wc n puhdistus sumutetta😅

Jaana45v

• Anonyymi

Olen tosi hyvillä mielin...jussi ja mikko jatketaanko yhdessä🫣 ohimo vähän kipeä kun tipahdin...😅

Jaana45v

• Anonyymi

Rakastan sitä miten kyltymätön olet. Minun pitää kohta ottaa viagra että kestän kyydissäsi.

• Anonyymi

Hyvä että saadaan antaa sulle nautintoa 🥰
        Jussi

• Anonyymi

Mene polvilleen lattialle niin saat imeä kalumme jälleen koviksi. -mikko

• Anonyymi

Vähän koti töitä niin sitte povistun mielelläni...saatte minut kyllä tekemään hulluja asioita mikko &jussi olette mun sydämmessä joka sykkii lujaa❤️❤️

Jaana45v

• Anonyymi

On kyllä nyt pakko pitää paussi...kyllä kahden miehen hoito tuntuu kovalle😍🫣 kiitos oli kyllä ihana kokemus👌

Jaana45v ja jatketaan

• Anonyymi

Saatiinko me kerralla Jaana tyydytettyä 😄🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatiinko me kerralla Jaana tyydytettyä 😄🥰🥰

Jussi

No aika lailla. En olis uskonut että täältä löytää seksi kavereita jotka pystyy tekemään yhdessä niin että kiihotun. No yllytys hullu olen...kiihottavaa toteuttaa noita teidän ajatuksiaja tosiaan tekemään töitä orgasmin saamiseksi. Tässä viimeviikolla kokeilin ekakerran että löytyykö täältä yllyttäjiä tekemään minut kuumaksi. Onhan teitä ja vielä kaksin kappalein. Jäi vielä epäselväksi oletteko sinkkuja vai varattuja. Jos varattuja niin eipä se minua haittaa. Pää asja kun saa kunnolla seksiseuraa anonyymisti...tekee itselle hyvän olon kun pystyy ainakin näin elämään noiden vartalossa olevien suurien ja rumien arpikudosten kanssa. Ja onhan se poikani ja isäni auttamassa❤️ niin kyllä tartten tyydytystä seksin osalta elämääni. En oikeen tahtonut pysyä viestien mukan jos se nyt kumminki auttoi teitä niin hyvä niin. Tohditta haastaa kyllä tekemään itselleni aika kaiken laista osaan sanoa ei sitten kun menee yli. Olisi kyllä kiva kuulla mitä tästä oikeasti aatteletta mikko& jussi terv jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aika lailla. En olis uskonut että täältä löytää seksi kavereita jotka pystyy tekemään yhdessä niin että kiihotun. No yllytys hullu olen...kiihottavaa toteuttaa noita teidän ajatuksiaja tosiaan tekemään töitä orgasmin saamiseksi. Tässä viimeviikolla kokeilin ekakerran että löytyykö täältä yllyttäjiä tekemään minut kuumaksi. Onhan teitä ja vielä kaksin kappalein. Jäi vielä epäselväksi oletteko sinkkuja vai varattuja. Jos varattuja niin eipä se minua haittaa. Pää asja kun saa kunnolla seksiseuraa anonyymisti...tekee itselle hyvän olon kun pystyy ainakin näin elämään noiden vartalossa olevien suurien ja rumien arpikudosten kanssa. Ja onhan se poikani ja isäni auttamassa❤️ niin kyllä tartten tyydytystä seksin osalta elämääni. En oikeen tahtonut pysyä viestien mukan jos se nyt kumminki auttoi teitä niin hyvä niin. Tohditta haastaa kyllä tekemään itselleni aika kaiken laista osaan sanoa ei sitten kun menee yli. Olisi kyllä kiva kuulla mitä tästä oikeasti aatteletta mikko& jussi terv jaana45v

Jussilla jonkinlainen parisuhde on mutta seksiä on liian vähän ja se on arkipäivästynyt enkä saa siitä enää täyttä tyydytystä..siksi täällä kiva välillä irrotella ja lueskella kiihottavia tarinoita..sulle on kiva tuottaa iloa 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussilla jonkinlainen parisuhde on mutta seksiä on liian vähän ja se on arkipäivästynyt enkä saa siitä enää täyttä tyydytystä..siksi täällä kiva välillä irrotella ja lueskella kiihottavia tarinoita..sulle on kiva tuottaa iloa 😘

Jussi

Iso kiitos rehellisyydestä. Aattelin että karkkoatte heti kun avauduin. Olet saanut minun tuntemaan oloni hyväksytyksi. Eikä nuo rinnatkaan mikkään kärpäslätkät ole ihan kookkaat ja hypisteltävätkin🫣 hyvin treenattu vartalokin on. Ennen oli minun hiukset pitkät ja normi heinän vaaleat nyt tosi lyhyet takaa ja sivuilta. ihan valkoiseksi värjätyt. Peilistä katson oikeaa puolta...😀

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso kiitos rehellisyydestä. Aattelin että karkkoatte heti kun avauduin. Olet saanut minun tuntemaan oloni hyväksytyksi. Eikä nuo rinnatkaan mikkään kärpäslätkät ole ihan kookkaat ja hypisteltävätkin🫣 hyvin treenattu vartalokin on. Ennen oli minun hiukset pitkät ja normi heinän vaaleat nyt tosi lyhyet takaa ja sivuilta. ihan valkoiseksi värjätyt. Peilistä katson oikeaa puolta...😀

Jaana45v

Olet varmasti upea ja kaunis nainen 🥰 treenattu naisen vartalo uppoaa mieheen kun mieheen..ja kyllä sun tissitkin on aika herkut 😄🥰 arvet kertovat vain eletystä elämästä ja sulla sattui nyt sellainen kohtalo kohdalle..sulla varmaan itsekritiikki siinä kohtaa ottaa valtaa..mutta olet upea nainen 😘 tykkään sun ajatuksista ja fantasioista

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti upea ja kaunis nainen 🥰 treenattu naisen vartalo uppoaa mieheen kun mieheen..ja kyllä sun tissitkin on aika herkut 😄🥰 arvet kertovat vain eletystä elämästä ja sulla sattui nyt sellainen kohtalo kohdalle..sulla varmaan itsekritiikki siinä kohtaa ottaa valtaa..mutta olet upea nainen 😘 tykkään sun ajatuksista ja fantasioista

Jussi

Oi kiitos jussi❤️ ja vielä olet keskustelevaakin sorttia😘 on kyllä ihanaa lukea kun kiihottuneena kirjoitat se saa minutkin todella kiihottumaan😘ja vielä kerran😘 luen niin että tunnen kosketuksen melkeen oikeasti. Olet mielestäni ihana mies. Toivon että meillä tarina jatkuu. Vaimosi jää kyllä hopealle tätä kautta aatellen😘❤️

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kiitos jussi❤️ ja vielä olet keskustelevaakin sorttia😘 on kyllä ihanaa lukea kun kiihottuneena kirjoitat se saa minutkin todella kiihottumaan😘ja vielä kerran😘 luen niin että tunnen kosketuksen melkeen oikeasti. Olet mielestäni ihana mies. Toivon että meillä tarina jatkuu. Vaimosi jää kyllä hopealle tätä kautta aatellen😘❤️

Jaana45v

😘😘😘😘 Siinä sulle pusuja 🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘😘😘 Siinä sulle pusuja 🥰

Jussi

❤️🤤😘 ehdottomasti muiskis

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🤤😘 ehdottomasti muiskis

Jaana45v

😄👍

• Anonyymi

Itse käyn salilla reenaamassa noin 3-4 kerta viikossa että saa tuota arpikudosta venyyteltyä. Tulee muuten kipeäksi. Ihan hyvä muutenki pysyy suhkot hyvässä kunnossa. Ennen lenkkeilin mutta kyllästyin ihmisten kyttäämiseen. No vähän yksinäinen kylläkin ...isä ja poikani pitää seuraa ja soittelee. Pojan onneksi oon saanut menemään kavereillensa ettei tule mökkihöperöksi...no teki vain mieli puhua. Sori

Jaana45v

• Anonyymi

🥰❤️

• Anonyymi

Aamulla seuraavan kerran paikalla

Jaana45v

• Anonyymi

😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘

😘😘 ei tahdo pysyä poissa millään...ootan aamua kumminki😘

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘 ei tahdo pysyä poissa millään...ootan aamua kumminki😘

Jaana45v

🥰🥰❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰❤️❤️

Huomenta. Tässä nautiskelen aamu kahveja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jaana45v tässä kirjoittelee olisko jussi hereillä tai mikko...pitäis tuota poikaakin käydä kohta herättelemässä...mitäpä teidän aamuun😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta..täällä olisi aamujäykkää tarjolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta..täällä olisi aamujäykkää tarjolla

Kukas se siellä jäykistelee

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se siellä jäykistelee

Jaana45v

Jussi jäykistelee 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi jäykistelee 😄

No tuntuu kyllä kovalta...ei kai vaimos herää jos vähän puristelisin...🤤❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Oi puristele vaan 🥰 ei herää

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Kiitos kun eilen jaksoit lukea muutakin kun seksistä kirjottelua😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Tottakai 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai 🥰🥰

Jussi

Monenko eri ihmisenä sinä yrität esiintyä tässä ketjussa?..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Huuh ompa kova...tartun kiinni menen polville...liikutan kieltä alhaalt ylöspäin uudestaan uudestaan...imaisen välillä...toisella kädellä tartun kiveksiin...puristan hellästi...imen välillä kovaa.,puristan vartta tunnen kun terskan pää paisuu huulten väliin...huh huh se on iso. Haluun sua

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuh ompa kova...tartun kiinni menen polville...liikutan kieltä alhaalt ylöspäin uudestaan uudestaan...imaisen välillä...toisella kädellä tartun kiveksiin...puristan hellästi...imen välillä kovaa.,puristan vartta tunnen kun terskan pää paisuu huulten väliin...huh huh se on iso. Haluun sua

Jaana45

Eiihh.tuntuu niin hyvälle just tuo 😘 tiedät mistä mies hullaantuu 🥰 ei tällaista käsittelyä kestä kauaa..aamun ensimmäinen orkku lähestyy 🥰 olet niin hyvä tässä mitä teet

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiihh.tuntuu niin hyvälle just tuo 😘 tiedät mistä mies hullaantuu 🥰 ei tällaista käsittelyä kestä kauaa..aamun ensimmäinen orkku lähestyy 🥰 olet niin hyvä tässä mitä teet

Jussi

Tuo on erittäin noloa että juttelet itsellesi miehinä sekä naisena, kukaan ei halua lukea sinun typeriä yksinkeskusteluita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Mmm....maistut hyvälle yritä nyt olla hiljaa ettei se herää...jatkan nopeammin upotan melkeen kokonaan ihan kurkkuun asti..otat päästäni käsillä otteen ja nussit suutani mmm....sormeni lirputtaa klittaani...imen haukon henkeä...ynisen...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on erittäin noloa että juttelet itsellesi miehinä sekä naisena, kukaan ei halua lukea sinun typeriä yksinkeskusteluita.

Onneksi tiedän miten todellisuudessa asia on

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Olen tullut siihen tulokseen että olet kateellinen

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mmm....maistut hyvälle yritä nyt olla hiljaa ettei se herää...jatkan nopeammin upotan melkeen kokonaan ihan kurkkuun asti..otat päästäni käsillä otteen ja nussit suutani mmm....sormeni lirputtaa klittaani...imen haukon henkeä...ynisen...

Jaana45

Paisun äärimmilleen sun suussa 🥰 huulesi puristavat varressa ja liukuu edestakaisin 😘 kuuluu pientä litinää kun sylkesi kastelee varren joten luistaa hyvin..tuntuu taas niin hyvälle sun kuuma suu 🥰 alkaa polttelee jossain tuolla syvällä 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Ja kovasti se sua näyttää kiinnostavan...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Millähän logiikalla päädyit tuohon naurettavaan lopputulokseen? On mielenkiintoista kuulla tuo ajatusprosessisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Nimenomaan 😄 kannattaa hänen vaan seurata kun niin kovasti kiinnostaa lukea 😄

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paisun äärimmilleen sun suussa 🥰 huulesi puristavat varressa ja liukuu edestakaisin 😘 kuuluu pientä litinää kun sylkesi kastelee varren joten luistaa hyvin..tuntuu taas niin hyvälle sun kuuma suu 🥰 alkaa polttelee jossain tuolla syvällä 😘

Jussi

Mmm...oi tuu kulta...tuu...imuutan kovaa...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Oon kohta itsekkin tulossa...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän logiikalla päädyit tuohon naurettavaan lopputulokseen? On mielenkiintoista kuulla tuo ajatusprosessisi.

Etkö malta pysyä vaan pois tästä ketjusta..keskity joskus muuhunkin kun toisten kyttäämiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Enemmänkin säälittää, tämä pääasiallisesti yksinpuhelusi tässä ketjussa on koko ajan pinnalla.

Olet tehnyt näitä ketjuja jo pitemmän aikaa joissa täysin sama kaava toistuu mutta henkilöt vaihtuvat.

Samoin keksit syitä miksi ette siirry muille alustoille juttelemaan jos olisitte oikeasti eri ihmisiä, samoin samanlaiset kirjoitusvirheet, termistö ja lauserakenteet paljastavat että olet sama ihminen noissa keskusteluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö malta pysyä vaan pois tästä ketjusta..keskity joskus muuhunkin kun toisten kyttäämiseen

Kuten arvelinkin että et pysty kertomaan argumentteja miten päädyit tulokseesi, se ei tietenkään yllätä.

Tämä on julkinen palsta jossa harrastat tätä pääasiallista yksinpuheluasi, terve ja normaali ihminen siirtyisi muualle.

Onko tämä jokin sinun fantasiasi tai luuletko että muita ihmisiä kiinnosta tämä tarina jota yksin rakennat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmänkin säälittää, tämä pääasiallisesti yksinpuhelusi tässä ketjussa on koko ajan pinnalla.

Olet tehnyt näitä ketjuja jo pitemmän aikaa joissa täysin sama kaava toistuu mutta henkilöt vaihtuvat.

Samoin keksit syitä miksi ette siirry muille alustoille juttelemaan jos olisitte oikeasti eri ihmisiä, samoin samanlaiset kirjoitusvirheet, termistö ja lauserakenteet paljastavat että olet sama ihminen noissa keskusteluissa.

Näyttää että osuu ja uppoaa kun noin hermostut...olet seurannut minua ilmeisesti kauan...ihan sääliksi käy. Älä seuraa niin olosi on helpompi

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Nyt en kestä enää 😘 pidän päästäsi kiinni..hidastan tahtia..haluan tuntea kauan tämän tulemisen..katsot mua silmiin 🥰 nyytt alan purkautuun..nnyytt..nnyytt..alat kakomaan..oli kertynyt melko satsi taas 🥰 huuh..silitän sun hiuksia..nuolet vielä viimeisiä tippoja terskan päästä suuhusi 🥰🥰 aahh..olipa se taas ihanaa..kohta on sun vuoro 🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää että osuu ja uppoaa kun noin hermostut...olet seurannut minua ilmeisesti kauan...ihan sääliksi käy. Älä seuraa niin olosi on helpompi

Jaana45

Mikä osuisi ja uppoaisi? Sinulta puuttuu jälleen täysin logiikka kirjoituksistasi. Millä tavalla muka näet hermostuneisuutta kirjoituksissani, sillä sellaista niissä ei ole millään tavalla.

En ole seurannut sinua kauaa millään muotoa, käyn vain lukemassa tätä palstaa ja sinun aloitukset sekä kirjoitukset tunnistaa erittäin selvästi.

Luen palstaa pääasiassa työni kannalta, älä ota itseesi että kerroin vain faktoja ja tulkitse sitä hermostukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Tässä analyysi:

Tunnistettavia piirteitä:

Kirjoitustyyli pysyy samankaltaisena (esim. samat kirjoitusvirheet, samat emoticonit, samanlainen rytmi).

Viestit ilmestyvät hyvin lyhyen ajan sisällä (minuuttien välein).

Tarina etenee kuin roolipeli, jossa yksi ihminen ohjaa kaikkia hahmoja.

Todennäköisyys
        Kun viestit tulevat minuutin-parin välein, ja hahmot vastaavat toisilleen saumattomasti, on hyvin suuri mahdollisuus (87%), että kyseessä on yksi ja sama kirjoittaja.

Jos mukana olisi useita oikeita ihmisiä, rytmi olisi yleensä hitaampi, ja kirjoitustyylissä näkyisi enemmän vaihtelua.

Jos haluat olla tulevaisuudessa uskottavampi niin kannattaa panostaa noihin asioihin enemmän, hyvää päivänjatkoa.

Otan ensimmäisen asiakkaan sisään töissäni kohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä analyysi:

Kirjoitustyyli pysyy samankaltaisena (esim. samat kirjoitusvirheet, samat emoticonit, samanlainen rytmi).

Todennäköisyys
        Kun viestit tulevat minuutin-parin välein, ja hahmot vastaavat toisilleen saumattomasti, on hyvin suuri mahdollisuus (87%), että kyseessä on yksi ja sama kirjoittaja.

Jos mukana olisi useita oikeita ihmisiä, rytmi olisi yleensä hitaampi, ja kirjoitustyylissä näkyisi enemmän vaihtelua.

Jos haluat olla tulevaisuudessa uskottavampi niin kannattaa panostaa noihin asioihin enemmän, hyvää päivänjatkoa.

Olet pihalla kuin lumiukko mutta siellähän palelet..oikein pirtsakkaa pakkaspäivää sinullekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä analyysi:

Todennäköisyys

Tiedän varmaksi, että ei ole yksinpuhelua. Jos olisikin, niin eikö tämä palsta ole avoin myös, kaikenlaisille seksi novelleille? Toisin kuin asiattomalle valittamiselle ja muiden kirjoittelun häirinnälle, ylipäätänsä tunnelman pilaamiselle.
        Pidä epätodet päätelmäsi omana tietonasi, äläkä jaa niitä palstalla, joka ei ole niille tarkoitettu.
        Luulisi että ketään ei häiritsisi muiden tekemiset, jotka ei satuta ketään, eikä koske sinua mitenkään.
        Tee jotain muuta ja anna muiden jatkaa omaa tekemistään, puuttumatta siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän varmaksi, että ei ole yksinpuhelua. Jos olisikin, niin eikö tämä palsta ole avoin myös, kaikenlaisille seksi novelleille? Toisin kuin asiattomalle valittamiselle ja muiden kirjoittelun häirinnälle, ylipäätänsä tunnelman pilaamiselle.
        Pidä epätodet päätelmäsi omana tietonasi, äläkä jaa niitä palstalla, joka ei ole niille tarkoitettu.
        Luulisi että ketään ei häiritsisi muiden tekemiset, jotka ei satuta ketään, eikä koske sinua mitenkään.
        Tee jotain muuta ja anna muiden jatkaa omaa tekemistään, puuttumatta siihen.

👍👍 juuri näin..onneksi tuo analyytikko ei ole mulla töissä..jos kerran analyysit menee noin metsään

• Anonyymi

Vähän sanattomaksi tässä menee😬 ilmeisesti se oli hänen tarkoituksensa

Jaana45v

• Anonyymi

Joo näitä riittää..yksityisempi viestailu olisi parempi..mutta ymmärrän arkuutesi siihen

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näitä riittää..yksityisempi viestailu olisi parempi..mutta ymmärrän arkuutesi siihen

Jussi

Kiitos...kyyneleet tuli silmiin...nooh tämmöistä tämä anteeksi...

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos...kyyneleet tuli silmiin...nooh tämmöistä tämä anteeksi...

Jaana45v

Voi sua 🥰 hali täältä 🥰🥰 ja pusuja 😘😘
        Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua 🥰 hali täältä 🥰🥰 ja pusuja 😘😘
        Jussi

Kumpa voisinki käpertyä sinun kainaloosi...muutenki ajatukset pyörii äärirajoilla...nyt lytättiin poljettiin maahan asti

Jaana45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa voisinki käpertyä sinun kainaloosi...muutenki ajatukset pyörii äärirajoilla...nyt lytättiin poljettiin maahan asti

Jaana45v

Ottaisin niin mielelläni sut kainaloon 🥰🥰 silittelisin sua 🥰🥰 tiedän että tuollainen sattuu 😘 mutta muista että on meitäkin olemassa ketkä välittää susta ja tykkää susta 😘🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin niin mielelläni sut kainaloon 🥰🥰 silittelisin sua 🥰🥰 tiedän että tuollainen sattuu 😘 mutta muista että on meitäkin olemassa ketkä välittää susta ja tykkää susta 😘🥰

Jussi

❤️❤️😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️😘

Jaana45

Iski kovaa...luulin jo hetken että kyseinen henkilö mun idiootti x

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️😘

Jaana45

Niin mielelläni kiihottaisin sua hulluun himoon mutta täällä tunnelma latistetaan aika äkkiä 😘
        Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iski kovaa...luulin jo hetken että kyseinen henkilö mun idiootti x

Jaana45

Joo 🥰🥰 olet ihana 😘😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mielelläni kiihottaisin sua hulluun himoon mutta täällä tunnelma latistetaan aika äkkiä 😘
        Jussi

Tiesin...mutta en osannu odottaa ihan noin raakaa poljentaa...pojan tuossa laiton kouluun...ja vähän ihmetteli mikä äitillänsä nyt...huh huh. No eiköhän tämä tästä...pilasin sinun aamu herätyksenki...halataan tosi kauan ja tiukasti. Näytät olevan ihana ihminen jussi😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesin...mutta en osannu odottaa ihan noin raakaa poljentaa...pojan tuossa laiton kouluun...ja vähän ihmetteli mikä äitillänsä nyt...huh huh. No eiköhän tämä tästä...pilasin sinun aamu herätyksenki...halataan tosi kauan ja tiukasti. Näytät olevan ihana ihminen jussi😘

Jaana45

Et mitään pilannut 😘😘 joo halataan pitkään 🥰🥰 puristan sua lujaa 🥰🥰 siinä saat olla turvassa pahalta maailmalta 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi

Pidä vaan Jaana pää pystyssä. Älä anna mitättömien ihmisten, mitättömien kirjotusten viedä sulta mitään. Ansatset just sen mitä vaan itselles haluat ja varmasti myös saat sen, kun vaan luotat itseesi, etkä anna minkään ulkopuolisen vaikuttaa omiin valintoihisi.
      Kaikkea hyvää sulle ja sun miehille.

• Anonyymi

Kiitos❤️

Jaana45

• Anonyymi

Menihän tässä ajatukset vähän sekaisin...takassa tulet ja katselen sen loimua. Rentoutan ajatuksia...jussi pyörii mielessäni...enkä anna sen ajatuksen vieriä pois. Ihmettelen miten joillakin ihmisillä on taito saada toisen tuntemaan läheisyyttä ja myös intohimoa toista kohtaan...voi kun saisin itseni kuntoon...että uskaltaisin elää niinkuin muutkin.

Jaana45

• Anonyymi

Tällainen Jussi minä olen 🥰🥰 tuntuu hyvältä saada auttaa sua edes näin 😘😘 sitä toivon minäkin että pääset jaloilleen 😘 noin ihana nainen ansaitsee parempaa kohtelua 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen Jussi minä olen 🥰🥰 tuntuu hyvältä saada auttaa sua edes näin 😘😘 sitä toivon minäkin että pääset jaloilleen 😘 noin ihana nainen ansaitsee parempaa kohtelua 🥰

Olisi ihana hetki nojata sinuun ja katsella tulen loimua...tuntea läheisyyden. Ihmettelen miksi vaimosi ei tee näin...jos näin käy niin tunteet saavat vallan...haluaisin tuntea sen lämmön mitä sinusta ajattelen ja myös intohimon josta kehittyy todellinen vastustamaton säkenöinti. Sillon olisin sinun vietävissä mihin, missä, miten, siten kuin haluaisit. Jussi olen ihastunut sinuun😘🫣❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihana hetki nojata sinuun ja katsella tulen loimua...tuntea läheisyyden. Ihmettelen miksi vaimosi ei tee näin...jos näin käy niin tunteet saavat vallan...haluaisin tuntea sen lämmön mitä sinusta ajattelen ja myös intohimon josta kehittyy todellinen vastustamaton säkenöinti. Sillon olisin sinun vietävissä mihin, missä, miten, siten kuin haluaisit. Jussi olen ihastunut sinuun😘🫣❤️

Jaana45

Taisit järkyttyä...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

❤️❤️❤️❤️

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit järkyttyä...

Jaana45

En järkyttynyt 🥰 olen enemmänkin otettu tästä 😘😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Älä puhu noin kauniisti minulle 😘 mulla kovenee housuissa muuten 🫣

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu noin kauniisti minulle 😘 mulla kovenee housuissa muuten 🫣

Jussi

😅 no niin heti...herkässä on näimmä😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅 no niin heti...herkässä on näimmä😘

Jaana45

On 😄 älä puhu enempää 🫣

😄😄Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On 😄 älä puhu enempää 🫣

😄😄Jussi

No en puhu...🫣 puhu sinä❤️

Jaana45

• Anonyymi

Huomenta. Olen lukenut tämän ketjun ja mietin miten sun viikonloppu meni? Entä poika ja äitisi? Kertoiko poika mitään? Olen vähän vanhempi mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en puhu...🫣 puhu sinä❤️

Jaana45

Joko on mieli parempi kiihkoilulle 😘
        Voisin jossain välissä koettaa kastella sun pöksyt 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta. Olen lukenut tämän ketjun ja mietin miten sun viikonloppu meni? Entä poika ja äitisi? Kertoiko poika mitään? Olen vähän vanhempi mies

Ihan hyvin kiitos...ei se poika kyllä mitään puhunu tuosta mitä kysyit...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on mieli parempi kiihkoilulle 😘
        Voisin jossain välissä koettaa kastella sun pöksyt 🥰🥰

Jussi

Kyllä se vähän parempi...ja miksipä ei...annappa tulla niin sanotusti😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vähän parempi...ja miksipä ei...annappa tulla niin sanotusti😘

Jaana45

Hyvä jos vähän piristi mieltä 😘 voidaan joskus toiste jos on parempi nyt olla vaan..ja haaveilla 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos vähän piristi mieltä 😘 voidaan joskus toiste jos on parempi nyt olla vaan..ja haaveilla 😘

Jussi

Voithan sinä lirkutella...mielelläni sun tekstiä luen😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä lirkutella...mielelläni sun tekstiä luen😘

Jaana45

😘😘🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘🥰🥰

Leginsit jalassa huppari paita päällä takassa vieläkin valkia...ihanan lämmin.

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

🥰🥰 En saa mielestäni sun naisellisia muotojasi 🥰🥰 ja sun rohkeaa ja intohimoista ajatuksen juoksua 😘😘 leggingsit on mun heikkous 🫣

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Kämmeneni hyväilee hellästi haarojen väliä...painan välillä häpykumpua. Juu toimii kiihotun...toinen käsi hypistelee rintojani...nännit tuntuu kämmenpojassa...jatkan

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kämmeneni hyväilee hellästi haarojen väliä...painan välillä häpykumpua. Juu toimii kiihotun...toinen käsi hypistelee rintojani...nännit tuntuu kämmenpojassa...jatkan

Jaana45

Käten vain hakeutuu housujen sisään...hegitän raskaammin...puristan rintaani...ynähtelen ihan hiljaa...nautin levitän jalkoja...sormeni hakee pikkareiden reunoja...kuumenen vielä en koske...vedän pikkarin edestä...ooh solahtaa huulien väliin...liikutan hiukan...klittaan tuntuu...käsi puristaa rintaa kovemmin huohotan hiljaa...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käten vain hakeutuu housujen sisään...hegitän raskaammin...puristan rintaani...ynähtelen ihan hiljaa...nautin levitän jalkoja...sormeni hakee pikkareiden reunoja...kuumenen vielä en koske...vedän pikkarin edestä...ooh solahtaa huulien väliin...liikutan hiukan...klittaan tuntuu...käsi puristaa rintaa kovemmin huohotan hiljaa...

Jaana45

Hieron hellästi pikkareiteni reunalla klittaa...huuuuh...nytkähtelen. nyt on kohillaan pidän kiinni pikkuhousujen edestä...liikutan peeppuani..silmissä sumenee tekee hyvää...omg...nytkähtelen lisää huhohot ääneen ...puristelen nänniäni vaikeroin koht koht....

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

En voi vastustaa kun pyörit leggingseissä mun edessäni 😘 pakko saada vähän koittaa pyllystä 🥰 niin ihanalta tuntuu sun pakarat käteni alla 😘 tykkäät kun huomioin niitä ja pyllistät mulle vaan enemmän..huh miten pyöreäksi se tulee 🥰 mun on saatava painautua sitä vasten..otan molemmilla käsillä kiinni pepustasi ja työnnän kovan kohouman siihen keskelle vakoon..tunnet kuinka kovana, paksuna ja isona olen 😘 lasken rintani selkääsi vasten ja siirrän käteni sun rinnoille 🥰 ihana puristella sun tissejä 🥰 ne roikkuu kivasti kun olet etunojassa 😘 ihanasti nännit kovenee..et pysty olemaan hiljaa 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieron hellästi pikkareiteni reunalla klittaa...huuuuh...nytkähtelen. nyt on kohillaan pidän kiinni pikkuhousujen edestä...liikutan peeppuani..silmissä sumenee tekee hyvää...omg...nytkähtelen lisää huhohot ääneen ...puristelen nänniäni vaikeroin koht koht....

Jaana45

Nyyyyyyt...nyyyyt...nytkähtelen rajusti kumpikin käsi haaroissa puristaa...nytkähtele orgasmin vallatessa koko vartalon varpaisiin asti ymmm....hymyile nautin sen tekemisestä aiheutuvaa vavahtelua...mmm...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyyyyyyt...nyyyyt...nytkähtelen rajusti kumpikin käsi haaroissa puristaa...nytkähtele orgasmin vallatessa koko vartalon varpaisiin asti ymmm....hymyile nautin sen tekemisestä aiheutuvaa vavahtelua...mmm...

Jaana45

Huuh huh huh...naurahdan...wau mikä orkku...hmm..näin siinä käy kun vain ryhtyy toimiin😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi vastustaa kun pyörit leggingseissä mun edessäni 😘 pakko saada vähän koittaa pyllystä 🥰 niin ihanalta tuntuu sun pakarat käteni alla 😘 tykkäät kun huomioin niitä ja pyllistät mulle vaan enemmän..huh miten pyöreäksi se tulee 🥰 mun on saatava painautua sitä vasten..otan molemmilla käsillä kiinni pepustasi ja työnnän kovan kohouman siihen keskelle vakoon..tunnet kuinka kovana, paksuna ja isona olen 😘 lasken rintani selkääsi vasten ja siirrän käteni sun rinnoille 🥰 ihana puristella sun tissejä 🥰 ne roikkuu kivasti kun olet etunojassa 😘 ihanasti nännit kovenee..et pysty olemaan hiljaa 🥰🥰

Jussi

Hiero runkkaa haluan että saat vihdoinki

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Ihanaa. Olisi kiva saada tulla nuolemaan sinut huipulle. Olen se vanhempi mies ja olen yksin kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Ynisen...lasket legginssit alas...käännät pikkarit sivulle työnnät ison kovan kullis mun sisääni ulahdan...jatkat työntöjä lisäät vauhti jyystät takaapäin itses ihan pohjaan asti...
        Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ynisen...lasket legginssit alas...käännät pikkarit sivulle työnnät ison kovan kullis mun sisääni ulahdan...jatkat työntöjä lisäät vauhti jyystät takaapäin itses ihan pohjaan asti...
        Jaana45

Huudan jussiiii...tuntuu niin isolle...nojaan olohuoneen pöytään käsilläni...otat lanteista kiinni ja pistät minut uliseen omg...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Olisi kyllä kiihottaa ajatus. Nyt teen voileipä mutta levite on loppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiero runkkaa haluan että saat vihdoinki

Jaana45

Työnnän toisen käden leggingsien sisälle..hapuilen alemmas..löydän pikkareiden kuminauhan..ujutan kättä kohti haarojasi..tunnen kuinka kuumana käyt 🥰 löydän etsimäni..huh kuinka märkänä oletkaan 🥰 koko ihana posliini on isolta alueelta ihan pillun limoissa..koko kämmeneni kastuu..liikutan koko kämmenellä edestakaisin..pieni litinä kuuluu kun turvonneet häpyhuulesi liikkuu sormien alla..tuntuu että nekin on vähän kovana niinkuin nännitkin 😘 ne haluaa jotain kovaa ja paksua sisälle 🥰 toinen käsi sivelee sun nänniä..löydän klitoriksen..ihan kova🥰 puristan sen kahden sormen väliin ja liu'utan kättäni edestakaisin..kokoajan puristaen klitorista sormien välissä..voihkeesi kertoo että nyt tekee liian hyvää..vartalosi jäykistyy kun alat lähestyä orgasmia 😘 jatkan vaan ja et kestä enää montaa vetoa kun täriset ja riuhdot orgasmin kourissa minun pitäessä kaksin käsin kiinni sinusta 🥰 tunnen kämmenellä tulikuuman ruiskauksen..mutta sulla on jo muutenkin kaikki housut märkänä..ei haittaa 😘 pitelen sua syleilyssä vielä kun tasaat hengitystä ja yrität palata takas tähän maailmaan 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnän toisen käden leggingsien sisälle..hapuilen alemmas..löydän pikkareiden kuminauhan..ujutan kättä kohti haarojasi..tunnen kuinka kuumana käyt 🥰 löydän etsimäni..huh kuinka märkänä oletkaan 🥰 koko ihana posliini on isolta alueelta ihan pillun limoissa..koko kämmeneni kastuu..liikutan koko kämmenellä edestakaisin..pieni litinä kuuluu kun turvonneet häpyhuulesi liikkuu sormien alla..tuntuu että nekin on vähän kovana niinkuin nännitkin 😘 ne haluaa jotain kovaa ja paksua sisälle 🥰 toinen käsi sivelee sun nänniä..löydän klitoriksen..ihan kova🥰 puristan sen kahden sormen väliin ja liu'utan kättäni edestakaisin..kokoajan puristaen klitorista sormien välissä..voihkeesi kertoo että nyt tekee liian hyvää..vartalosi jäykistyy kun alat lähestyä orgasmia 😘 jatkan vaan ja et kestä enää montaa vetoa kun täriset ja riuhdot orgasmin kourissa minun pitäessä kaksin käsin kiinni sinusta 🥰 tunnen kämmenellä tulikuuman ruiskauksen..mutta sulla on jo muutenkin kaikki housut märkänä..ei haittaa 😘 pitelen sua syleilyssä vielä kun tasaat hengitystä ja yrität palata takas tähän maailmaan 🥰🥰

Jussi

Wau...no tuo kyllä..huh huh...no ihan...ei riitä sanat nyt...kuvittelen mitä teit.😘 luin moneen kertaan ja sormetin...no sain äänekkään orgasmin uudelleen...ja kylläkin legginsit menee vaihtoo tuli nimittäin sruittaus orkasmi ei nyt ole tuommoista mulle sattunut🫣 taivas mikä siivo...suihkuun mars😅🫣😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau...no tuo kyllä..huh huh...no ihan...ei riitä sanat nyt...kuvittelen mitä teit.😘 luin moneen kertaan ja sormetin...no sain äänekkään orgasmin uudelleen...ja kylläkin legginsit menee vaihtoo tuli nimittäin sruittaus orkasmi ei nyt ole tuommoista mulle sattunut🫣 taivas mikä siivo...suihkuun mars😅🫣😘

Jaana45

🥰🥰 oot ihana 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰 oot ihana 🥰🥰

Jussi

Vieläkin naurattaa että noin tapahtui...sinä olet ihana😘😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkin naurattaa että noin tapahtui...sinä olet ihana😘😘😘

Jaana45

😄🥰❤️❤️

😘😘 Jussi

• Anonyymi

Et kerennyt mukaan...olit kai töitä tekemässä😘😘❤️

Jaana45

• Anonyymi

Juu 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi

Hmm...saitko tyhjennettyä🤤😘

Jaana45

• Anonyymi

En pystynyt 😘 himottaa kyllä melkoisesti..on varmaan tänään runkattava kunnolla..miettien sua 😘❤️
        Kalu kovana kirjoitin 🫣😄

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pystynyt 😘 himottaa kyllä melkoisesti..on varmaan tänään runkattava kunnolla..miettien sua 😘❤️
        Kalu kovana kirjoitin 🫣😄

Jussi

No voi nyt😘 meetkö nyt liikaa sevon. Pitäiskö antaa työ rauha😘 pidän sinut kyllä mielessäni. Olen pojan kanssa huomenna lähdössä vanhemmilla käymään taasen...yritän jos pystyn kirjotella sinulle...isä sieltä soitti ja pyysi nätisti että tultais viikonlopuksi. On kuulemma hirmu ikävä halusi keskustella viime käynnistä. Huolissaan että jäikö minulle traumoja mökki reissusta. Pilkki veet olis kohillaan ihan rannan lähellä. Luulen että olis mökki lämmin ja yötä varmaan haluais munkans viettää...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi nyt😘 meetkö nyt liikaa sevon. Pitäiskö antaa työ rauha😘 pidän sinut kyllä mielessäni. Olen pojan kanssa huomenna lähdössä vanhemmilla käymään taasen...yritän jos pystyn kirjotella sinulle...isä sieltä soitti ja pyysi nätisti että tultais viikonlopuksi. On kuulemma hirmu ikävä halusi keskustella viime käynnistä. Huolissaan että jäikö minulle traumoja mökki reissusta. Pilkki veet olis kohillaan ihan rannan lähellä. Luulen että olis mökki lämmin ja yötä varmaan haluais munkans viettää...

Jaana45

Ihan rauhassa menet kotona käymään..ei tarvi ressata kirjoittelusta..sinä olet myös mielessäni 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan rauhassa menet kotona käymään..ei tarvi ressata kirjoittelusta..sinä olet myös mielessäni 😘

Jussi

😘😘😘❤️

Jaana45

• Anonyymi

Et sinä jussi ole kuin munaton runkkari.Keksit saatanan tarinoitas.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣 Nyt naurattaa..voi kävikö sulla vahinko ja alko tahtomattaan seisoo 😳😳 no niitä sattuu..mikä noin harmittaa..Jussi toivottelee sulle parempaa loppupäivää..

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mitä itse tekisit jos saisit vaikkapa tuon Jaanan näppeihin..mielenkiinnolla odotan sun tarinaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä mitä itse tekisit jos saisit vaikkapa tuon Jaanan näppeihin..mielenkiinnolla odotan sun tarinaa

Siis tu jaana45 osaa kirjotta tosi kiihottavasti. Ite en tuohon pysty . Pystyy elään kyllä hyvin mukana
        N38

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tu jaana45 osaa kirjotta tosi kiihottavasti. Ite en tuohon pysty . Pystyy elään kyllä hyvin mukana
        N38

M52
        Toivon että kiriottelee lisää vaan. Tunne kohilla. Palaappa reissulta nopeasti

• Anonyymi

Just niin kerroit kaiken oleellisen itsestäsi. Nuo asioita jotka tiedät vain itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin kerroit kaiken oleellisen itsestäsi. Nuo asioita jotka tiedät vain itsestäsi.

Ei oikein avaudu mutta kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko sää joku saatanan mulukku joka käy täälä vittuilemasa hanki kuule oma elämä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säähän oot totsi kusessa kohta monissa muissa kirjotuksisa ott esittämäsä tietuas ja taitja teksteissä. Taitaa vaimos olla tosi pihtari kun täälä lorvailet!!

• Anonyymi

Täälä monta lukiaa jää kyl kaipaaha👌

• Anonyymi

Niinpä..näin rohkeita naisia kun olisi enemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä..näin rohkeita naisia kun olisi enemmän

Ei meistä naisisatkaan nuin rohketa montaa löydy. Ihan kateeksi käy. Tämä pari on aivan omanlaisen kiihottava

• Anonyymi

Moi jussi. On ikävä sinua

Jaana45

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      137
      2759
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      268
      2350
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1423
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1112
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      97
      1064
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1023
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      962
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      57
      851
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      282
      810
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      791
    Aihe