M. A. Ylitatuoitu 40v pissis-Mummo..

Anonyymi-ap

Mutta mistä löytyy seuraava ikuinen rakkaus ?? :o)

77

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on nyt selvästi ottanut pahoin psyykkeeseen eli pitäiskö mennä jonnekin rauhoittumaan? Tiedän, Martinan isot tulot ja nyt vielä ihana loma Dubaissa, joka on korvamerkitty vain teidän Sofialle. Sofian sanoin nytkin stoorissa "my city". Ja joku aika sitten kirjoitti että älkää tulko tänne, täällä on ruuhkaa.

• Anonyymi

Koville ottaa. 😪

• Anonyymi

Onko siis Sofialla ruuhkaa niiden miesten kanssa ? Siksikö se kirjoitti vanhalle miehelle, et ei pidä nyt sinun tulla, koska on ruuhkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siis Sofialla ruuhkaa niiden miesten kanssa ? Siksikö se kirjoitti vanhalle miehelle, et ei pidä nyt sinun tulla, koska on ruuhkaa?

Ei kun Sofiaa vietiin luksusauton takapenkillä ja ilmeisesti liikenteessä oli toinenkin auto ja siitä Sofia ei tykännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun Sofiaa vietiin luksusauton takapenkillä ja ilmeisesti liikenteessä oli toinenkin auto ja siitä Sofia ei tykännyt.

Sofialla on miljardöörimies eli kohta se ostaa Sofialle koko Dubain niin sitten ei ole ketään häiritsemässä rouvaa.

• Anonyymi

Mun Hanko, mun Levi, mun Marbella, Tanskan kaupunki alkaa tuntua kodilta, mun hienostokaupunginosa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun Hanko, mun Levi, mun Marbella, Tanskan kaupunki alkaa tuntua kodilta, mun hienostokaupunginosa...

Pikkaraisen instassa eräs mummo lohdutti Hannua että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomamatkat ja Hangot ja Levit. Nyt sitten Hannu asuu Levillä ja tykkää naisista joille on tärkeintä Levi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkaraisen instassa eräs mummo lohdutti Hannua että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomamatkat ja Hangot ja Levit. Nyt sitten Hannu asuu Levillä ja tykkää naisista joille on tärkeintä Levi.

Pieleen meni mummon lohdutus. Hannu tykkäsi myös lomailla Martinan kanssa mm. Marbellassakin. Hannu myös ennen Martinaa juhli usein Hangossakin, mitä vanhasta instastaan näki. Mutta kaikkein rakkain Hannulle on Levi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieleen meni mummon lohdutus. Hannu tykkäsi myös lomailla Martinan kanssa mm. Marbellassakin. Hannu myös ennen Martinaa juhli usein Hangossakin, mitä vanhasta instastaan näki. Mutta kaikkein rakkain Hannulle on Levi.

Hannukaan ei tykännyt kun "mun Levillä" raivattiin teitä että ökyt saavat sinne rakentaa mökkejään, kuten instassaan kerran moitti. Mutta kyllä ökyilläkin on oikeus mennä Leville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aikaa katsella miehiä Martinalla. Kuntoilee kuntosalilla ja juoksee heti tänäkin aamuna. Kirjoitti ei ole lomalla, koska tekee kokoajan töitä Dubaissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä hattarapää kirjoitat saman tarinan monen ketjuun! Istu hetkeksi harmaalles.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden 😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aikaa katsella miehiä Martinalla. Kuntoilee kuntosalilla ja juoksee heti tänäkin aamuna. Kirjoitti ei ole lomalla, koska tekee kokoajan töitä Dubaissa.

Voihan sitä työksi sanoa kun juoksee Dubaissa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hannukaan ei tykännyt kun "mun Levillä" raivattiin teitä että ökyt saavat sinne rakentaa mökkejään, kuten instassaan kerran moitti. Mutta kyllä ökyilläkin on oikeus mennä Leville.

Saakohan tuo Hannu olla koskaan rauhassa? Kun tuomio on kärsitty soisin, että saisi elää omanlaistaan elämää. Johan he ovat olleet erossa monta vuotta ja Pikkaisen jälkeenkin Martinalla ollut miehiä. On sekin väärin, että kun Martinaan sekos ei enää saa olla rauhassa. Mitenkään tekoaan puolustelematta, mutta jokaisella on oikeus yksityisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saakohan tuo Hannu olla koskaan rauhassa? Kun tuomio on kärsitty soisin, että saisi elää omanlaistaan elämää. Johan he ovat olleet erossa monta vuotta ja Pikkaisen jälkeenkin Martinalla ollut miehiä. On sekin väärin, että kun Martinaan sekos ei enää saa olla rauhassa. Mitenkään tekoaan puolustelematta, mutta jokaisella on oikeus yksityisyyteen.

Toivotaan että laittaa instansa yksityiseksi ja katoaa julkisuudesta. Miksi ei ole sitä jo tehnyt? Ei tarvitse instaa töiden puolesta koska ei tee mitään yhteistöitä. Omasta halustaan tuli julkisuuteen ja jopa ekana ilmoitti seurustelun Martinan kanssa ja sitten kun Martina jätti niin jaksanut piikitellä Martinaa instassaan ja tietenkin jotkut tukijanaiset jopa instansa kommenttikentässä ja niitä Hannu jätti näkyviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Martinan vainoaja tuolla hoki "mun Marbella mun Levi mun Hanko" niin sitten kirjoitettiin mitä samanlaisia hokeva kirjoitti Hannun instassa. Voisi melkein luulla että joku Hannun tuttu täällä Martinan kimpussa tai ainakin häntä puolustava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten täytyy laina some yksityiseksi ja kadota julkisuudesta. Itse nämä sitä haluavat, huomiota tavalla tai toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadannen kerran että Martina ei edelleenkään ole sanonut noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoisen mainehaitan aiheutti tämä kyseinen Hannu Martinalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Pikkarainen "sekos" Martinaan vaikka on tehty rikosilmoitus raiskauksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Pikkarainen "sekos" Martinaan vaikka on tehty rikosilmoitus raiskauksesta?

Siis oli tehty 8 kuukautta aikaisemmin kun alkoi Martinan kanssa oleen. Olis pitänyt hieman ajatella ensteks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä hattarapää kirjoitat saman tarinan monen ketjuun! Istu hetkeksi harmaalles.

Katso kuka aloitti taas? Tuo mun levi mun hanko -hokija. Aika outoa että samat täällä mitkä Pikkaraisen instan kommenteissakin Martinan haukkumisineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso kuka aloitti taas? Tuo mun levi mun hanko -hokija. Aika outoa että samat täällä mitkä Pikkaraisen instan kommenteissakin Martinan haukkumisineen.

Niinpä! Jos tätä aloitusta ei olisi tehty eikä Martinan vainoaja olisi noita taas sadannen kerran kirjoittanut niin Hannunsa olisi jäänyt mainitsematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oli tehty 8 kuukautta aikaisemmin kun alkoi Martinan kanssa oleen. Olis pitänyt hieman ajatella ensteks.

Joku oli takuulla ottanut heti Hörkköön yhteyttä. Miksi Hörkkö ei julkistanut asiaa heti niin olisi koko suhde kuivunut kokoon heti alkumetreillä. Eli Hörkön syy tuokin taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli takuulla ottanut heti Hörkköön yhteyttä. Miksi Hörkkö ei julkistanut asiaa heti niin olisi koko suhde kuivunut kokoon heti alkumetreillä. Eli Hörkön syy tuokin taas.

Stefua ja Sofiaakin oli Hörkkö seurannut kun Stefu mm. järjesti Sofialle synttärit huhtikuun 9. päivä Stefun kaverin luona Espoon ökyalueella. Hörkkö oli jopa ottanut kuvan limusiinista joka oli parkissa talon edessä millä Stefu oli Sofiaa sinne kuskannut. Mutta Hörkkö teki jutun ja laittoi sen kuvan näkyviin vasta sen jälkeen kun Martina otti Stefusta eron. Ranta-aho oli saanut vihiä tuosta salasuhteesta jo tammikuusta lähtien ja veikkaan että moni muukin tiesi tuosta jo siihen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On muutes ihme miksi Martta ei mene *munLeville* rentoutumaan, hiihtämään, saunomaan.
        Mieluummin menee Dubaihin vanhojen ukkojen pällisteltäväksi vaiko peräti itseään tyrkyttämään. Pitäähän uusi maksaja äkkiä löytää kun entinen luikki pakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On muutes ihme miksi Martta ei mene *munLeville* rentoutumaan, hiihtämään, saunomaan.
        Mieluummin menee Dubaihin vanhojen ukkojen pällisteltäväksi vaiko peräti itseään tyrkyttämään. Pitäähän uusi maksaja äkkiä löytää kun entinen luikki pakoon.

Miksi menis kun saunoja on lähempänäkin ja eilen ja tänään vasta Leville satoi lumenkin, eli hiihtäminen aika mahdotonta. Useimmat haluaa lähteä marraskuun sateista ja myrskyistä lämpimään eikä Martina ole mikään poikkeus. Ja sitäpaitsi se ei ole sinun asiasi ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefua ja Sofiaakin oli Hörkkö seurannut kun Stefu mm. järjesti Sofialle synttärit huhtikuun 9. päivä Stefun kaverin luona Espoon ökyalueella. Hörkkö oli jopa ottanut kuvan limusiinista joka oli parkissa talon edessä millä Stefu oli Sofiaa sinne kuskannut. Mutta Hörkkö teki jutun ja laittoi sen kuvan näkyviin vasta sen jälkeen kun Martina otti Stefusta eron. Ranta-aho oli saanut vihiä tuosta salasuhteesta jo tammikuusta lähtien ja veikkaan että moni muukin tiesi tuosta jo siihen aikaan.

Se oli huhtikuun 8. päivä kun Stefu Sofialle synttärit järjesti. Huhtikuun 13. tai 14. päivä Martina otti Stefusta eron ja huhtikuun loppupuolella Ranta-aho otti Sofiasta eron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi menis kun saunoja on lähempänäkin ja eilen ja tänään vasta Leville satoi lumenkin, eli hiihtäminen aika mahdotonta. Useimmat haluaa lähteä marraskuun sateista ja myrskyistä lämpimään eikä Martina ole mikään poikkeus. Ja sitäpaitsi se ei ole sinun asiasi ollenkaan.

Voi sitä hiihdellä vaikka Oittaalla koska ehkä eteläänkin tulee lunta kohta. Miksi lähteä Leville saakka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli Hörkkö kaivellut Hannun rikostuomioita koska aika pian uutisoi tuosta että oli muutama vuosi aikaisemmin saanut ehdonalaisen törkeästä ratista. Sitä ei ollut mikään media aikaisemmin uutisoinutkaan vaikka Hannu oli kuitenkin julkisuuden henkilö eli jääkiekkoilija silloin. Mutta saako media sitten tietoonsa senkin jos jostain on tehty rikosilmoitus omien tutkimustensa perusteella. Ainakin Ylimutkalla oli tieto että Leppilammesta oli tehty rikosilmoitus ja julkisti sen ennenkuin poliisitutkinta oli edes alkanutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Martsun tienistit ollut aika muhkeet? Ei noilla tuloilla tarvi maksajaa etsiä, pystyy ihan ite leipänsä ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Martsun tienistit ollut aika muhkeet? Ei noilla tuloilla tarvi maksajaa etsiä, pystyy ihan ite leipänsä ostaa.

Kovat ovat myös menot , kallis vuokra-asunto, leasing auto , botoxin ja hiustenpidennykset ym joka kuukausi lankeavat menot , extrana hevosten ylläpito vaikka olisi leasing sopimuksella . Miten menee Palaci capital Oy:llä ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovat ovat myös menot , kallis vuokra-asunto, leasing auto , botoxin ja hiustenpidennykset ym joka kuukausi lankeavat menot , extrana hevosten ylläpito vaikka olisi leasing sopimuksella . Miten menee Palaci capital Oy:llä ????

Tämä juuri, vaikka on reilut ansiot on menotkin luxus-luokkaa. Mistä me tiedetään onko nostanut Palaci Capitalilta itselleen palkkaa kun sen velkaisuusaste on -370%. Velkaa otettu firman nimiin ja ne pistetty sileäksi itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä juuri, vaikka on reilut ansiot on menotkin luxus-luokkaa. Mistä me tiedetään onko nostanut Palaci Capitalilta itselleen palkkaa kun sen velkaisuusaste on -370%. Velkaa otettu firman nimiin ja ne pistetty sileäksi itselle.

Velkaisuusaste? Ehkä kannattaisi olla hiljaa mutta anonyymina ei tietenkään haittaa että munaa itsensä totaalisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pissi-marako siellä sössöttää ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu onkin upea mies :o) kyl mata taas tiesi !! :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Velkaisuusaste? Ehkä kannattaisi olla hiljaa mutta anonyymina ei tietenkään haittaa että munaa itsensä totaalisesti.

Tappiolliset luvut on ihan kaikkien nähtävissä, termeillä nyt niin merkitystä jos yritys kyntää syvällä suossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omavaraisuusaste ainoastaan prosentin luokkaa, siitäkin ex toimitusjohtaja halusi omansa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan kannattais ottaa vaan lisää niitä pissis-tatuointeja. Kunnon white trash.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tietoa, joten sähän tässä nolaat itsesi.
        **Yritysten velkaisuusaste (nettovelkaantumisaste)
        Määritelmä: Kuvaa yrityksen korollista velkaa suhteessa sen omaan pääomaan, usein ilmoitettuna prosentteina.
        Laskentakaava: Nettovelkaantumisaste lasketaan vähentämällä yrityksen likvidit (heti käteisenä saatavilla olevat) kassavarat korollisista veloista. Tämän jälkeen suhde lasketaan omaan pääomaan.**

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myykö Sofia Dubaissa miehille hyvinvointia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myykö Sofia Dubaissa miehille hyvinvointia ?

En usko että miehet teko takapuolesta ovat kiinnostuneita. Sofia on jo 35 - vuotias vanha narttu ja 20-vuotiaat kauniit naiset ovat miesten makuun ainoastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tekee vitusti töitä, päivässä tienaa dubaissa saman mitä muut viikossa.
        On siinä haarakonttori lujilla.🤸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omavaraisuusaste ainoastaan prosentin luokkaa, siitäkin ex toimitusjohtaja halusi omansa pois.

Sofia Belórf maksatti 50 000 euron ulosotot Niko Ranta Aholla. Samoin Stefan Therman 30 000 euron ulosotot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tekee vitusti töitä, päivässä tienaa dubaissa saman mitä muut viikossa.
        On siinä haarakonttori lujilla.🤸

Ai se Sofia tienaa niin hyvin Dubaissa. Kuinka monta haarakonttoria, sillä oikeesti sitten on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se Sofia tienaa niin hyvin Dubaissa. Kuinka monta haarakonttoria, sillä oikeesti sitten on ?

Dubaissa on rikkaita miehiä ja Sofia osaa hoitaa kyllä raha asiat aivan varmasti hyvin. Millaiset säästöt onkaan jo Sofialla tileillä Dubaissa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se työtä kun istuu lentokoneessa, käy syömässä ravintolassa, nukkuu hyvin ja sen jälkeen käy pienellä juoksu lenkillä. Varmaan siitä pitäisi palkkaakin saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadannen kerran että Martina ei edelleenkään ole sanonut noin.

Tuhannen kerran on Martinan suusta nämä sanat, googlaa!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat yritykset, sekä Palaci Capital

**Aitolehti Capital ovat maksaneet isoja palkkoja. Martina on omasta firmastaan maksanut itselleen 60 800 euroa, aussirakkaan kanssa puoliksi omistetun firman palkkamenot ovat 45 000 euroa.
        Koska yrityksissä on vain yksi työntekijä, käytännössä sekä Martina että aussirakas ovat nauttineet palkkaa 105 800 euron edestä. Harmittavasti isot palkkakustannukset ovat omalta osaltaan syöneet firman tulosta.**

Löytyihän se selitys Martan suuriin ansioihin kuten jo arvelin. Teksti on elokuisesta uutisoinnista jossa käsiteltiin yritysten taloustilsnteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti 👍.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun Hanko, mun Levi, mun Tähtitorninmäen miljoona asunto, mun Marbellan villa...etc
        Kaikki on mennyt ei edes Villa Isabella jäänyt ja se taitaa ketuttaa aika lailla Martinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia Belórf maksatti 50 000 euron ulosotot Niko Ranta Aholla. Samoin Stefan Therman 30 000 euron ulosotot.

No sehän on todellinen bisness nainen tämä Sofia, jos miehet maksaa niin mikäs siinä.
        Martinalta lähti viimeinenkin maksaja. Miten se on mahdollista ....😂

• Anonyymi

Onko Martinalle vaihdettu uudet isommat silikonipallot rinnuksiin kun on niiin suuret pampulat Instagram-kuvassa?

• Anonyymi

Voisi myös kysyä onko Martinalle laitettu jo vetoketju, että on helpompi vaihdattaa silikonipallot ?

• Anonyymi

Mara on kiusallisen nolo ikiteini.. Ei siitä tuu aikuista ikinä.

• Anonyymi

Mitä tekee Sofia työkseen Dubaissa ? Onko se maksullinen nainen oikeesti. Eiks nytkin 51-vuotias avioliitossa oleva mies ole elättänyt jo ainakin vuoden verran. Ansiotulot olleet viimme vuosina tasan 0. €.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekee Sofia työkseen Dubaissa ? Onko se maksullinen nainen oikeesti. Eiks nytkin 51-vuotias avioliitossa oleva mies ole elättänyt jo ainakin vuoden verran. Ansiotulot olleet viimme vuosina tasan 0. €.

Helmin tulot oli 0€, älyttömän vanha ukko elättää tätä Armi-kopiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettava kysymys! Lue mediasta kommentteja ja tiedät mitä se Sofia Belórf tekee työkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vaan olisi kateellinen Sofialle, syödessäsi sitä maksalaatikkoa kämäisessä yksiössäsi.
        Näyttää Sofian mies olevan hyvin rakastunut tähän pieneen, siroon kauniiseen, hyväsydämiseen Sofian, jolla ei ole kroppa tatuoitu mitä rumimmilla tatuoinneilla. On kaunis sileä iho, verrattuna Martinan tatuoituun kroppaan, ja naamakin on kuin petolinnut per*e, täynnä ryppyjä ja miehekkäitä suonia täynnä ole kroppa. En koskisi pitkällä tikullakaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vaan olisi kateellinen Sofialle, syödessäsi sitä maksalaatikkoa kämäisessä yksiössäsi.
        Näyttää Sofian mies olevan hyvin rakastunut tähän pieneen, siroon kauniiseen, hyväsydämiseen Sofian, jolla ei ole kroppa tatuoitu mitä rumimmilla tatuoinneilla. On kaunis sileä iho, verrattuna Martinan tatuoituun kroppaan, ja naamakin on kuin petolinnut per*e, täynnä ryppyjä ja miehekkäitä suonia täynnä ole kroppa. En koskisi pitkällä tikullakaan,

Ei kukaan haluakaan sinun koskevan. 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on leikelty ja pumpattu täyteaineilla. Silikonirinnat ja teko takapuoli. Sofia hyväsydäminen, voi eikä 😂. Sofia on oikeesti todella ruma ja syy siihen on täyteaineet. Martina kasvoiltaan on kymmenen kertaa kauniimpi, kuin tää vanhan näköinen Sofia Belórf.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on leikelty ja pumpattu täyteaineilla. Silikonirinnat ja teko takapuoli. Sofia hyväsydäminen, voi eikä 😂. Sofia on oikeesti todella ruma ja syy siihen on täyteaineet. Martina kasvoiltaan on kymmenen kertaa kauniimpi, kuin tää vanhan näköinen Sofia Belórf.

Tietääkö tää nykyinen Sofian elättäjä? Et mitä teki Dubaissa Sofia, ennen kuin alkoi elättää Sofiaa ? Miehiä oli ainakin Saksasta ja suurin osa paikan Dubaissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö tää nykyinen Sofian elättäjä? Et mitä teki Dubaissa Sofia, ennen kuin alkoi elättää Sofiaa ? Miehiä oli ainakin Saksasta ja suurin osa paikan Dubaissa.

No kyllähän ne tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllähän ne tietää

Kaikkihan sen tietää ja on ainoastaan viihdettä miehille 😎.

• Anonyymi

Sinulle, joka yrität kovasti maalata mustaa valkoiseksi Martinasta. Perusta oma ketju Sofiasta, äläkä tyrkkää Sofiaa joka Martinan ketjuun. Siellä saat yksinäsi tuutata Sofiasta mitä mieleesi juolahtaa. Martina on juuri sitä, mitä täällä kirjoitetaan, ylimielinen, itsestään liikoja luulevat, toisia ihmisiä arvosteleva, luulee olevansa kaikkien muiden yläpuolella, luulee pysyvänsä ikuisesti nuorena ottamalla kaikkea ylimääräistä tököttiä naamaansa ja luulee ehkä vielä löytävänsä rikkaan miehen itselleen, tolla naamalla😂 kahden lapsen eri miehille omaava eukko😂

• Anonyymi

Martina saa miehen kenet haluaa ja ei hyväksy olla jalkavaimonsa vanhoille miehille, niinkuin tää Sofia Belórf on tälläkin hetkellä. Mies on virallisesti avioliitossa Floridassa ja alle kaksi vuotiaan tytön isä.

• Anonyymi

Onneksi sinä et arvostele. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina saa miehen kenet haluaa ja ei hyväksy olla jalkavaimonsa vanhoille miehille, niinkuin tää Sofia Belórf on tälläkin hetkellä. Mies on virallisesti avioliitossa Floridassa ja alle kaksi vuotiaan tytön isä.

Varmaan Martina saakin miehiä, mutta se onkin eri asia, saako tää tää tää tää Martina pidettyä ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan Martina saakin miehiä, mutta se onkin eri asia, saako tää tää tää tää Martina pidettyä ne.

Kaikki Martinan elättäjät ovat häipyneet vähin äänin taka vasemmalle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Martinan elättäjät ovat häipyneet vähin äänin taka vasemmalle !

Ei Martinaa tartte kenenkään elättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina saa kenet haluaa. Eiks se ollut täänkin aussin laittanut ulkoruokintaan ja hankkinut sille oman vuokraasunnon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Martinaa tartte kenenkään elättää.

Totta. Ainut on Sofia ja jokainen mies on joutunut sen elättää ja maksamaan sen ulosottoon menneet laskut. Niko Ranta Aho maksoi 50 000 euron ulosotot ja Stefan Therman maksoi 30 000 euron ulosottoon menneet laskut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina saa kenet haluaa. Eiks se ollut täänkin aussin laittanut ulkoruokintaan ja hankkinut sille oman vuokraasunnon .

Aussi, lyhyt pätkä, imelä ulkomuoto, ilmeisesti ei mikään rahamies, vaimonsa jättämä. Miten se on "kenet haluaa ".

• Anonyymi

Onko täällä jotain kumppania vaille, (ei omasta tahdosta) jääneitä iki-neitoja kirjottelemassa, kun tuo saako miestä-, löytyykö miestä-, mies karkasi tyyli on noin kovasti esillä?
      Ei kyllä tule itselle heti tuollaiset aatokset mieleen näistä kakslahkeisista puhuttaessa. 🤔

• Anonyymi

Kuka mies olisi näiden huumeiden käyttäjien ja psyykkisesti sairaiden kanssa. Vuodesta toiseen ainoastaan juorupalstoilla ja haukkuvat julkisuudessa olevia henkilöitä.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka mies olisi näiden huumeiden käyttäjien ja psyykkisesti sairaiden kanssa. Vuodesta toiseen ainoastaan juorupalstoilla ja haukkuvat julkisuudessa olevia henkilöitä.?

Ei kukaan. 🙄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6364
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5448
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4289
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      76
      4169
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3911
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      79
      1269
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1115
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1080
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      890
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe