Tuontitukku olisko tuo käymisen arvonen liike kun olen kalajoella 2.12.2025 koko päivän
onko kylpylä hyvä ja onko se auki
kaljoki ????
13
899
Vastaukset 13
- Anonyymi
käy halpahallissa se on ok kauppa siinä vieressä on tokmanni
- Anonyymi
Hyvä kylpyläkö…? Varo B-rapun parturipoikia!
- Anonyymi
En suosittele mitään lestakauppoja. Tuontitukku on pikkukärkkäinen. Jos käyt niin tarkista kuitit, lähes aina virheitä ja aina asiakkaan tappioksi.
- Anonyymi
Halpahallissa on liian massiiviset ostoskärryt. Niiden kanssa on hankala liikkua. Ostoskoriin taas ei voi paljoa kerätä, ei ainakaan painavaa.
- Anonyymi
Kierrä koko Kalajoki ja varsinkin Hiekkasärkät kaukaa. Kannattaa mennä johonkin muualle. Kylpylä ei ole mistään kotoisin, mutta ylihintainen. Ennemmin kannattaa mennä vaikka Kokkolan uimahalliin. Samoin Kalajoen uskovaisten kaupat, eli Tuontitukku ja Halpahalli on ihan turhia, ylihinnoiteltua roinaa on.
- Anonyymi
halpahallit suomessa on hyiä kauppoja enkä usko että se on senkalliimpi kuin muutkaan kauppa ketjut
niin ne kaikki kylpylät suomessa on aika kalliita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
halpahallit suomessa on hyiä kauppoja enkä usko että se on senkalliimpi kuin muutkaan kauppa ketjut
niin ne kaikki kylpylät suomessa on aika kalliitaHalpahallien tuotteet on rojua. Laatu on heikkoa, eikä hinta ole muita halvempi. Voi olla jopa vähän kalliimpi. Kyllä, kylpylät on kalliita, mutta Kalajoen kylpylä on sen lisäksi kuppaisen huono.
- Anonyymi
käy kerran siinä kylpälässä niin tiiät jatkossa onko se käymisen arvonen sulle tulevaisuudessa ja se halpahalli ei eroa aljoakaan muista kaupista suomessa ja se on musta hyvä kauppa koska täällä missä asun ei ole halpahallia ja on mukava käydä sellasissa kaupoissa mitä ei ole täällä missä asun
- Anonyymi
Kierrä kaukaa Kalajoki ja kaikki Kalajoen kohteet. Ennemmin kannattaa mennä Kokkolaan. Jopa Raahe ja Ylivieskakin parempia kohteita. Varsinkin halpahalli on täysi susi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrä kaukaa Kalajoki ja kaikki Kalajoen kohteet. Ennemmin kannattaa mennä Kokkolaan. Jopa Raahe ja Ylivieskakin parempia kohteita. Varsinkin halpahalli on täysi susi.
jaa mut sain lahjaksi yhteen maja paikkaan miekin 2 yötä niin miekin olen kala joella yhen kokonaisen päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mut sain lahjaksi yhteen maja paikkaan miekin 2 yötä niin miekin olen kala joella yhen kokonaisen päivän
Olipa hieno lahja, Onnittelut. Vaikka taitaa tuollainen lahja olla kyllä pelkkää vittuilua. 😁
- Anonyymi
Jos mahdut hyllyjen välissä kävelemään niin käy ihmeessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541