Tuontitukku olisko tuo käymisen arvonen liike kun olen kalajoella 2.12.2025 koko päivän
onko kylpylä hyvä ja onko se auki
kaljoki ????
12
803
Vastaukset
- Anonyymi
käy halpahallissa se on ok kauppa siinä vieressä on tokmanni
- Anonyymi
Hyvä kylpyläkö…? Varo B-rapun parturipoikia!
- Anonyymi
En suosittele mitään lestakauppoja. Tuontitukku on pikkukärkkäinen. Jos käyt niin tarkista kuitit, lähes aina virheitä ja aina asiakkaan tappioksi.
- Anonyymi
Halpahallissa on liian massiiviset ostoskärryt. Niiden kanssa on hankala liikkua. Ostoskoriin taas ei voi paljoa kerätä, ei ainakaan painavaa.
- Anonyymi
Kierrä koko Kalajoki ja varsinkin Hiekkasärkät kaukaa. Kannattaa mennä johonkin muualle. Kylpylä ei ole mistään kotoisin, mutta ylihintainen. Ennemmin kannattaa mennä vaikka Kokkolan uimahalliin. Samoin Kalajoen uskovaisten kaupat, eli Tuontitukku ja Halpahalli on ihan turhia, ylihinnoiteltua roinaa on.
- Anonyymi
halpahallit suomessa on hyiä kauppoja enkä usko että se on senkalliimpi kuin muutkaan kauppa ketjut
niin ne kaikki kylpylät suomessa on aika kalliita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
halpahallit suomessa on hyiä kauppoja enkä usko että se on senkalliimpi kuin muutkaan kauppa ketjut
niin ne kaikki kylpylät suomessa on aika kalliitaHalpahallien tuotteet on rojua. Laatu on heikkoa, eikä hinta ole muita halvempi. Voi olla jopa vähän kalliimpi. Kyllä, kylpylät on kalliita, mutta Kalajoen kylpylä on sen lisäksi kuppaisen huono.
- Anonyymi
käy kerran siinä kylpälässä niin tiiät jatkossa onko se käymisen arvonen sulle tulevaisuudessa ja se halpahalli ei eroa aljoakaan muista kaupista suomessa ja se on musta hyvä kauppa koska täällä missä asun ei ole halpahallia ja on mukava käydä sellasissa kaupoissa mitä ei ole täällä missä asun
- Anonyymi
Kierrä kaukaa Kalajoki ja kaikki Kalajoen kohteet. Ennemmin kannattaa mennä Kokkolaan. Jopa Raahe ja Ylivieskakin parempia kohteita. Varsinkin halpahalli on täysi susi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrä kaukaa Kalajoki ja kaikki Kalajoen kohteet. Ennemmin kannattaa mennä Kokkolaan. Jopa Raahe ja Ylivieskakin parempia kohteita. Varsinkin halpahalli on täysi susi.
jaa mut sain lahjaksi yhteen maja paikkaan miekin 2 yötä niin miekin olen kala joella yhen kokonaisen päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mut sain lahjaksi yhteen maja paikkaan miekin 2 yötä niin miekin olen kala joella yhen kokonaisen päivän
Olipa hieno lahja, Onnittelut. Vaikka taitaa tuollainen lahja olla kyllä pelkkää vittuilua. 😁
- Anonyymi
Jos mahdut hyllyjen välissä kävelemään niin käy ihmeessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613675Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211791